Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 4 av 6 1 2 3 4 5 6

Bikeshop

Re: OBS!! BIKESHOP - RÆVA KUNDESERVICE OBS!! [Re: progres] #856675 28/11/2009 20:44
F
Full-Dynamix Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
F
Oi nå var det mye avsporing her, siste nytt i saken min er at ramma blir sendt fra Italia 1/12!!!! Så da har jeg vel sykkel igjen før jul...

Re: OBS!! BIKESHOP - RÆVA KUNDESERVICE OBS!! [Re: Full-Dynamix] #856677 28/11/2009 20:48
Vanilla Ninja Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Hurra!

Dette ville ikke skjedd uten syklister som krangler om veiledende, villedende, reell eller fiktiv pris.
Det er i hvert fall min overbevisning ICON_LAUGH

LJ

Re: OBS!! BIKESHOP - RÆVA KUNDESERVICE OBS!! [Re: Vanilla Ninja] #856683 28/11/2009 21:09
progres Offline
Besatt
Besatt
Nettopp,- og kunsten er å holde tråden gående til noen tar poenget. Men det burde være unødvendig å måtte ha det slik - - - -

Redigert av progres; 28/11/2009 21:09.
Re: OBS!! BIKESHOP - RÆVA KUNDESERVICE OBS!! [Re: progres] #856687 28/11/2009 21:13
Vanilla Ninja Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Hvis vi ikke hadde det slik; hva ville da vært poenget med å holde tråden gående?

Kan man ikke krangle om off-topic-emner kan man like gjerne holde seg unna Internett. ICON_SMILE

LJ

Re: OBS!! BIKESHOP - RÆVA KUNDESERVICE OBS!! [Re: Vanilla Ninja] #856690 28/11/2009 21:17
progres Offline
Besatt
Besatt
Det er bra - da er vi i alle fall enige om det. Elleeeer skal vi .. ICON_SMILE

utrolig - ninja og progres enige [Re: progres] #856691 28/11/2009 21:18
progres Offline
Besatt
Besatt
glemte å endre headeren bare!

eh,,, [Re: progres] #856701 28/11/2009 21:47
heinrich Offline
Besatt
Besatt
hva har skjedd med dette forumet? Først får noen kjeft for å starte en tråd og komme med kritikk om manglende eller dårlig service fra en butikk, så får en annen kjeft for en lettere, men fremdeles trådrelevant avsporing fra hovedtemaet. Greit nok, språket til både førstnevnte og sistnevte (og posteteknikken til sistnevnte) har kanskje ikke vært 100% hele tiden - men hva så. For en som har tilbragt mye tid på datamaskinen på terrengsykkel.no registrerer jeg at en del ufine ting er blitt sagt og gjort i denne tråden. Og husk, hovedregelen på forumet er og har alltid vært at en tråd er ikke en skikkelig tråd før man minst har en avsporing. "Avsporingen" i dette tilfellet var en detaljert tilbakevising av en påstand kommet tidligere i tråden - med andre ord ingen særlig avsporing i det hele tatt. Avsporingene var snarere de som hengte seg opp i måten tilbakevisningen kom på.

jeg vet ikke, jeg er litt skuffet over deler av denne tråden. Takhøyde er viktig, forumetikette og.

hilsen moralpolitiet. Når den nylakkerte rammen kommer i hus får heller stilpolitiet overta...

Re: eh,,, [Re: heinrich] #856711 28/11/2009 22:20
progres Offline
Besatt
Besatt
EDIT: vet ikke hvor du retter dette, men fikk du denne også med deg heinrich?

Sitat: JonahHex
På samme måte som vi gladelig deler lykkelige historier om god service her bør vi kunne tåle at negative legges ut, så lenge det ikke er usaklig. Trådstarter har ikke gått over streken, kanskje han kunne spart seg versalene i overskriften, men det får så være...

Redigert av progres; 28/11/2009 22:22.
Re: eh,,, [Re: progres] #856733 28/11/2009 23:28
heinrich Offline
Besatt
Besatt
les mitt orginale svar i tråden du (se under - særlig uthevete del), postet før det du siterer om jeg husker riktig. Grunnen til at jeg igjen postet en slik type svar er ting som er skrevet etter. Som du kanskje lå merke til var ikke mitt forrige innlegg bare rettet mot de orginale svarene til trådstarter - som jeg allerde har kommentert - men og til en del av svarene som har kommet i ettertid, da særlig mot den infamøse avsporingen vedrørende Bikeshops prisleie. Noen av svarene opplevde jeg som ufine og da de vedvarte resulterte det i moralpolitisvaret mitt. Så får heller folk selv vurdere hvorvidt jeg er for fintfølende eller ikke.

Sitat: heinrich
cannondale har to års lakkgaranti - det er ikke sikkert at alle andre har.

Når jeg fant slike sprekker i min carbonaderamme, gjett hva, rammen var knukket - eller i mitt tilfellet var en bonding ikke god nok og gikk opp igjen, litt etter litt. Så sprekker i lakken på skumle steder på carbonaderammer er ikke nødvendigvis superpositivt - om gjerne ikke like ensbetydende negatvit som i alu.

lakkskade er noe jeg mener bør være en garantisak. Husk, en snakker ikke om at lakken blir litt stygg, men at en får sprekker i den. Store, synlige sprekker. Snakker en om carbonade-rammer er dette ensbetydene med fleks - eller ekstremt stiv lakk. Om førstnevnte er denne antekligvis større enn den skulle være og ramnmen kan ha eller være på vei til å knekke, om sistnevnte er dette noe som vil skje på sikt på de fleste high stress områdene på rammen. Begge deler skal ikke skje.

Jeg stiller meg og undrende til en del av svarene her inne. Leser en trådstarters innlegg i den konteksten han eller hun er i skjønner jeg godt han/hun er frustrert. Jeg husker ikke at noen kjeftet på Apen for å starte tråden "deler du skyr som pesten" eller hva det nå var. Hvor fornøyd alle andre er med butikken forandrer og fint lite mtp reklamasjonssaken og det tilknyttede servicenivået. Er det da slik å forstå at en om en er lei, sur og forbannet egentlig ikke skal skrive noe i det hele tatt - og om en gjør det må skrive en ultraobjektivt doktoravhandling hvor en presenterer hele saken ned ti bilder fra hver vinkel av skaden?

Jeg husker en tråd av skrevet av vår kjære fallskjermhoppende brite som ble tatt i fartskontroll på en skuter. I harnisk skrev han et innlegg om politiets komplette udugelighet og om sin uskyld. At formålet med tråden var å få ut litt irritasjon samt få et klapp på skulderen med "det går bra" tilknyttet skjønte en om en leste litt mellom linjene, men hvor utfallet uansettt ville være at man måtte betale boten og at politiet nok ikke hadde gjort noe feil. De fleste skjønte dette bortsett fra trademark kverulant/retorikkens mester her inne som skulle arrestere trådstarter. Fullstendig idiotisk av sistnevnte [edit: med sistnevnte menes trademark kverulant/retorikkens mester her inne, ikke man who jumps out of plane and drives fast scooter] og hvor det selvsagt ble dårlig stemning. Moralen i historien: les litt mellom linjene før en skal ta folk på noe eller fortelle hvor teit en post er.

Re: eh,,, [Re: heinrich] #857245 30/11/2009 09:16
limelight Offline
Veteran
Veteran
Sitat: Full-Dynamix
Oi nå var det mye avsporing her, siste nytt i saken min er at ramma blir sendt fra Italia 1/12!!!! Så da har jeg vel sykkel igjen før jul...
Hurra! Hurra! det var jammen påtide ICON_SMILE
Sitat: heinrich
hva har skjedd med dette forumet? Først får noen kjeft for å starte en tråd og komme med kritikk om manglende eller dårlig service fra en butikk, så får en annen kjeft for en lettere, men fremdeles trådrelevant avsporing fra hovedtemaet. Greit nok, språket til både førstnevnte og sistnevte (og posteteknikken til sistnevnte) har kanskje ikke vært 100% hele tiden - men hva så. For en som har tilbragt mye tid på datamaskinen på terrengsykkel.no registrerer jeg at en del ufine ting er blitt sagt og gjort i denne tråden. Og husk, hovedregelen på forumet er og har alltid vært at en tråd er ikke en skikkelig tråd før man minst har en avsporing. "Avsporingen" i dette tilfellet var en detaljert tilbakevising av en påstand kommet tidligere i tråden - med andre ord ingen særlig avsporing i det hele tatt. Avsporingene var snarere de som hengte seg opp i måten tilbakevisningen kom på.

jeg vet ikke, jeg er litt skuffet over deler av denne tråden. Takhøyde er viktig, forumetikette og.

hilsen moralpolitiet. Når den nylakkerte rammen kommer i hus får heller stilpolitiet overta...

Og kan ikke bli mere enig her ICON_SMILE

Redigert av limelight; 30/11/2009 09:18.
Re: eh,,, [Re: limelight] #857824 01/12/2009 10:37
R
Raymond Poosz Offline
Medlem
Medlem
R
Hei!

Ble tipset om at det lå en sak her og hadde lyst til å komme med vår side av saken for å unngå forvirring og oppklare litt hva som har skjedd.

Det er jeg som har hatt annsvaret for reklamasjonen hele tiden og jeg som har hatt direkte kontakt med både kunde, fabrikk, postvesen, toll osv.

Den sykkelen som er omtalt fikk vi inn kort tid etter birken. Den ble da gått over av 3 mekanikere som ga hver sin individuelle vurdering av lakkskaden, vi hadde også en lakerer som tok en titt på den, i tillegg til at bilder ble send ned til teknisk avdeling i Italia.

Alle konkluderte da med at det var en lakkskade og at sykkelen var fult brukelig. Vi sa derfor til kunden at frem til vi skulle sende sykkelen ned så var det ikke noe problem å benytte seg av den. Dette ble gjort for at kunden skulle kunne bruke den i sesongen ettersom jeg visste at rammen ville bli borte i noen uker.

Etter en kort periode kom kunden inn med sykkelen igjen og ga beskjed om at han hadde fått tilbakemeldinger om at dette helt klart var et brudd og at rammen ikke kunne sykles på.

Kunden har helt rett i at vi gjorde en feil ved å bruke en uke før vi fikk sendt den ned til italia, og jeg beklager det.

Når det er sagt så er hovedgrunnen til forsinkelsen at både posten/tollen i utlandet og Full-Dynamix fabrikken har brukt svært lang tid på behandlingen og vi hadde aldri sett for oss at dette skulle ta så lang tid fra deres side.

Som flere har nevnt her så er det noe butikken som leverandør av en vare må ta på sin kappe, og det gjør vi selvfølgelig! Dette er ene og alene vårt ansvar ovenfor kunden.

Det er derfor vi har jobbet med denne saken hver dag fra rammen ble sendt og vi vil gjøre det samme til rammen er her hjemme igjen! Vi har hatt daglig kontakt med Full-dynamix og purret på de ansvarlige flere ganger om dagen på mail og telefon, vi har til og med tilbakebeholdt betaling til fabrikken for å presse de til å få fortgang i behandlingen.

Vi hadde desverre ingen rammer i kundens størrelsen på lager, slik at vi kunne byttet den ut med en gang. Samme gjaldt våre demosykler, så jeg ville tilby han å låne min private terrengramme (samme størrelse som rammen hans) og montere den opp med hans utstyr slik at han hadde en sykkel i mellomtiden. Men når jeg ga beskjed om at jeg hadde en demosykkel tilgjengelig fikk jeg beskjed fra trådstarter at det ikke var interessant.

Har også i dag purret på Full-Dynamix to ganger for å sikre at rammen ble sendt opp i dag som lovet. Det har jeg fått en garanti på. Vi er som sagt helt enig i at det har tatt alt for lang tid og dette er vår første sak av denne typen mot Full-dynamix og forhåpentligvis vil behandlingstiden bli mye kortere i eventuelle fremtidige saker. Som tidligere nevnt var dette ikke en reklamasjon, men vi har fått fabrikken til å lakkere opp rammen på nytt.

Hvis det er noen flere spørsmål anngående denne saken eller om Full-Dynamix kan du sende meg en PM (skal prøve å svare raskt, men er desverre ikke så mye på forumet) eventuelt på telefon 33 07 48 50 eller e-post raymond@lillandsport.no

Mvh Raymond Poosz
Bikeshop.no

jobber hos bikeshop.no
Re: eh,,, [Re: Raymond Poosz] #857848 01/12/2009 11:11
gunner_one Offline
Ringrev
Ringrev
Endelig har vi fått begges versjoner på saken og etter min menig er det først nå (100 innlegg) en kan diskutere for og imot på et sakelig grunnlag!

Hvis det Raymond Poosz formidler her er formidlet til kunden på noenlunde samme vis antar jeg at TS nå har en ganske stor kul i huet etter at bomerangen kom tilbake!

Skal en gå hardt ut mot en leverandør/butikk må en huske å ha en tung nok hanske å slå med.

Når det er sagt så kan frustrasjonen over mangel på sykkel i lang tid forstås, men det nytter jo ikke å være tverr. Man kommer alltid lengre og lever lykkeligere med å tilpasse seg etter situasjonen. Kanskje TS skulle akseptert en lånesykkel og fått syklet ut frustrasjonen istede for å ta det ut med krigsoverskrifter her på forumet.

Jeg lurer enda på hva TS egentlig ville oppnå med denne tråden, helt ny ramme? I så fall likte jeg denne tilnærmingen bedre: http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=854875&page=1
Viser ihvertfall at en kan komme langt med hyggelig leverandørbehanling! (motsetning til krav om kundebehandling)

"Å bære nag er som å drikke gift og håpe at fienden skal dø av det"

Redigert av gunner_one; 01/12/2009 11:12.

Soon Bikes 650B Paragraph 2a ICON_SMILE
Merida Scultura SL Team
Ghost RT Lector WC
Re: eh,,, [Re: gunner_one] #857861 01/12/2009 11:28
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Det er alltid to sider av samme sak. Hvordan kunde oppfatter situasjonen kan være en helt annen enn hvordan butikk oppfatter det.

Det er kanskje butikkens ønske å få kunden til å oppfatte det slik de selv gjør. Selv om butikken her gjør rede for sin side betyr det ikke nødvendigvis at kunden har oppfattet saken som ryddig. Eller, det er vel klart at han ikke har gjort det... om full outing på et forum med store ord er rett måte å fikse en sak på får være en annen.

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: eh,,, [Re: RazeFaze] #857870 01/12/2009 11:42
progres Offline
Besatt
Besatt
det er uansett voksent og veldig ryddig av butikken å gjøre det. For min egen del så legger jeg meg derfor flat og beklager tidligere karakteriastikk av "mannskapet på bikeshop".
Raymond Poosz eksempel stå til etterfølgelse.

Re: eh,,, [Re: RazeFaze] #857922 01/12/2009 13:31
gunner_one Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: RazeFaze
Det er alltid to sider av samme sak. Hvordan kunde oppfatter situasjonen kan være en helt annen enn hvordan butikk oppfatter det.

Det greit å huske på det med to sider av samme sak før en går ut med krigstyper.

Sitat: RazeFaze
Det er kanskje butikkens ønske å få kunden til å oppfatte det slik de selv gjør. Selv om butikken her gjør rede for sin side betyr det ikke nødvendigvis at kunden har oppfattet saken som ryddig. Eller, det er vel klart at han ikke har gjort det... om full outing på et forum med store ord er rett måte å fikse en sak på får være en annen.

Utfordringer er jo alltid å få budskaper riktig fram fra sender til mottaker og støy kan forekomme hos begge parter.

Nå er det jo en kjennsgjerning at siste taler (i dette tilfellet butikken og ikke meg :)) ofte har overtaktet i en diskusjon, men som regel er det den med de beste, og ofte velformulerte, argumentene som vinner sympatien til slutt.

Ser at mitt eget innlegg nok var litt vel mye farget av siste taler og i kombinasjon av manglende inntak av lunch så gikk dette ut over TS. Innlegget var mer ment som en påminnelse at en ofte løser flere problemer med en positiv holdning. I tillegg har en ikke brukt opp "siste utvei".

Merida Scultura SL Team
Ghost RT Lector WC
Re: eh,,, [Re: gunner_one] #858648 02/12/2009 18:40
Brumm Offline
Ivrig
Ivrig
Ser jo ut til at denne saken får en sen,men lykkelig utgang.

Ellers synes jeg 14 dager hørtes vel optimistisk ut, selv om alt skulle klaffe. Postgang og Italia i samme setning er sjelden formildene ICON_WINK
Dog er det vel kanskje slik at dersom reklamasjonen tar lenger enn 14 dager så utløser det rett til å disponere låne sykkel den tid man er avskåret fra å bruke varen slik at man kanskje i det lengste håper det skal ordne seg på rundt 14 dager..

Selv pleier jeg alltid å oppgi en del lenger tid en ting faktisk tar ettersom jeg vet at det alltid er risiko for at noe går galt utenfor min kontroll, hvis ikke blir klienten lykkelig fordi det tok mye kortere tid enn forventet. Dersom jeg hadde oppgitt hvor lang tid det tar om alt går på skinner så blir de irriterte når det tar lenger tid.. Det gjelder å innfri forventningene ICON_WINK

Får håpe rammen til TS holder seg problemfri heretter så ikke denne uheldige episoden preger eierskapet.

God jul!-)

Re: Bikeshop [Re: Full-Dynamix] #859436 04/12/2009 09:32
gauter Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
For å gjenta meg selv fra tidligere i tråden:

Det kan være lurt å tenke seg litt om før man lader kanonen mot feil spurv i feil forum, før man kvesser skarpretterøksa og bygger skafott og setter opp giljotinen på torget før man finner ut om man skal rette bakeren, smeden eller grønnsakshandleren...

Husk at internett på mange måter er nådeløst: Ved et søk på "Bikeshop" vil man sannsynligvis få denne tråden ganske langt opp på f.eks. Googles sider over treff.

I Terrengsykkel-redaksjonen kan vi ikke bestemme hva folk måtte mene om ditt og datt, dette er jo et svært velfungerende, åpent forum med passelig stor takhøyde, mener vi. Sensur hører ikke hjemme her (bortsett fra at folk burde vite bl.a. hvordan "terrengsykkel" skrives... ICON_WINK )

Når knallhard kritikk viser seg å være mer eller mindre ubegrunna og feilretta, er det gjerne for seint å angre. "Bordet fanger", og det kan få til dels store konsekvenser for den kritikken går ut over, enten den er på sin plass eller ikke.

Tenk litt på det.

Jeg har SELVSAGT ingen forbindelser til Bikeshop. Dette er kun et redaksjonelt innspill med tilnærma allmenn relevans for øvrig på dette forumet.

God hælj.

Gaute
Re: Bikeshop [Re: gauter] #859493 04/12/2009 11:11
bullet Offline
Besatt
Besatt
Hør, hør yes

En god taper forblir en taper.

Carlberg Velo
Re: Bikeshop [Re: gauter] #859534 04/12/2009 12:21
gunner_one Offline
Ringrev
Ringrev
Gauters innlegg er viktig å få med seg.

Jeg er forøvrig glad for at overskriften er endret fra:
OBS!! BIKESHOP - RÆVA KUNDESERVICE OBS!!
til den mere fornuftige og like informative: Bikeshop.

Full Dynamics (TS) skal ha mye kred for at han i ettertid har endret overskriften! -Og vi håper ramma snart er hjemme igjen! yes

Den første overskriften var nok mye grunnen til all kritikk trådstarter (TS) fikk.

Forøvrig er det stor takhøyde her inne og jeg registrerer med glede at det svært skjeldent er personangrep og sur stemning blandt debattantene. At noen er svært pirkete og detaljert får så være ICON_WINK

Merida Scultura SL Team
Ghost RT Lector WC
Re: Bikeshop [Re: gunner_one] #859554 04/12/2009 12:48
gauter Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: gunner_one

Full Dynamics (TS) skal ha mye kred for at han i ettertid har endret overskriften!

Eh, jeg skal innrømme at det faktisk er jeg som har redigert i overskrifta, bare for at den ikke skulle ligge som så "slem" på forsida på "Deler"-seksjonen.

For ordens skyld, dette er virkelig et unntak, og slettes ikke noe jeg/vi pleier å gjøre - aldri, egentlig, selv om vi kan gjøre det. Årsaken er at jeg tror trådstarter ikke kan redigere så lenge i ettertid. Jeg burde egentlig ha konferert med trådstarter om dette først, men akkurat nå tok jeg meg friheten til å bruke litt myndighet.

Gaute
Re: Bikeshop [Re: gauter] #859560 04/12/2009 12:56
gunner_one Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: gauter
Sitat: gunner_one

Full Dynamics (TS) skal ha mye kred for at han i ettertid har endret overskriften!

Eh, jeg skal innrømme at det faktisk er jeg som har redigert i overskrifta, bare for at den ikke skulle ligge som så "slem" på forsida på "Deler"-seksjonen.

For ordens skyld, dette er virkelig et unntak, og slettes ikke noe jeg/vi pleier å gjøre - aldri, egentlig, selv om vi kan gjøre det. Årsaken er at jeg tror trådstarter ikke kan redigere så lenge i ettertid. Jeg burde egentlig ha konferert med trådstarter om dette først, men akkurat nå tok jeg meg friheten til å bruke litt myndighet.

Jeg tror du blir tilgitt i lys av hva du skrev tidligere.
Jeg mener ihvertfall at det var på sin plass.

Merida Scultura SL Team
Ghost RT Lector WC
Re: Bikeshop [Re: gunner_one] #859573 04/12/2009 13:13
H
Hekta-MTB Offline
Ivrig
Ivrig
H
Til dere som mener dette er usmakelig eller ikke på sin plass, er det på sin plass å ikke svare kunder og ikke gi de tilbud om løsninger osv. Kunden SKAL stå i sentrum!
Jeg har selv delte erfaringer med Bikeshop og kunne nok selv laget en sak vedr. deres kundebehandling, men avstår fra det.
At det er Bikeshop sine underleverandører som ikke leverer skal IKKE gå utover kunden basta. Det handler om å ta ansvar for det man selger, og her er det veldig mye rart ute og går. Et eksempel fra en annen bransje er dårlige elektriske verktøy som både sager feil i forhold til millimeter men som også ryker etter kort tid. Er det fabrikkene i Kina sin skyld, eller er det butikken som selger skiten?
At Bikeshop ikke alltid svarer raskt er vel en kjennsgjerning men det gjelder ikke bare de men kanskje de fleste bedrifter.
Og det kan jo være bra for oss forbrukere at Terrengsykkels forum blir en maktfaktor for oss som handler deler, og dersom de ikke leverer ihht loven kan de havne som en tråd her.

Re: Bikeshop [Re: Hekta-MTB] #859616 04/12/2009 14:03
gunner_one Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: Hekta-MTB
Til dere som mener dette er usmakelig eller ikke på sin plass, er det på sin plass å ikke svare kunder og ikke gi de tilbud om løsninger osv. Kunden SKAL stå i sentrum!
Jeg har selv delte erfaringer med Bikeshop og kunne nok selv laget en sak vedr. deres kundebehandling, men avstår fra det.
At det er Bikeshop sine underleverandører som ikke leverer skal IKKE gå utover kunden basta. Det handler om å ta ansvar for det man selger, og her er det veldig mye rart ute og går. Et eksempel fra en annen bransje er dårlige elektriske verktøy som både sager feil i forhold til millimeter men som også ryker etter kort tid. Er det fabrikkene i Kina sin skyld, eller er det butikken som selger skiten?
At Bikeshop ikke alltid svarer raskt er vel en kjennsgjerning men det gjelder ikke bare de men kanskje de fleste bedrifter.
Og det kan jo være bra for oss forbrukere at Terrengsykkels forum blir en maktfaktor for oss som handler deler, og dersom de ikke leverer ihht loven kan de havne som en tråd her.

Jeg er HELT enig med deg i det du sier, Kunden SKAL stå i fokus! Og det er sluttforhandler som skal sørge for kunden. De tjener tross alt pengene bare på å vidererformidle en vare.

Jeg har heller ikke kritisert at noen kommer med kritikk men MÅTEN den er kommet på. Jeg ønsker og håper flere kommer med tilbakemeldinger slik at jeg kan ha et best mulig beslutningsgrunnlag når jeg skal bruke surt opptjente midler på sykkelen min.
Jeg ønsker jeg ikke at et kosekjøp skal smake surt pga dårlig service, I de tilfeller det ikke er mye å spare handler jeg heller litt ekstra hos min LBS. Men jeg er svært prisbevist og handler mye på nettet.

For å ta det en gang til:
Det jeg (og flere andre) reagerer på i denne tråden er at TS ROPTE ut med krigsoverskriften: OBS!! BIKESHOP - RÆVA KUNDESERVICE OBS!!
Om TS hadde hatt den overskriften som står nå: Bikeshop og tommelen ned, ville utsagnet hans blitt tolerert i mye større grad og budskapet nådd lengre!

Merida Scultura SL Team
Ghost RT Lector WC
Re: Bikeshop [Re: gunner_one] #859626 04/12/2009 14:14
maghva Offline
Ringrev
Ringrev
Merkelig at "superbrukere" redigerer innlegg.

Re: Bikeshop [Re: maghva] #859630 04/12/2009 14:25
gauter Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Som sagt, dette er overhodet ikke noe vi pleier å gjøre - kanskje det ikke er blitt gjort før i det hele tatt. Selv utestengelse av forummedlemmer som bare har tullball å bidra med, sitter langt inne, og heldigvis lever dette forumet sitt eget liv uten nødvendige innblandinger fra oss som strengt tatt kan hvis vi absolutt må.

Satt på spissen: Hvis noen, f.eks. en butikk, føler seg (urettmessig?) uthengt på et nettsted, og virkelig vil gjøre et nummer utav det, kan i verste fall eier av nettstedet holdes delvis ansvarlig. Vi lever heldigvis ikke i et "see you in court"-land, men likevel...

Å endre tittel/overskrift på ett innlegg i en lang tråd mener jeg ikke er å gå over streken. Jeg har bare filt litt på en sak som hadde litt unødvendig skarpe kanter.

Over og ut fra min side.

Gaute
Re: Bikeshop [Re: maghva] #859639 04/12/2009 14:34
tommygutt Offline
Scottselva
Scottselva
Sitat: mag78

I dette tilfellet var det vel kanskje på sin plass med litt redigering.

www.romsdal-adventure.com

Facebook: romsdaladventureas
Instagram: @romsdaladventure
Re: Bikeshop [Re: maghva] #859640 04/12/2009 14:37
JonahHex Offline
Leppedefekt kåbbåj
Leppedefekt kåbbåj
Sitat: mag78

Er ikke Gaute en "Administrator" da?

Re: Bikeshop [Re: JonahHex] #859647 04/12/2009 14:48
olechr Offline
More than words
More than words
Syntes den redigeringen var på sin plass og ser ingen problem med det.

God helg..

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Bikeshop [Re: olechr] #859836 04/12/2009 21:26
F
Full-Dynamix Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
F
Jeg har IKKE endret overskrift, og heller ikke endret mening om bikeshop!
Synes det er synd at vi "brukere" ikke får uttale oss om nett-butikker som ikke yter den service de bør levere. Jeg synes ikke kritikken min er hverken ubegrunna eller feilretta...

Stakkars!!!

Re: Bikeshop [Re: Full-Dynamix] #859839 04/12/2009 21:34
fondy Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Har handlet på Bikeshop siden nettbutikken åpnet i 2006 og er definitivt meget godt fornøyd med service og kjapp levering.

mvh Pål
Side 4 av 6 1 2 3 4 5 6

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå