Framgangsmåte for å få jobb
|
Framgangsmåte for å få jobb
27/11/2009 11:39
|
dagfink
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Å søkja på utlyste stillingar verkar bortimot meiningslaust. For det første er det altfor mange velkvalifiserte personar i denne byen. Eg blir ikkje eingong invitert til jobbintervju. For det andre er det ei kjend sak at svært mange stillingsannonsar er innretta slik at dei skal passa til ein person som alt er plukka ut til jobben. For det tredje er det sikkert langt under halvparten av alle ledige jobbar som blir kunngjorte på nav.no og i aviser og den slags.
Når eg tenkjer meg om, ser eg også at jobbane eg har fått gjennom ein «vanleg» søkjeprosess, er i mindretal. Ein gong ringte eg eit selskap og fekk vita at dei ikkje hadde bruk for folk, men eg krangla til meg ein avtale seinare same dag, og da eg gjekk derifrå, hadde eg jobb. Andre gonger har eg vorte tatt til sides og spurd ut med låg røyst og alvor i blikket om ditt eller datt kunne vera interessant for meg.
Sånn er det ikkje lenger. Er det eg som manglar pågangsmot? Eller har storsamfunnet endeleg forstått at det har rakna for meg?
|
|
|
Re: Framgangsmåte for å få jobb
[Re: dagfink]
27/11/2009 11:48
|
taggen
Entusiast
|
Entusiast
Her hos oss har vi god erfaring med bruk av vikarbyrå, virker som de forskjellige vikarbyrå er flinke på hver sine felt. Så det kommer ann på hva vi er ute etter hvilket vi bruker. Viser seg gang på gang at vi gjerne ansetter vikarene etter en stund. Nå vet ikke jeg hvilke jobber du har hatt men det kan jo være verdt å prøve:)
morten
---------------------------------------------------- Scott Spark Expert 29`2012 GT Pantera med ymse utstyr Scott speedster 30
|
|
|
[Re: taggen]
27/11/2009 13:12
|
NjalVM
Besatt
|
Besatt
Den jobben eg har i dag fekk eg via eit rekrutteringsfirma..
Eg vart hyra som konsulent (les: sjauar), og skulle vere hjå deira kunde ein månad..