Vi har prøvd å sjekke litt men ikke funnet noen beskrivelse av bremsen på Bushido rullen, og om denne er lik Fortius eller I-magic på noen måte. Er vel mest nærliggende å tro den kan minne om I-magic, men en egen Bushido klasse er kanskje ikke så dumt. Sykkelbob, kan det gå an å legge opp?
En herlig måte av Tacx å vanskeliggjøre rulletour på.....ARG! Måtte de bare få beskjed om det fra alle de som har kjøpt ruller nettopp på grunn av touren?
Ja og nei. Ser ut som jeg har fått lastet ned alle tre filene til Svolvær 100%, men får feilmelding når jeg prøver å åpne *.avi'en i windows media player. Rart for jeg fikk tidligere vist 5-10 sek, så tror ikke det kan være codec trøbbel (har XviD installert)
Den opprinnelige avi-fila såvidt jeg husker var på drygt 1.4 gig(?) Du kunne kanskje sjekke dette opp på ny og se om du har fått med hele fila ....
( har forresten en bedre oppløst fil på 4.6 gig liggende et annet sted , den kan legges ut etterhvert - men få først skikk på den du holder på med nå!)
Jeg må sier at jeg fikk en gedigen nedtur idag etter en pen gjennomført intervalløkt da jeg forstå at jeg ikke skulle laste den opp og sammenlikner resultatet med likesinende...
Mårn! Prøver å teste Multiplayer, men har noen problemer, vet ikke hva. Går inn på Multiplayer, og trykker Finn server, men det komme ikke opp noen. Noe hjelp der ute?
Glemte å melde fra, sorry. Både Svolvær og Gimsøy er nå lastet hjem og jeg er nå på giver siden - trur eg?
Har nettopp kjørt Svolvær og Gimsøy. Veldig bra RLV, spesielt likte jeg Gimsøy. Faktisk er de langt bedre en Tacx sine RLV, i alle fall bedre enn dem jeg har.
Mårn! Prøver å teste Multiplayer, men har noen problemer, vet ikke hva. Går inn på Multiplayer, og trykker Finn server, men det komme ikke opp noen. Noe hjelp der ute?
Sikkert fodri det ikke re noe servere oppe. Det er sjeldent at man kommer over en aktiv server tilfeldig. Man må se på kalenderen på www.tacxvr.com for å finne ut når folk skal sykle.
Sikkert fodri det ikke re noe servere oppe. Det er sjeldent at man kommer over en aktiv server tilfeldig. Man må se på kalenderen på www.tacxvr.com for å finne ut når folk skal sykle.
Tenkte og på det. Enn det å joine rACES, for der ser jeg at der er en oppe.
Det er helt vanlig at brannmurer (særlig på bedrifter, skoler etc) blokkerer slik trafikk (nedlasting/fildeling), ja. Man må nok laste den ned via hjemme-pc som ikke blokkerer den porten.
Jeg må sier at jeg fikk en gedigen nedtur idag etter en pen gjennomført intervalløkt da jeg forstå at jeg ikke skulle laste den opp og sammenlikner resultatet med likesinende...
Hehe...
Du hadde altså 2*27min intervaller på 250Watt? Om jeg skal sykle intervaller basert på Watt, hvordan vet jeg hvor mye watt jeg skal sykle?
Om du vet terskelpulsen din kan du vel gjøre en test der du hvert 4-5min øker med 10 watt på fortiusen e.l. og ser når du når terskelpuls på slutten 4-5min intervallet? Så kan du vel kjøre effekten oppunder terskel på 20-30min intervaller?
Jeg så litt av programmet (hadde nok sett mer om ikke samboeren syntes det ble vel kjedelig, og heller ville se på NRK1 / TV2) og tenkte at dette måtte det vel være mulig å lage en RLV ut av...? Greit nok, det ville blitt en profil med lite utfordrende bakker, et underlag som ser særdeles lite ræservennlig ut (heller dårlig "asfalt"), og videoen gjør en del "krumspring" (filmer ut sideruta etc.), men om man tar den for det den er, kunne det blitt en brukbar RLV for de som vil prøve seg på en skikkelig laaaaang etappe.