But seriousily, hva med et gap i enden av chucker'n, nede ved "roofride" huset?
Må få lov til å fjerne en del vegetasjon for å få det til da. Ellers ingen umulighet. Ikke så mye jobb heller. + at bilvei helt inntil gap'et. gjør det hele enklere mtp evt bygging i tre. Sånn ellers hadde det vært kult å laget forlengelsen av chuck mot høyre, sånn at man kunne fått stikjøring så langt som mulig mot toglinja. Alternativt langs bekken som går til venstre for veien som går ned fra roofridehuset.
Takk for turen i finværet gutter Det ble en fin sykkeltur med innlagt stirydding og bålkos Brynjar var uheldig og ødela sykkelen,men ikke værre enn at det går an å reparere
Jeg tok noen bilder,her er de som ble sånn nogenlunde: Christian rydder sti Erik og Brynjar rydder sti Christian går fremst og grovrydder,Erik og brynjar følger på Bålkos og grilling på Hestegreivollen Christian sykler Jajastien Brynjar sin Trek fikk kjørt seg
Du må bare ta med bacon på neste tur også Christian,det var godt
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Det ble ei ordentlig go' sti. Vi må rydde videre fra selve vegen og der hvor vi såvidt gikk å tok ei lita synfaring. Til helga kanskje? Vel, her er flere bilder. Første bilde er av sjefsrydderen som i sedvanlig lune truer arbeidslaget med juling hvis ikke innsatsen økes. Typisk.
Da var resten av stien klar ' klarte ikke å vente da slikt ødelegger nattsøvna ! stien fortsetter videre der jeg og du erik synfor , den går så oppåver mot vollen men holder seg i skogen med samme kvalitet som første del(mmmmmm) den kommer så innpå nedkjøringen fra hestgrei vollen som igjen er en nedkjøing som rocker. gir denne stia en klar 9 altså
her er et forslag til en rute som har alt: start Skihytta! opp til syrstam! jaja stien til hestgreivollen ! nedkjøringen fra hestgrei ! sausamlingen til chukern ! hele chukern ned ! opp til leklem ! leklem og utmot koa ! nedkjøringen fra koa !(brattest i verdal?)
(innskriving hvem har kjørt den ) 1 christian 2 erik 3? 4? 5?
her er et forslag til en rute som har alt: start Skihytta! opp til syrstam! jaja stien til hestgreivollen ! nedkjøringen fra hestgrei ! sausamlingen til chukern ! hele chukern ned ! opp til leklem ! leklem og utmot koa ! nedkjøringen fra koa !(brattest i verdal?)
Da var resten av stien klar ' klarte ikke å vente da slikt ødelegger nattsøvna ! stien fortsetter videre der jeg og du erik synfor , den går så oppåver mot vollen men holder seg i skogen med samme kvalitet som første del(mmmmmm) den kommer så innpå nedkjøringen fra hestgrei vollen som igjen er en nedkjøing som rocker. gir denne stia en klar 9 altså
(innskriving hvem har kjørt den ) 1 christian 2 erik 3? 4? 5?
påregn min 3 timer
denne turen skal sykles til helga
påmelding her 1 christian 2 3 4 5 6
Du vil ha folk til å melde seg på stitur til helga,da er det en fordel om du skriver hvilken dag,tidspunkt og oppmøtested som gjelder
Jeg er muligens med,men litt vanskelig å planlegge når jeg ikke har en anelse om hvilken dag som gjelder
Dersom dere setter et startsted og tidspunkt og selvsagt hvilken dag som er aktuell,klarer jeg sikkert å legge det inn i min nesten fullskrevne avtalebok Jeg er vel den som er mest fleksibel på når og hvor det skal sykles,så bare se når det passer for dere
Jeg blir bare litt irritert når det kommer innbydelse til stitur uten hverken startsted eller tidspunkt/dag, det blir for dumt
I rest my case. For meg er dette en bagatell. Selv om det er Christian som var så uheldig og ikke være presis nok, så gjentar jeg igjen; Når passer det best for deg, lørdag eller søndag?
I rest my case. For meg er dette en bagatell. Selv om det er Christian som var så uheldig og ikke være presis nok, så gjentar jeg igjen; Når passer det best for deg, lørdag eller søndag?
Da svarer jeg igjen at siden jeg jeg er mest fleksibel angående tidspunkt kan dere velge dag,tidspunkt og startsted
Såvidt jeg husker var det litt forvirring på søndag også
Nå er jeg ikke fullt så fleksibel med tanke på hvilken dag det passer for meg med sykkeltur i Volhaugen Nå passer ingen dager siden jeg blir innlagt på sykehuset ganske snart Komplikasjoner med kragebeinet
Nei,det har ingenting med Hærmannssnasa turen i går å gjøre
Dere får kose dere med sykling,jeg blir nok nødt til å ta en pause fra syklingen
Redigert av jonnykast; 11/11/200911:05.
Nå er jeg ikke fullt så fleksibel med tanke på hvilken dag det passer for meg med sykkeltur i Volhaugen Nå passer ingen dager siden jeg blir innlagt på sykehuset ganske snart Komplikasjoner med kragebeinet
Nei,det har ingenting med Hærmannssnasa turen i går å gjøre
Dere får kose dere med sykling,jeg blir nok nødt til å ta en pause fra syklingen