Jeg bestilte disse (adapter/overgang) fra DX. Iom. de koster ingenting og frakten er gratis blander ikke tollen seg borti og de kom i postkassa mi på en liten uke....
Sitter å skal kjøpe en par DX-lykter av Dapedaler på Ebay, men blir ikke klok på hvor lange ledninger disse har. Min far har kjøpt 2 fra Geoman, og han trengte ikke ledningsforlenger, da ledningen var mer enn lang nok til å ha i lommen. Noe som vet hvor lange standardledningene på lyktene Dapedaler selger er? Er det forskjell på ledningslengden på lyktene han selger med/uten hodebånd?
Jeg har min på vei i posten fra ham. Hvis du ikke har det veeeeldig travelt kan jeg sjekke når den kommer om noen dager. Jeg bestilte forlenger i tillegg for å være på den sikre siden. Samme selger har til en b-b-b-billig penge.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Så faktisk "Sale includes the 900 Lumen Magicshine MJ-808 light, Head-strap, Extension cable, Rechargeable Li-ion battery pack and Charger." nå. Altså på versjonen med hodebånd.
det er mulig å etterfylle orderen. det gjorde jeg. Resultatet er at adapteret er på vei, mens lykta ennå er hos produsenten. Lykta kommer når den er ferdig. men det er ikke gøy å vente.
Når det gjelder ledningen til dapedaler så kan jeg få sjekka det i løpet av kort tid. lykta mi er for tiden til fortolling og bør være her i løpet av morgendagen eventuellt tirsdag. Måler så fort pakka er i hus.
Hvor lang tid fra du kjøpte fra dap til du fikk lykta?
Har en i bestilling fra DX, men det ser ut til å ta vinter og votter før det blir noe lys fra den kanten. Bestilte en fra dap i dag og håper og få den iløpet av helgen.
Women really do rule the world. They just haven't figured it out yet. When they do, and they will, we're all in big big trouble
Jeg fikk mine 2 DX lykter med Posten EMS igår og det tok 1 uke med postgang. I mitt sett fulgte det med 2 stk hodebånd med lyktefeste. Ser at det har vært kreative løsninger her for å feste lykta til hjelmen.
Det neste nå er å få til litt bedre fukt beskyttelse til hjelmbatteriet. Noen som har utviklet noen gode løsninger?
Ble forresten belastet med 227,- i forenklet Tollklarering.
Bestilte fra dapedaler på ebay igår og i dag er pakken sendt. Bestillingen hos DX har ligget inne i snart en mnd. uten at det skjer noen ting og kundeservice bare spør om jeg vil avbestille når jeg spør om når de kommer til å sende lampa.
Så konklusjonen er at Dapedaler på ebay er fantastisk og DX suger balle selvom Dapedaler er noe dyrere
Women really do rule the world. They just haven't figured it out yet. When they do, and they will, we're all in big big trouble
Jeg har bestilt 2 fra geoman og 1 fra dap. Alle lampene har 40cm ledning.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal spare stusslige 5 dollar fra DX når man kan få lykta kjappere fra ebay eller geoman? Tenk på hva man sparer kontra en lupine tesla. Dem lyser jo like bra.
- Wilier Cento 1 Dura-Ace DI2 SRM - Trek Top Fuel 9.9 SSL Sponsor: Bilforumet AS www.bilforumet.no
Jeg har bestilt 2 fra geoman og 1 fra dap. Alle lampene har 40cm ledning.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal spare stusslige 5 dollar fra DX når man kan få lykta kjappere fra ebay eller geoman? Tenk på hva man sparer kontra en lupine tesla. Dem lyser jo like bra.
Skulle jeg bestilt idag er jeg ikke i tvil hva jeg ville valgt. For 1 måned siden når jeg bestilte DX lyktene var det dealextreme.com linkene som var mest markedsført her på forumet.
Bestilte 2 fra DX og 2 fra DaPedaler. Jeg mottar 2 fra dapedaler, mest sannsynlig i dag. De fra DX forlot HK 5.november og har ikke ankommet Norge enda. Jeg bestilte fra DX en ukes tid før jeg bestilte fra dapedaler, og han responderte lynraskt på henvendelse ang ting jeg trengte i tillegg som han var utsolgt for. Hadde jeg bestilt i dag hadde jeg gått for dapedaler eller testet geomangear framfor DX.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Dersom min skrale hukommelse erindrer korrekt, bestilte jeg fra DX 21/10. Frigitt fra tollbehandling hos Posten i dag. Utvilsomt kjappere levering hos Dapedaler og Geoman. Men DX kommer som tidligere nevnt noen hundrelapper billigere ut pga av fraktfri levering og kreativ verdifastsettelse på forsendelsen. Ser pinadø ut til at jeg rekker en tur i skauen før snøen kommer!
Litt av greia med DX er jo riiimelig og that's it. Derfor er litt av poenget også å bestille fra DX for å spare enhver krone som mulig og så bare vente og ikke forvente at lykta skal sendes neste dag. Synes det er litt misforstått å bestille fra DX for så å klage etter 2-3 uker. Forventer minst en måneds leveringstid på mine som ble bestilt den 21/10 og som ble sendt i posten 7/11. Akkurat som forventa.
Litt av greia med DX er jo riiimelig og that's it. Derfor er litt av poenget også å bestille fra DX for å spare enhver krone som mulig og så bare vente og ikke forvente at lykta skal sendes neste dag. Synes det er litt misforstått å bestille fra DX for så å klage etter 2-3 uker. Forventer minst en måneds leveringstid på mine som ble bestilt den 21/10 og som ble sendt i posten 7/11. Akkurat som forventa.
Når det står på hjemmesiden deres at det sendes i løpet av 2-5 dager, så er det ikke rart at man reagerer. Nei, legg heller 160 kr i porto til dapedaler, så får man lampa før vi stiller klokka til sommertid
- støtter siste taler her, og håper han er fornøyd med Bontrager-gaffelen
Det vet jeg at han er Jobbsykkelen hans ser skikkelig bøs ut med den gaffelen mot den hvite ramma, toppet med en 203 mm bremseskive. Bremser visstnok særdeles bra og kontant også
Det vet jeg at han er Jobbsykkelen hans ser skikkelig bøs ut med den gaffelen mot den hvite ramma, toppet med en 203 mm bremseskive. Bremser visstnok særdeles bra og kontant også
He-he... Gaffelen fungerer som gull! Ei løs bikkje gjorde at jeg fikk testa ut hvordan en stoppie kan gjøres på den sykkelen nå som gaffel og skivebrems er på plass
Venter tålmodig på lykt fra DX og gleder meg til å ta både gaffel og bremser på vintertur når de en vakker dag kommer. Tenker btm kommer til å tvinge meg ut til slutt om jeg ikke drar ut på eget initiativ
Når det gjelder ledningen til dapedaler så kan jeg få sjekka det i løpet av kort tid. lykta mi er for tiden til fortolling og bør være her i løpet av morgendagen eventuellt tirsdag. Måler så fort pakka er i hus.
Når bestilte du? Og når ble den sendt? Min ble sendt 31. oktober og er fortsatt ikke kommet til landet....
kjøpt og sendt 31/10, tollvesenet har sjekket pakka og jeg regner med å kunne hente den på postkontoret (eller postibutikk som det heter på Revetal) i morgen.
He-he... Gaffelen fungerer som gull! Ei løs bikkje gjorde at jeg fikk testa ut hvordan en stoppie kan gjøres på den sykkelen nå som gaffel og skivebrems er på plass
Venter tålmodig på lykt fra DX og gleder meg til å ta både gaffel og bremser på vintertur når de en vakker dag kommer. Tenker btm kommer til å tvinge meg ut til slutt om jeg ikke drar ut på eget initiativ
- Hei, bra den funker. Regner også med at du blir fornøyd med lykten. Har hatt et stykk lykt en stund nå og den har funket så bra at jeg har bestillt noen til for bla. å ha 2 på styret. For meg er lykten absolutt blitt en bra inspirasjon & motivasjon for å sykle i kulde og mørke
Beztilte en fra DX for evig lenge siden, men ble så utålmodig at jeg tok nr 2 fra DAP. Dap leverte etter en uke - null tol :-) Jeg har en BettyX på styret og en DX på hjelmen. Batteriet til DX i sekken. Makan! Dette var bra greier. Den lyser som en tesla. Nå skal jeg bare lage en liten overgang - da bruker jeg Charger 1 fra Betty'n til DX-batteriet også. Strøkent. Når nr. 2 DX kommer blir det liv i leiren....Guttungen har da mer en bra nok lys til hans unge øyne - og jentungen har nok lys til å gå tur med hunden....
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Når det står på hjemmesiden deres at det sendes i løpet av 2-5 dager, så er det ikke rart at man reagerer. Nei, legg heller 160 kr i porto til dapedaler, så får man lampa før vi stiller klokka til sommertid
Har også sett dette med 2-5 dager. Får ikke det helt til å stemme med det som står her
Your order goes through several steps before reaching your door. Here are those steps:
Step 1 (1-3 days): Products are collected from our suppliers. Step 2 (<1 day): Order waits to get packaged.
Step 3 (1 day): Order is packaged.
Step 4 (10-13 days): Order is enroute via Hong Kong Post. } Overall Delivery Time: 12 to 17 days.
Så de som forventer en pakke på døra etter 5 blir nok mektig skuffet, som bekreftes her i tråden.
Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
HA-III Cree SSC P7-C (SXO) 3-Mode 900-Lumen LED Headlamp Set (4*18650 included)
HA-III SSC P7-C (SXO) 3-Mode 900-Lumen LED Bike Light Set
den åpenbare forskjellen er hodelampesettet, men hva er Cree?
Har en cree utgave i bestilling hos DX, men det står nå "back ordered", det betyr vel at det kan ta veeeeeeeldig lang tid før jeg ser den i postkassa. Vurdere veldig å få byttet den i en sykkelutgave og bestille hode sett fra dapedaler.