Regner med det ikke er lagt ut noen etapper for i år enda? Hvertfall fungerer ikke nedlasting for fjorårets etapper.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Nei - årets etapper og turnering blir etter planen lagt opp på webben til helge. Til info er de aller fleste etappene de samme som i fjor, for de som lastet ned i fjor.
Og etterhvert må dere med peil, fortelle de (meg) med veldig dårlig pc kunnskaper hvordan man fortelle fotius hvor mange runder på kritrittene skal være.
Hmm.. Egentlig skal det følge med et ferdig 3 runders program til Svelvik critten. Men om du ikke har det, så går du inn og lager en "multisession" hvor du legger inn hele runden 3 ganger. Multisession er et valg der hvor du velger RLV bane.
Hmm.. Egentlig skal det følge med et ferdig 3 runders program til Svelvik critten. Men om du ikke har det, så går du inn og lager en "multisession" hvor du legger inn hele runden 3 ganger. Multisession er et valg der hvor du velger RLV bane.
Litt på siden av rulletouren men: Prøvde meg i multisession på og lage en løype for 3x20 intervall med oppvarming, nedkjøring og pauser i mellom. Får til og velge aktuelle bakker og flate partier for de forskjellige delene, men jeg skal da vel kunne korte inn delene så antall km. passer til mine planlagte minutter? Jeg får ikke til det som står på side 26 på denne:
By clicking on the triangle with the mouse you can move the vertical lines to a new start- and finish point. At the same time you can see the video frame change at the right side of the screen.
Nick har nevnt det . Her er et lite, men synlig bevis på hva vi holder på med for tiden. (Bare som en liten teaser ved inngangen til helga). sjekk ut http://www.progresit.com/gims.wmv
Nick har nevnt det . Her er et lite, men synlig bevis på hva vi holder på med for tiden. (Bare som en liten teaser ved inngangen til helga). sjekk ut http://www.progresit.com/gims.wmv
( team nick/dan/fux/flex/progres)
Nord-norge tur er vakkert fra før og nå blir det enda bedre! Ser meget bra ut!
( team nick/dan/fux/flex/progres)
Ai ai, den kjenner jeg igjen. Gimsøya + veien utover til Henningsvær. Turen til Henningsvær et flott. Super at dette kommer på RLV
--------------------------------------------- Kurt H.
Hva innebærer det når det står oppdatert ved rlv ene? Er det verdt å laste opp på nytt? Har marginal pc kapasitet, og er redd for å rote til et fungerende system...
La inn dette på en annen tråd, uten svar, en håper noen her kan hjelpe...
Problem: Når jeg begynner å tråkke så napper bremsen helt sporadisk, av og til ved hvert tråkk og av og til etter 10-15 tråkk, uansett om jeg ligger på 30-50 watt eller 250-300 watt.
Siste versjon av all software er installert, alle testene viser at ting er ok, alle sensorene er som de skal. Det eneste som ikke er som det skal er selve dekket, som nærmer seg avtalefestet pensjon.
Noen her som har opplevd tilsvarende? Evt tips til hva man bør gjøre (å flytte til sydligere strøk er dessverre ikke et alternativ)?
Da er menyene endret slik at man kan forske på fjorårets resultater.
Legg også merke til det nye ikonet i resultatlista - her kan du få opp grafisk presentasjon av kjøringen. Kan være nyttig for å sjekke løpet til en mulig konkurrent.
Tja... ingenting er idiotsikkert, men det finnes vel to innganger. Den ene er ved at du logger deg inn, går inn på "Min side" og klikker på "Legg inn løp" eller klikker på ikonet til høyre i etappelista.
Se vedlagte illustrasjoner av Plan A og Plan B
(Og: forresten, du får sjansen til å holde på i halvannen time etterhvert....;) )