Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
bare feilmld her også "The page cannot be displayed"
Fikk den et par ganger jeg også, trykket back og prøvde på nytt, gikk til slutt!
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Jeg tror vi må konkludere med at hele påmeldingsløsningen er nede for telling. Jeg har et nettleservindu som spør kontinuerlig mot http://tiur.hwiig.no/, og det er ingen respons der.
Du må trykke på nettleserens Back knapp og prøve på nytt til det går. Det er serveren til en Siv Ing Wiig som forøvrig bruker IIS som ikke takler antallet. Det går veldig tregt men jeg klarte å melde meg på, det tok 25 minutter. Er spent på fortsettelsen når hovedpåmeldingen begynner... Og det står at sidene er laget og testet kun for Internett Explorer (useriøst), brukte Mozilla Firefox og det funket det og. Men det kan jo ha sammenheng med at det ikke gikk så raskt. At de rett og slett ikke er veldig opptatt av at det de lager skal være bra stoff.
Heftig bruk av F5 her også. Hvis man legger godviljen til kan man jo si at det i år gikk ganske mye lengre tid før det ble fullt... brukte over 25 minutt fra start til mål jeg også. Skal dere kjøre HT eller FS da? Og hvilke dekk?
Måtte begynne helt på nytt, men da gikk det til slutt bra. 30 min. tok det!
Betaling gjenstår, men jeg regner med at siden de har et tak på 300, så genererer de ikke mer enn 300 KID-numre. Det tar jo uansett litt tid før alle banker får overført penger til arrangøren, så det kan jo ikke være avhengig av hvilken bankforbindelse man ha.
Men de sier at "NB! Din påmelding er ikke gyldig før betaling er foretatt. Betaling må skje omgående. Det er de som har betalt først som får plass."
Har det da betysning hvilken bank man bruker? Så vidt jeg vet går Skandiabankens betalinger ca 12:20 og det er jo en stund til...
Det kan jo ikke være sånn at de som betaler først får plass... altså at de gir flere folk giro enn det er plasser. Det vil i såfall føre til mye ball med tilbakeføring av penger, og jeg tviler på at birkenadmin lager seg mer jobb enn de trenger. Men mulig jeg tar feil
Heftig bruk av F5 her også. Hvis man legger godviljen til kan man jo si at det i år gikk ganske mye lengre tid før det ble fullt... brukte over 25 minutt fra start til mål jeg også. Skal dere kjøre HT eller FS da? Og hvilke dekk?
Ja kom i mål tilslutt.. Blir nok FS så kan jeg bare ta HT'n på lørdagen uten bekymringer for om jeg har slitt ut/kjørt i stykker noe på fredag.. Vurderer og utsette avgjørelsen med dekk noen timer til..
Sannsynligvis påmeldt, hvis jeg nå får betalt denne giroen i tide. Har jo ikke kodebrikken med på jobb... Håper påmeldinga blir det vanskeligste med Ultrabirken
Fikk faktisk plass akkurat nå, klokken 9.35. Men hva gjør påmeldingsserveren til birken under domenet til en sivilingeniør Haakon Wiig fra Brumunddal??? Gamlekjæresten til Tone Lien??? Her er det duket for SKUP-pris til Terrengsykkel. Og slik ser'n ut: