De siste dagene har jeg surra rundt på CRC og funnet ut at dette er jo bare helt rått. Mange deler får jeg vesentlig billigere der enn jeg får her hjemme. Men hva kommer i tillegg til den prisen som står?
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
På enkelte ting blir det billigere. De har en del på tilbud, blant annet en DT XRC 100 gaffel til under 4000. Mulig fast bikes er like billig men kan jeg unngå og handle der så gjør jeg det. Da støtter jeg heller butikker som har service og betaler litt ekstra.
Det er helt fantastisk deilig å ligge på sofaen med pc'en slått opp på crc og bare plukke. Mye deiligere enn å gå i en liten norsk butikk med et hjørne dedikert sykkelutstyr.
Ser du har byttet avatar...Blir det nytt merke til 2010....Fortell fortell fortell...
Ho Ho. Var en test for å se om noen reagerte. Det tok 50 sek, så bra observert.. :-) Nei det er ikke sikkert, alt er veldig usikkert. Så derfor står det spørsmålstegn. :-)
Det er helt fantastisk deilig å ligge på sofaen med pc'en slått opp på crc og bare plukke. Mye deiligere enn å gå i en liten norsk butikk med et hjørne dedikert sykkelutstyr.
Akkurat det fant jeg ut også. Pluss at det er veldig mye små, kule og tøffe dupeditter man kan få tak i.
Skal du fylle opp handlevogna igjen?
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Skal du fylle opp handlevogna igjen?
Den finnes der enda. Har fjernet Straitline-stem da. Og gaffel siden det var ukurant dimm på den. Jeg vet jo at jeg trenger noe småtteri men alt for vinterfokusert nå. Heldigvis er det også nå noe som heter chainreactionsnow.com. Heldigvis ikke så mye fint inne enda.
Pøh, jeg har absolutt ikke det grommeste utstyret! Da hadde jeg jo brukt det mye mer!! Dette har vi snakket om, når man trenger TRE sykkelrom for å romme alle deler, sykler, klær og stæsj så har det gått for langt!! IKKE MER NÅ!!!
Hadde tenkt til å bestille Schwalbe Ice Spiker fra Fast-Bikes. Kosta jo bare 415,- Men ser jo her at folk ikke har gode erfaringa med FB. Er det andre plassa æ kan finne dette dekket til noenlunde samme pris?
Jeg syntes Fast-Bikes er er ok på service. Ikke akuratt den beste, men helt ok..Når du ser hvor billige de er så tar jeg heller litt dårligere service og betaler ofte bare halvparten av hva andre butikker tar for samme varen.Fatter egentlig ikke at de kan være så utrolig mye billigere enn andre butikker..