Hei! Siden at jeg reiser inn for å tjene kongen til uka skal jeg selge sykkelen min. Sykkelen er i veldig fin stand, men som seg så hør og bør er det noen bruksmerker. Link til spesifikasjoner: http://www.gtbicycles.com/us/eng/Bikes/Archive/2009/Details/5817-G9SAN-Sanction-1.0 Bilder kommer så fort jeg får tid, så mot helga kan dette ventes. Prisen kan altids diskuteres, men jeg starter med 18.000kr. Bud ønskes, men skambud blir ikke vurdert i første omgang. Str. Large
Anders
Redigert av Børre; 23/09/200920:09. Rediger grunn: Storleik
Hoff ja, vaksin å ansvarsfull(?). Er ikke lenge til at jeg skal betjene boliglån, forsørge kone og etterhvert barn, stasjonsvogn er sikkert ikke langt unna det heller... Før vi vet ordet av det begynner jeg å knafse kamfer også
kjærring kan du værra sjæl! Skal nok gå med på at jeg er litt for kjerring til å fortjene noe så gromt og grovt på sti menmen, skal visst gå fra å være guttunge til å bli mann på et knapt år, så dere bør passe dere, gæmlisser alle sammen
Beklager for sene svar, men rekruttskolen tillater ikke så alt for mye tid til privatliv og dermed utgår terrengsykkel.no beklageligvis :-( Bilder skal jeg få prøve å få ordna i løpet av helga. 187 skulle vel være tilnærmet perfekt. selv ble jeg målt til 190 her om dagen, og føler at dette er størelsen min :-)
På grunn av et ytterst tregt velferdsnett får jeg ikke til å legge opp bilder akkurat nå. Skal hjem den 23. oktober, så skal prøve å få det fikset da. Hvis noen er interessert kan jeg sende bilder som mms. ta kontakt med meg på 95075822