Vrællll...jeg gråter over å ikke kunne bli med. Jeg slapp foreløpig kirurgisk inngrep i går for å drenere ut værk....men måtte på antibiotika kur. Makan til krøll med sittestellet....at det er mulig. Det er tøft å lese at du rigger til en så flott tur uten at jeg fysisk er i stand til å blir med. Jeg skal psykisk prøve å joine.
Dere får kose dere litt ekstra og tråkk i litt ekstra for min del.
_henning
"Giving wind helps pushing you up the hills."
Canyon NErve AM 5.0 Canyon Grand Canyon 8.9 29r Corratec Superbow HT
Re: TIM - Lørdag 3. oktober - KLASSIKER I NY VERSJON!
[Re: orb]
#82429302/10/200914:23
hehe vet ikke helt hvilken værmelding du har fått opp for Mjøndalen altså, men når jeg søker YR nå så er det minusgrader, sludd og regn som herjer hele dagen i morgen... Lenger opp i lia (Hokksund) ligger det enda dårligere ut..
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
[Re: hbakken]
#82432402/10/200915:26
Du denne ruta di.... 4 timer TIM slacke tempo håper jeg? Dvs det KAN gå fortere? Og, om man frister kroppsdeler av seg, går det ann å baile ut sånn etter 3.5 timer?
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
#82433302/10/200915:46
4 timer er veldig slack tror jeg og ja, det finnes muligheter for å avbryte underveis.
Dersom noen ikke er sikker på oppmøtested, forslår jeg felles kjøring opp fra Årbogen kvart på ni, da det er dårlig med mobildekning oppi der i tilfelle noen skulle kjøre seg helt bort.
Hadde det ikke vært for at jeg er litt solbrent på den ene siden og har planer om å svi den andre i morgen, mens jeg ligger på stranda og tryller i meg litt øl for å oppretholde væskebalansen; så hadde sikkert en tur i sluddbyger fristet...
God tur karer, sees plutselig!
alex
"den akustiske syklist"
[Re: alex...]
#82450802/10/200921:41
God tur folkens. Jeg får holde nivøen med selskap her, og heller se frem til en god opplevelse neste helg. Håper dere ikke får regnet vi har her på Nøste nå. Ellers, så skal trøstedrikke rødvin i kveld...
mvh. Klaus A.
[Re: Klaus A.]
#82464803/10/200909:59
Sitter her i arbeidstøyet og kikker ut - øs pøs iskaldt regn. Det brenner i peisen, nesten en nødvendighet. Håper inderlig stiene er gode karer, for forholdene tippes å være rævva!!
Nå er tærne tint opp igjen etter 2.5 time i marka. Godt det ikke regnet når vi startet... Ble litt mindre tur enn planlagt i dag. Og ble litt mer knot enn planlagt når snødekte stier gir noen ekstra overraskelser her og der
Men angrer ikke på tur selv om jeg ikke kjente noe til tærne mine siste 1,5 timen! Vurderte en stund å enten tisse på tærne eller heller glodvarm kaffe over de! Kjøpe skikkelig sko til slikt føre skal prioriteres...
Kakepause ble det ikke, den tok vi når vi kom til bilen! Eminent eplekake fra Soleim som vanlig!
Alle TIM deltakere som har vært på tur og fått servering bør tromme sammen til julegave til Renate
#82469003/10/200911:39
Nei ikke mye snø, men tidvis nok til at vi fikk ekstra overraskelser. Småstier Tommy skulle lure oss inn på hadde en tendens til å forsvinne litt ekstra da snøen presset lyngen ned og skjulte stiene litt ekstra.
Kjenner jeg gleder meg til litt skikkelig kulde og barfrost føre jeg! Har aldri fått opplevd det, og alle sier det skal være knallmorro å raskt føre å sykle på!
#82469703/10/200911:50
Kjenner jeg gleder meg til litt skikkelig kulde og barfrost føre jeg! Har aldri fått opplevd det, og alle sier det skal være knallmorro å raskt føre å sykle på!
Samme her. Håper det blir en lang periode med litt kulde og ingen snø.