Prøver å laste opp noen til, med det blir bare error her %¤"%#
Flotte bilder, Klaus! Gleder meg til å se mer!
Tommy, godt å se at det ikke bare er meg som er morsk på tur ;-)
Fikk noen bra bilder av deg også S. Sitter å skriver og drømmer litt om turen nå. Skal se om jeg ikke får opp noen flere bilder i dag. Evt. så legger jeg ut på en annen måte.
Nå fikk jeg vist opp noen flere
Redigert av Klaus A.; 20/09/200908:14.
mvh. Klaus A.
Re: TIM - Lørdag 19. september - KLASSIKER!
[Re: Klaus A.]
#81604620/09/200908:35
Artig for oss (meg) i stimekka å sjå at det spirer og gror i sykkelmiljø rundt omkring blant dei ikkje-fullt-så-priviligerte-når-det-kjem-til-stikvalitet.
Bra de hadde fint ver iallfall, så vart ikkje turen heilt bortkasta. Og så kake, då gitt
Må vere underleg med jenter i skogen. Her i sør held jentene seg stort sett til hekling og brødbaking eller andre ikkje-skogssyklingsaktivitetar.
Hmm Kanskje eg bør ta meg ein tur austover og sjekke ut om det verkeleg er så artig som bildene gjev inntrykk av...
Siste nedkjøring i går var vel ca 20 minutter sammenhengde rå sti med flyt, knot, skarpe svinger og ivrige hyl! Kan garantere deg at du hadde smilt hele veien tilbake til Kr.sand!
Totalt hadde vi 700 høydemeter nedover fordelt på ca 7 km!
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
[Re: hbakken]
#81606520/09/200909:13
Kake, flotte stier og hyggelige folk! Som et Kinderegg for meg! Dette har jeg lyst til å være med på ved anledning. Fine bilder også, tydelig godstemning.
Hadde heldagstur igår selv, 5 timer i Nordmarka som begynte med maxitaxi med henger opp til Frognerseteren. Man må jo innordne seg.. Og varm lunsj på Ullevålsseter...
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
[Re: Tallak]
#81608420/09/200910:04
Takk for flott tur og hyggelig turfølge. Tidenes beste sykletur for min del. Er noen år siden jeg farta i traktene før vi kom oss til Mellomdammen området. Bra med oppfriskning i hvor kule disse områdene er å sykle i. Kakene satt som et skudd. Mange bra gull bilder.
Nok en gang takk for en über tur....tidenes tur.
Henning
"Giving wind helps pushing you up the hills."
Canyon NErve AM 5.0 Canyon Grand Canyon 8.9 29r Corratec Superbow HT
[Re: Arnebv]
#81608820/09/200910:08
Artig for oss (meg) i stimekka å sjå at det spirer og gror i sykkelmiljø rundt omkring blant dei ikkje-fullt-så-priviligerte-når-det-kjem-til-stikvalitet.
Bra de hadde fint ver iallfall, så vart ikkje turen heilt bortkasta. Og så kake, då gitt
Må vere underleg med jenter i skogen. Her i sør held jentene seg stort sett til hekling og brødbaking eller andre ikkje-skogssyklingsaktivitetar.
Hmm Kanskje eg bør ta meg ein tur austover og sjekke ut om det verkeleg er så artig som bildene gjev inntrykk av...
Jeg satt forresten å kikka gjennom turbilder fra Kristiansand i går kveld over ett glass med brunt. Dæven jeg har lyst tilbake en tur dit også snart ja
Takk for en strålende tur i går, dette var definitivt en av årets beste! Må legge turen til Drammen med omegn litt oftere skjønner jeg, sjelden å oppleve så mye kake på en tur
Klarte dessverre ikke å stoppe for å knipse, så det ble bare noen få pausebilder:
Bjørn
[Re: bjorn]
#81637920/09/200918:32