Hvor lang tid bruker jeg fra Øren til Årbogen i rolig bwak-bwak-baktroppstempo?
Alliér deg med noen som kjører, så parkerer dere en bil på Årbogen og en nede ved kirken eller i Solbergelva et sted i stedet for å bruke nesten en time på å tråkke asfalt.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Re: TIM - Lørdag 19. september - KLASSIKER!
[Re: holejos]
#81215514/09/200920:15
Jeg foreslår at vi evnt tar heisen opp igjen TBE/TBEE og tar ta DPS, Picassotrappa og avslutter med nedre del av Oransj. Herlig, intens avslutning som setter FS'ene deres på test. Går forøvrig fint på 80mm HT også!
Shit. Ser ut som goodwill kontoen min ryker rett til helvete på lørdag! Og kommer trolig ikke tilbake før til våren!
Gleder meg til lørdag
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
[Re: hbakken]
#81216914/09/200920:24
Eller er det et ufint forsøk på å legge press på meg?
Så absolutt ikke:-) Det er en salig miks av nivå her, og stifolket er MEGET inkluderende uansett standard. Og så er du blant kollegaer i tillegg! Håper å få vært med selv!
Jostein
Specialized Levo / Diverge
#81217714/09/200920:31
Vurderer å starte fra Øren natt til lørdag og slå leir ved vannkanten. Der kan jeg ligge i påsan og bygge oppovermuskler med marshmellows, Aass og Grillos.
Aron SK, NBNL
[Re: ToHee]
#81218114/09/200920:33
Siden Jostein svikter både meg og dere og drar til andre siden av jorda, og siden Silje mener hun trenger østrogenselskap, så tror jeg jammen jeg slenger meg med jeg også hvis det er plass?
Jeg er imidlertid litt redd for å råtne innvendig i grusbakkene opp, så vurderer å starte litt før dere... Solbergvannsveien og så inn ved Steinarvann? Eller?
It isn't what you do, it's the way you do it!
..:: Stine ::..
PS: Contessa er Stine som privatperson, ikke Stine i jobbsituasjon :-)
[Re: Contessa]
#81390316/09/200921:00
Alltid plass! Ikke tenk på bakkene, jeg kommer til å ligge BAKERST og passe på at jeg ikke ramler til siden. Ta det rolig opp er viktig for å kunne nyte resten av turen skikkelig!
Houston på Jostein?
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
#81390416/09/200921:01
Siden Jostein svikter både meg og dere og drar til andre siden av jorda, og siden Silje mener hun trenger østrogenselskap, så tror jeg jammen jeg slenger meg med jeg også hvis det er plass?
Jeg er imidlertid litt redd for å råtne innvendig i grusbakkene opp, så vurderer å starte litt før dere... Solbergvannsveien og så inn ved Steinarvann? Eller?
Selvfølgelig skal du bli med på tur
Vi tar en rolig start opp på grusen mot Solbergvann og over til Lokkeråsen. Stor glisefaktor på denne turen
Men seriøst, grusklatringer er det verste som finnes for meg, jeg henger automatisk etter alltid. Sykkelen min veier over 15 kilo og har dekk med sinnsyk dårlig rullemotstand (men som sitter som en kule på alt i skogen) så ikke vær redd for grusklatring. I verste fall går vi fort og skravler.
Er egentlig TBEE innenfor Nedre Eiker kommune eller sniker den seg over i Drammen?
Ser på MapSource nå, men aner egentlig ikke hvor TBEE er. Ser meg at det er rundt Stormyrputten/Gladbakk? Det er vel ihvertfall bortenfor Gravningen men kommer ned på venste side/før Kjøsterudjuvet?
Redigert av hbakken; 17/09/200910:50. Rediger grunn: bilde