Ok: Art - om du er der ute - vi drar på fellestur nå! (Det kan virke som om det blir bare meg og Simon) Menneh - jeg må innrømme at det hadde vært litt morsomt med skarvassbu da, men det er vel mye folk der på en slik dag ?
Høres bra ut.. Her ble kamera lagt hjemme,derfor ikke noen bra bilder. Ganske morsom tur,terningkast 4,minus for manglende godt kamera og få på tur... Utrolige farger i naturen nå. Fant en golfball midt på fjellet,den må da holde som bevis..
Ingen fleip heller,spørsmålet er jo hvem i hel.... som spilte golf her:
nå må man huske på at det vært lettere iltert på golfbanen på breivikeidet i det siste. kan det tenkes at dette er resultatet av et agressivt første_hulls_slag?
nå må man huske på at det vært lettere iltert på golfbanen på breivikeidet i det siste. kan det tenkes at dette er resultatet av et agressivt første_hulls_slag?
Ja - det skulle bli mitt forslag også - kanskje noen i miljøet driver med doping?!
Kristian
I'd rather be loved than liked...
Re: Den store stitråden for Tromsø og omegn
[Re: progres]
#80636006/09/200919:08
Hmmm.. Hvis noen har slått golfballen rett i ræva på en stakkars måse,og måsen la gullegget golfballen fra seg der... Så kan det jo hende du har rett...
Eller,nei..
Edit: det er forresten en SRATA gofball,og den mest logiske grunnen til plasseringen er at Tiger Woods har truffet perfekt..
Når begynner det bli for dårlige forhold til å ta turen opp fjellheisen og sykle ned?
Har ikke vært der oppe før, så skulle nesten fått gjort det hvertfall en gang i år. Dog må jeg lære meg og "bleede" bremsene først siden de er ganske slakke
PS- Husker ikke hvem det var jeg snakket med ang. shock pumpe, men det ordnet seg; fikk pumpe i posten et par dager etterpå
Redigert av vehe; 06/09/200921:24.
Re: Den store stitråden for Tromsø og omegn
[Re: vehe]
#80648906/09/200921:32
Det var vel jeg som snakket om pumpe.. Fjellheisen går sjelden for tiden(åpent fra 10-17), det er kl 16.30 som er siste opp nå.
Skulle du ikke rekke opp før 16.30,så går det jo ann å skyve sykkelen opp sørstien... Bleeding av bremser er ikke så vanskelig,ihvertfall ikke med videoene man har på nett.
Forholdene på fløyfjellet kommer litt ann på været,blir fort mye gjørme på de opptråkka stiene.
Tok en liten runde på øya,mye gjørme og mange hyggelige folk. Idag satt begge cruxene ned fra varden,stod en eldre herre å så på da jeg sykla øverste henget ned fra varden. Han rista bare på hodet.. Det nederste gikk på andre forsøket,første forsøk endte i full stopp da fremhjulet satt seg fast(men velta ikke)... Gjørme sykling er faktisk gøy
Va en liten tur idag,herlig,men litt glatt. Sykla/sklei ned nederste henget fra varden,det va nesten så æ blei redd(pulsen spratt i været etter den opplevelsen).
Trur man bare må gi beng i været, å hive sæ på tur uansett. Kroken fjellet skal prøves i helga,regntøy,nescafe ,pulverkakao og vafler blir med.