Jeu - jeg også var ute og sklei litt i dag - synes egentlig det er litt mer stas nå enn når det er helt tørt Skulle gjerne ha vært med over fjellet til helga - om jeg var hjemme...
Dekk har mye å si førr oss amatører ihvertfall.(da mener jeg meg selv)
Den biltema buksa er "by the way" overraskende fin å sykle i,spesielt når man ruller rundt i lyngen.
Prøvde tre ganger å komme meg opp avstikkeren bak tromsøhallen,det ble 3 ganger sånn midt i bakken. Men det lille cruxet på samme stien gikk. Men da fordi at æ klemte inn frembremsa på 4 forsøk, og klarte å vippe bakhjulet over kanten(og dvs. at jeg ble forbanna og slengte hojen, og mæ sjøl over kanten i vannrett posisjon). Du ville flirt godt av det stuntet..
Skal vi se.. 1.Bli sint først. 2.Få nok fart 3.Få fremdekket til å sitte perfekt i mellom steinan 4.Få akkurat nok fart fremover til å få vippa bakhjulet over kanten 5.Rulle meg over kanten mens jeg roper "##%&666...
Det e på den her tia av året æ bruke å irritere mæ over alt æ ikkje fikk gjort om sommern...
Foreslår at sommern i nord blir utvida til å vare fra 1.april-22 desember...Resten av året skal det være puddersne og vindstille. Men blir no litt sykling allikevel ____________________ Fra no av blir det skriving på dialekt.
Re: Den store stitråden for Tromsø og omegn
[Re: SimonS]
#81441617/09/200915:08
Hehe - lagt om til dialekt? Men ja, selv om snø og sludd gjør høsten suboptimal, legger den seg jo ikke på lenge; Vi satser på klare, kalde dager med barfrost!
Siden tråden døde for noen dager siden blåser jeg nytt liv i den med litt OT og bilde av noe som ligger på kjøkkenbordet just nu
Sykla forresten forbi noe som så ut til å være far og sønn her om dagen rett ved prestvannet, begge på brune fullboing specialized sykler. Noen som kjenner seg igjen? Selv hadde jeg bakoversveis og var klissvåt fordi en eller annen satan hadde stukket av med regnklærne mine mens de hang til tørk på jobb. Hipphurra for UNN ansatte...
Redigert av vehe; 23/09/200922:36.
[Re: vehe]
#81900924/09/200907:02
oppdragelsen var prima. ukelønna verre med. Men hjelm er et absolutt must. forbudt å sykle uten hjelm definitivt. og hvis du dessførruten tenker på sist lørdags oppslag i nordlys om fjellsyklinga så var det mer "uheldig" enn vi faktisk fortjente ift hjelmbruk. hjelm var med ,den SKAL være på plass og den skal brukes
Trur dokker æ med hårtustan knyt fast kameraet? Til Corratec kan det nok godt tenkes at vi møttes ja. Æ kom ned fra Varden mot Stakkevollan, mens du sykla opp?
Og for øvrig e ukelønna alt for lav ja!
Måtte bare vinteren og snøen legge sitt kalde svøpe om landskapet snart.. OG LA DET SKJE FORT!!
[Re: Letsgo0o]
#81959424/09/200920:20