Ble litt skliing på våte stier. Men ÆSJ det blir fort mørkt. Iallefall når man har unger som helst skal sove før man drar ut. Første tur med 710 mm styre, og det var sweeeeeeeet!
Re: Den store stitråden for Tromsø og omegn
[Re: RobinB]
#79667324/08/200921:21
Jeg stiller 18.00..På parkeringen ved fjellheisen. Pjotergeist- Klarer du det til kl 18.00?
Kvelden har blitt brukt til instruksjon av sykkeltime (spinning), sykkeloverhaling, montering av flatpakker fra ikea - og installasjon av ny 42" og bluray-spiller
Jeg er på parkeringsplassen til 18.00 - spørsmålet er jo bare om vi burde være der 17.50 eller sånn - siden heisen går hver halve time...
Se under ymse.. Walk of shame 2.0 Vi var vel egentlig 7 stykker med i alt.. Nå er de bare 6...
Vi var 8 - til du dro
Sitat: snikkarboa
Hmmmmrrrfff!
No regne æ med at det kommer en drøss med fine bilda!
Ja, det kan du banne på ! Problemet var vel bare at selskapet var såpass trivelig at foto-lyset forsvant i hyggelig skitsnakk... Får se om jeg kan jobbe gjennom noen bilder, men spørs om jeg ikke rekker det før i mårra.
Men vi tar det igjen seinere Simon! Kjipt uhell...
va en bra tur, jeg og en kompis følgte gruppa til bønntuva der de snudde og satte kursen ned mot albuen og sørstien mens vi to fortsatte innover fjellet, ned i djupdalen også ned i tromsdalen. Stortsett knusktørre stier over hele linja.
-Trek Top fuel 9,9 -Look 695 Di2 -Look 486 Custom
Re: Den store stitråden for Tromsø og omegn
[Re: stian j]
#79750025/08/200920:37
Regner med at det er noen som skal redigere litt bilder? Ganske fint når man kommer bak Bønntuva(som æ fikk se såååå mye av i dag).
Kan egentlig ikkje fatte stjerna skulle ryke,har ikke rørt den før idag,det va vel egentlig ikke reaksjon på første stramminga heller). Skitt au,drar opp en tur i morra. Eneste hjelmkamerafilminga blei turen ned med fjellheisen,legg den ut på youtuben i protest!
Fin tur i går ja. Det var vel ny rekord i antall syklister samtidig på toppen. Ble det no bra bilder Pjoltergeist? Typisk idiotisk av meg å ikke ta med kamera når det er supert fotovær og opptil flere syklister å ta bilder av... Jaja det spørs om det ikke blir tur både i dag og i morra sånn som værvarslet ser ut.
Noen som er interessert i en liten fellestur lørdag? Været ser kanon ut..
Pjoltergeist: Hvordan var turen på Yetien(den som ikke er en sykkel,men ....)
Lørdag skal jeg "skyte" et bryllup - kjipt med tanke på værvarselet, men det meldes jo godt fotovær også...
Yetien oppførte seg som ei kule! Må stelle med eller ha meg bedre bremser, men ellers storfornøyd! Det er helt sant som det er sagt - det er ikke en sykkel, det er en Yeti! (Husker ikke hvem som sa de bevingede ord, men jeg tror det var ei lita pie tilhørende en kar her inne...)
Tia strekker forøvrig ikke til, men har jobba litt med en liten "smakebit" fra turen. Det er vedlagt under. Tittelen må bli noe cheesy á la "Nightriders", tror dere ikke?
Hei folkens! Litt off topic, men jeg skal på Tromsdalstind fredag og søndag. Kan dere sette øl'en på bordet og gå til vinduet som vender mot øst? Er tinden snøfri??
Blir fint vær på fredag,med eller uten sykkel. Jeg skal opp å sykle den ruta på fredagen,kanskje du ser en tulling som knoter oppover bakkene, med ett stort glis rundt munnen