Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 13 av 53 1 2 11 12 13 14 15 52 53

Hvordan kjøre slangeløst?

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: gunner_one] #783316 06/08/2009 16:15
O
oyvin Offline
Ivrig
Ivrig
O
Sitat: gunner_one
Sitat: oyvin
Argh.

men jeg tror egentlig dette er et perfekt påskudd til å kjøpe kompressor.

DET ER DET!

Og ganske riktig: Smekk smekk, så satt de på plass. Nå er det en kort prøvetur for å se hvor tette de er... Lekker litt guffe fra noen steder i dekket, så det må kanskje gå seg til litt.

Spurt vinner duellen. Terskel avgjør hvilken.
Instant person - just add coffee
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: oyvin] #784653 08/08/2009 16:24
H
hakonfl Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
H
Når det gjelder Bontragerhjulene som sitter på syklene fra Trek, blir de tette hvis man bruker Bontragers felgbånd, guffe og vanlig dekk, altså ikke UST-dekk?

Blir de tette hvis man bruker Bontragers felgbånd og UST-dekk, men ikke guffe?

Synes Mavic sin UST-teknologi ( http://www.mavic.com/mtb/technologies/UST.1.3069.aspx ) ser litt smartere ut, der ser det ikke ut som om man trenger felgbånd eller noe som helst ettersom enden av eikene ikke stikker ut gjennom felgen. Noen som har noen synspunkter på det?

Håkon
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: hakonfl] #785237 09/08/2009 19:49
V
Valdres Offline
Medlem
Medlem
V
Kjøpte 29er tubeless system. Satte i dag opp mine Bontrager RXL, og Crow-dekk med dette. Settet har ikke løse ventiler, men et slags felgbånd med ventil. Teipet først felgen med gul tape som var med. Når jeg kom meg på bensinstasjon gikk det som en lek å få i luft, og de ble kjapt tette.

Sliter derimot med noe kast i 29x2,25 Crow dekkene. Dette var også et problem med slanger. -Har jeg ikke brukt nok såpevann, slik at de ikke setter seg jevnt?

Forøvrig superfornøyd med dekkene også. Kan ikke skjønne annet enn at dette må være optimale birken-dekk, faktisk uansett vær. De biter seg overaskende godt fast til tross for minimale knaster.

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Valdres] #785243 09/08/2009 19:53
T
Torlog Offline
Avhengig
Avhengig
T
Noen som kan tipse om en rimelig butikk for en brukbar kompressor i osloområdet? Håndpumpa står for fall!

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Torlog] #785251 09/08/2009 20:00
Ugla Offline
Besatt
Besatt
Du får billige kompressorer på f.eks Biltema og Coop Bygg.

Lars-Erik
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Ugla] #785344 09/08/2009 21:36
T
the dude Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
T
Har ZTR olympic felger, standard RR2.25 dekk slangeløst montert, 30psi foran 32psi bak, 78kg syklist oppå. På sykkeleneren i helga var det litt lite luft i bakhjulet etter terrengpartiet. Har dårlig pumpe og fikk nok ikke inn mer enn rundt 20psi når jeg pumper opp i Unndalen og rett før nedkjøringen på Orkelsjøveien. Og når jeg fikk opp skikkelig fart nedover så forsvant plutselig all luft. Det er ikke spesielt morsomt i 60-70km/t... Heldigvis skjedde det ikke i, eller rett før en skarp sving, så fikk stoppa og lagt inn slange uten større dramatikk enn hissige forbannelser av forb.... ubrukelig slangeløsh...!

Der og da var jeg mest opptatt av tap av tid, men i ettertid ser jeg jo at det lett kunne gått MYE værre. Punkteringer kan selvfølgelig skje med slange også, men svært skjelden uten å treffe noe som helst(?)

Foreløbig konklusjon er at guffe skal ut og lateksslanger inn på plass igjen. Men gode argument for å fortsette med slangeløst oppsett mottas med takk.

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Torlog] #785357 09/08/2009 21:52
Olen Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: mentor
Noen som kan tipse om en rimelig butikk for en brukbar kompressor i osloområdet? Håndpumpa står for fall!

Jeg kjøpte min på OBS på Løren og har aldri angret. En drøy tusenlapp tror jeg. Få med kit med slange, blåsepistol og fylle luft i dekk-dings med manometer. Dra så ned på Sportslageret og kjøp et par overganger for prestaventil.

Senere kan du bygge ut maskinparken med spikerpistoler, muttertrekker og meiselhamer. Tøffe ting.

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Valdres] #785895 10/08/2009 17:27
V
Valdres Offline
Medlem
Medlem
V
Prøver igjen! Noen som har tips for å unngå høydekast i dekkene ved slangeløsmontering? Nå har de stått natta over, og er tette og fine.
Sitat: Valdres
Kjøpte 29er tubeless system. Satte i dag opp mine Bontrager RXL, og Crow-dekk med dette. Settet har ikke løse ventiler, men et slags felgbånd med ventil. Teipet først felgen med gul tape som var med. Når jeg kom meg på bensinstasjon gikk det som en lek å få i luft, og de ble kjapt tette.

Sliter derimot med noe kast i 29x2,25 Crow dekkene. Dette var også et problem med slanger. -Har jeg ikke brukt nok såpevann, slik at de ikke setter seg jevnt?

Forøvrig superfornøyd med dekkene også. Kan ikke skjønne annet enn at dette må være optimale birken-dekk, faktisk uansett vær. De biter seg overaskende godt fast til tross for minimale knaster.

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Valdres] #786200 11/08/2009 05:42
gunner_one Offline
Ringrev
Ringrev
Har du skjekket at det er lik avstand mellom monteringsindikatoren på dekket og felgkanten på begge sider? Monteringsindikatoren er en stripe i dekket som skal indikere at dekket ligger jevnt på felgen og denne vil ligge ca 2-5 mm fra felgkanten avhengig av dekk/felgtype. Om denne er ujevn vil du få kast i dekket.
Jeg fikk samme problem første gang jeg byttet dekk. Jeg dro til forhandler, han bare dro på smilebåndet og pumpet opp dekket med kompressor til det poppet på plass.
Om du ikke har kompressor eller er redd for å fylle mere trykk enn anbefalt dekktrykk ville jeg løsnet dekket der monteringskanten ligger nært felgen, brukt såpevann på felgbåndet og dekkkanten for så å fylle opp igjen. Dette er enklest når dekket henger slik at du ikke søler for mye med guffa...

Gi en liten tilbakemelding etterpå da...

Soon Bikes 650B Paragraph 2a ICON_SMILE
Merida Scultura SL Team
Ghost RT Lector WC
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: MoHo] #786806 11/08/2009 19:15
T
Torlog Offline
Avhengig
Avhengig
T
Sitat: MoHo
Ja det kan du!
Ikke noe problem når du benytter "guffe" fra Stans eller Joes. Som du ser av tråden er er det litt blandet erfaring med ulike dekk, men jeg har i hvert fall meget god erfaring med Racing Ralph 2.1 dekk og guffe. Lett og sett opp (selv drar jeg ned på bensinstasjonen og blåser dekket på plass i felgen før jeg fyller i guffa) og slipper omtrent ikke luft.

Har knota noe jæ....med å få dekka til å sitte og har nå kjøpt meg kompressor. Har Mavic Crossmax SRL felg og er ikke i nærheten av å få festet dekket, selv med bruk av kompressor!! Har prøvd å feste Maxxis Crossmark og Race King, men er ikke i nærheten av å få fyllt luft i dekket.

Hva gjør jeg feil!!?

Redigert av mentor; 11/08/2009 19:16.
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Torlog] #786926 11/08/2009 20:50
J
J.L Offline
Medlem
Medlem
J
Quote:
Har knota noe jæ.... med å få dekka til å sitte og har nå kjøpt meg kompressor. Har Mavic Crossmax SRL felg og er ikke i nærheten av å få festet dekket, selv med bruk av kompressor!! Har prøvd å feste Maxxis Crossmark og Race King, men er ikke i nærheten av å få fyllt luft i dekket.

Hva gjør jeg feil!!?

Jeg har samme felgen. Har ikke prøvd å montere de dekkene du nevner, men montert en hel del andre.

Er problemfritt sålenge jeg først monterer dekket med slange. Lar det stå over natten, løsner ene dekksiden, tar ut slangen, fyller guffe og pumper opp. Går greit med "airtower" og er enda enklere med kompressor.

-Jørgen
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: oivindg] #788838 13/08/2009 20:45
G
GeirO Offline
Medlem
Medlem
G
Sitat: oivindg
Sitat: oivindg
Men, for min del er konklusjonen at sideveggene på Race King Supersonic 2.0 ikke er optimale for å kjøre slangeløst.

Har prøvd shake, rattle and roll på Race King i flere dager nå uten at det blir tett. Syklet to timer i dag før jeg måtte stoppe og pumpe opp dekket. Derfor ble Race King demontert og Racing Ralph Evo 2.1 montert i stedet. Ralph lakk to steder langs dekkanten. En liten risting og så var dekket tett. Hjulet har stått noen timer nå uten at det har vært noe merkbart fall i lufttrykket.

Øivind

Har og ristet og pumpet på mine raceking 2.2 i godt og vel tre dager nå. Det ene dekket ble tett med en gang, det andre mister luften i løpet av et par timer. Det virker som det kommer nye microhull i sideveggene hver gang jeg pumper opp igjen.Pumper opp til 37 psi som "Stan" sier i videoen.Det blir kanskje litt mye for slangeløs kjøring? Olympicfelgene på Nakamuraen var klargjort for slangeløst, så kjøpte bare guffe og ny ventil med gummipakning.

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Torlog] #789443 14/08/2009 13:35
M
MoHo Offline
Entusiast
Entusiast
M
Sitat: MoHo
Ja det kan du!
Ikke noe problem når du benytter "guffe" fra Stans eller Joes. Som du ser av tråden er er det litt blandet erfaring med ulike dekk, men jeg har i hvert fall meget god erfaring med Racing Ralph 2.1 dekk og guffe. Lett og sett opp (selv drar jeg ned på bensinstasjonen og blåser dekket på plass i felgen før jeg fyller i guffa) og slipper omtrent ikke luft.

Har knota noe jæ....med å få dekka til å sitte og har nå kjøpt meg kompressor. Har Mavic Crossmax SRL felg og er ikke i nærheten av å få festet dekket, selv med bruk av kompressor!! Har prøvd å feste Maxxis Crossmark og Race King, men er ikke i nærheten av å få fyllt luft i dekket.

Hva gjør jeg feil!!?

Nå skriver du ikke om du brukte bennsinstasjon eller hånd- eller fotpumpe før du kjøpte kompressor. Og, ser at det finnes endel jalla kompressorer å få kjøpt... På bensinstasjonen gjorde jeg følgende:

1. Benyttet Stans løse ventiler hvor jeg har fjernet kjernen, dvs. selve ventilen.
2. Monterte den kjerneløse ventilen.
3. Satte på dekket (uten guffe), og forsøkte å få dekk-kanten så nærme felg-kanten som mulig.
4. Med ventilen øverst, satte denne (fortsatt uten kjerne) oppå tuten på bensinstasjones luftpistol. Så hele hjulet hang med full vekt ned på pistolens munnstykke.
5. Satte full guffe på luftpistolen - pga svært kraftig lufttrykk klarer dette i løpet av 2-5 sekunder (viktig å bare blåse helt til dekket smeller på plass - det tok et par forsøk før jeg fikk det til/så at det tok mer enn et par sekunder) å blåse på plass dekk-kantene (med tydelige smell) på begge sider av felgen. Selv om det underveis strømmer luft ut både mellom dekk og felg + gjennom den kjerneløse ventilen.
6. Henger hjulet i et eller annet, nå med dekket på plass, med ventilen øverst. Løsner nå så lite som mulig av dekket på den ene siden fra felgen NEDERST, og heller i "guffe".
7. Monterer på dekket igjen og repeterer øvelsen med trykkluften. Nå har jo kun et lite segment av dekket vært av, og kun på den ene siden. Så nå blåses dette segmentet på plass lett som bare det. Også med et tydelig smell.
8. Skrur i ventilkjerne og pumper opp til 40 psi og derfra gjør øvelsen som Stan anbefaler med å riste hjulet. Dette sørger for at "guffa" kommer til rund baut inni dekk/felg.

Håper du får det til - i går fikk jeg også til mitt andre sett med Crossmax hjul + Maxxis Flyweight 330. Helt suverent - og ruller som bare helvete!

Lykke til!

"A singletrack require a multimind"
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: GeirO] #789562 14/08/2009 17:40
oivindg Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: GeirO
Har og ristet og pumpet på mine raceking 2.2 i godt og vel tre dager nå. Det ene dekket ble tett med en gang, det andre mister luften i løpet av et par timer. Det virker som det kommer nye microhull i sideveggene hver gang jeg pumper opp igjen.Pumper opp til 37 psi som "Stan" sier i videoen.Det blir kanskje litt mye for slangeløs kjøring? Olympicfelgene på Nakamuraen var klargjort for slangeløst, så kjøpte bare guffe og ny ventil med gummipakning.

Om 37 psi er for mye er jo avhengig av hva slags sykling du skal holde på med, men generelt er det nok mest egnet til å bruke for å få tettet dekket skikkelig. Når det først er tett kan du nok slippe ut litt luft.

For min egen del har jeg bestemt meg for å kjøre Race King Supersonic 2.0 på Birken. Synes det er en suveren blanding av lav rullemotstand og bra grep for grusritt. (I tillegg er jo navnet så flott at det hever selvtilliten flere hakk.) Men ikke f... om jeg tar sjansen på å kjøre dem med guffe. Så i år blir det slanger i Birken.

Øivind

21:53
Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: oivindg] #790189 15/08/2009 18:30
H
hakonfl Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
H
Hvis man bruker Bontrager sine Tubelesshjul (som kalles Tubeless Ready), den svarte rim-stripen og løse ventilen som følger med hjulsettet, UST eller UST-ready dekk og fyller oppi litt guffe som kan tette ved evt. små punkteringer, da har man vel et "bullet-proof" oppsett eller hva?

Greit nok at det kanskje veier litt mye, men funksjon og "driftsikkerhet" er mye viktigere enn å spare 2-300 gram for meg, vil bruke minst mulig tid på mekking og mest mulig tid på sykkelsetet.

Håkon
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: hakonfl] #790677 16/08/2009 15:07
O
O.J. Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
O
Noen som har erfaringer med WTB laser XC disc felger og/eller Maxxis ignitor dekk??

Har bestillt joe's guffe-sett
O.J.

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: gunner_one] #791172 17/08/2009 08:37
Jan ErikA. Offline
Fersking
Fersking
Sitat: gunner_one
Har du skjekket at det er lik avstand mellom monteringsindikatoren på dekket og felgkanten på begge sider? Monteringsindikatoren er en stripe i dekket som skal indikere at dekket ligger jevnt på felgen og denne vil ligge ca 2-5 mm fra felgkanten avhengig av dekk/felgtype. Om denne er ujevn vil du få kast i dekket.
Jeg fikk samme problem første gang jeg byttet dekk. Jeg dro til forhandler, han bare dro på smilebåndet og pumpet opp dekket med kompressor til det poppet på plass.
Om du ikke har kompressor eller er redd for å fylle mere trykk enn anbefalt dekktrykk ville jeg løsnet dekket der monteringskanten ligger nært felgen, brukt såpevann på felgbåndet og dekkkanten for så å fylle opp igjen. Dette er enklest når dekket henger slik at du ikke søler for mye med guffa...

Gi en liten tilbakemelding etterpå da...

Jeg hadde samme problem, med kast i dekket. Fulgte anbefalingen her, og kjørte på med høyt trykk på nærmeste bensinstasjon. Tydelig at det var nødvendig - dekket smatt på plass, og er nå gullende rundt. Takk for bra tips! yes

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Jan ErikA.] #791256 17/08/2009 10:39
T
Torlog Offline
Avhengig
Avhengig
T
Har montert Race King 2.2 på mavic UST felg. Har ca 40 psi i dekket og når jeg prøver å vri på dekket, så "raper" det ærsmå mengder luft. Har enda ikke fyllt i guffe, så lurer på om guffa vil forhindre dette? Tør ikke tenke på hva som kan skje med dekket når jeg presser mine 90 kg i 60 km/t....

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Torlog] #791258 17/08/2009 10:43
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Det er akkurat dette som guffa skal forhindre.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: sykkeloyvind] #791264 17/08/2009 10:46
T
Torlog Offline
Avhengig
Avhengig
T
Sitat: sykkeloyvind
Det er akkurat dette som guffa skal forhindre.

Takkar. Da fyller jeg i guffa og tester det ut ICON_SMILE

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Torlog] #791497 17/08/2009 15:20
T
Torlog Offline
Avhengig
Avhengig
T
Montert Race King 2.2 og det er nå potte-tett i overgangen fra dekket til felgen. Har ristet og vendt felgen en del ganger i løpet av dagen, men ble litt overrasket da jeg sjekket dekket i ei bøtte med vann, for det lekker ørsmå bobler fra sideveggene i begge dekka! Er dette noe som skal tettes av guffa med enda mer risting og vending?

Noen som har opplevd dette med andre dekk også?

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Torlog] #791916 18/08/2009 06:35
astein Offline
Medlem
Medlem
Er dette noe som skal tettes av guffa med enda mer risting og vending? ... Noen som har opplevd dette med andre dekk også?

Ja, men forsøk også å legge dekket vannrett på en bøtte e.l. ... og ja.

For "Flip it like a pancake" og andre uforglemmelige sitater: http://www.notubes.com/support_movies.php
;-)

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Torlog] #792812 19/08/2009 08:56
G
GeirO Offline
Medlem
Medlem
G
Montert Race King 2.2 og det er nå potte-tett i overgangen fra dekket til felgen. Har ristet og vendt felgen en del ganger i løpet av dagen, men ble litt overrasket da jeg sjekket dekket i ei bøtte med vann, for det lekker ørsmå bobler fra sideveggene i begge dekka! Er dette noe som skal tettes av guffa med enda mer risting og vending?

Noen som har opplevd dette med andre dekk også?

Hadde samme problemet som du med mine Race King 2.2.Etter et par dager med risting og pumping var alle mikrohull tettet. Syklet Pilegrimsrittet uten å miste luft, Dekka har holdt sine 30 psi siden.
GeirO

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Jurgmeister] #793571 20/08/2009 09:58
HaraldW Offline
Besatt
Besatt
Stans ZTR Flow og nye Schwalbe Big Betty er venner.

Heng opp hjulet med dekket nesten på, to solide scoops guffe, kjør på med kompressor. Bang så sitter greia, nesten helt tett med en gang. Null søl og risting og vending kun fordi det står på bruksanvisningen.

Men; jeg hadde aldri giddet å sysle med slangeløst hvis jeg ikke hadde hatt kompressor (som jo uansett kan brukes til masse annet rart).

Skaff deg kompressor til neste gang, Håkon, det koster jo ikke allverden. Så slipper du drikke øl med feil hånd eller flakse rundt på bensinstasjonen mens man rister på sykkelhjul (må se bra sjukt ut for uinnvidde...)

Harald

NOTS
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: HaraldW] #793603 20/08/2009 10:29
Arne_And Offline
More than words
More than words
Snodig, akkurat samme kombo (dog litt eldre BB) funket overhode ikke for meg. Jeg brukte kompressor, men Schrader-munnstykke + adapter funket heller dårlig, så det kan jo være noe av forklaringen. Mulig jeg prøver på nytt med Prestaflator (en dag jeg har god tid og har lyst til å plage meg selv).

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Arne_And] #793731 20/08/2009 13:07
HaraldW Offline
Besatt
Besatt
Jeg klaget jo på mine BBGG og fikk nye, og de virker bittelitt stivere, rett og slett. Har aldri giddet å kjøre slangeløst i høst- og vintersesongen før, siden jeg veksler litt mellom pigg og BBGG. Men nå går det så fort og enkelt at det er verdt det.

Men du må ha skikkelig trøkk på lufta inn. Jeg har ikke vært borte i noen overgang som funker tilfredsstillende. Bruker selv Stans ventiler, med kjerne som kan skrus ut for etterfylling av guffe uten å ta av dekket.

Harald

NOTS
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: HaraldW] #793757 20/08/2009 13:46
H
Hekta-MTB Offline
Ivrig
Ivrig
H
RK Supersonic 2.2
Har ristet og vendt på dekka i dagevis uten å få de tette.
Det pipler ut fra sideveggene hele tiden. Har ristet rundt hele hjulet gang på gang, har testet i badekaret og det pipler ut. For hver gang jeg rister litt kommer det nye hull. Hull, hull og atter hull. Har fyllt i to kopper med NoTubes guffa.
Det neste steg er å prøve mikroballonger. Funker ikke det blir det slange. Dette er jo helt meningløst, så mye jobb. Hadde jeg visst dette ville jeg garantert kjøpt notubes dekk. Tusen takk til Treningsmagasinet.no som satte meg på ideen frown

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: Hekta-MTB] #793837 20/08/2009 16:47
oivindg Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Siden jeg skal kjøre RK med slanger i Birken, tok jeg i dag av Ron og Ralph som var satt opp med guffe. Tenkte jeg skulle gjøre reint disse dekkene på innsiden. Begynte med Ron. Skrubbet litt med en svamp, og etter et par minutter var dekket som bytt på innsiden. Ikke et spor av guffe. Så prøvde jeg det samme med Ralph, men etter fem minutter med skrubbing på samme sted ga jeg opp. Guffebelegget ville ikke løsne fra dekket. Så det er tydeligvis stor forskjell på egenskapene på innsiden av dekkene.

Om det har noe å si for hvor lett det er å få tett med guffe, er jo en annen sak.

Øivind

21:53
Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: oivindg] #793857 20/08/2009 17:41
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Mener jeg har lest at det egentlig ikke er noen vits i å fjerne gammel guffe. Det ligger jo bare der og bidrar til ekstra forsegling neste gang de skal på.

Ang frykten din for punktering Øivind med RocketRon kan jeg bare nevne at jeg brukte de på turen over Krokstadkollen her på tirsdag (satt opp slangeløst) og jeg punkterte ikke selv om jeg kjørte som "vanlig" nedover ICON_SMILE

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Hvordan kjøre slangeløst? [Re: hbakken] #793870 20/08/2009 18:04
H
Hekta-MTB Offline
Ivrig
Ivrig
H
Hei, jeg gir meg ikke har akkurat gjort et nytt forsøk på å få RK dekka tette!
Pumpa opp til 35 psi, fyllte badekaret med vann, dyppa hjulet oppi. Ikke ei luftboble!! Yess. Etter 1 time var dekket slapt og trykket kanskje 15 psi. Hvor f... blir det av lufta?!!
Jeg blir gææææææærn! Når andre har klart det skal jeg og!

Side 13 av 53 1 2 11 12 13 14 15 52 53

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå