Tips til gode wheel deals for tiden? Tenker allround type hjul. Høyprofil clincher hadde vært morro men blir vel for dyrt (som hverdagshjul...) Hva er hot for tiden?
Tips til gode wheel deals for tiden? Tenker allround type hjul. Høyprofil clincher hadde vært morro men blir vel for dyrt (som hverdagshjul...) Hva er hot for tiden?
...i villrede
Det kommer vel litt an på budsjett, men Ambrosio-felger, gode nav og eiker bygd av noen som kan det kommer vel på omkring 4 lapper. Vi snakker selvsagt tubular, men det er vel det du vil ha?
Ellers har jeg et fin-fint hjulsett med Campa-Boss/kassett som kommer opp om ikke så lenge
Budsjett....har ikke tenkt så langt. Her må det nok ekstraordninære bevilgninger til... ;-)
Ellers veldig åpen for forskjellige tanker og ting...
Saken er at jeg kom i skade for å finne ut at jeg hadde nok deler til å lage en nrto racer om jeg fikk tak i et rammesett, så nå skal jeg montere opp en slik: (da blir dette også en monteringstråd?)
Brifters: DA 7800 Bakveksler: DA 7800 (elller var det 7700?) Forveksler: Ultegra 6600 Bakbrems: 105 Forbrems: - Krank: Compact Sram S300 (...trur eg det var) Sete: Flite Styre: Alu FSA o.s.s. (...off some sort) Stem: - (...får se om jeg har noe passende liggende)
Rammesettet kom med Easton EC70 gaffel, styrelager og Easton EC50 pinne.
Kaaaan jo veksle hjulsett mellom syklene, men komplette sykler er jo en fordel?
Ekstraordinære bevilgninger er tingen! Klart du må ha komplette sykler, det er bare å starte jakten, jeg har allerede anbefalt Ambosio-felger for pariser samt en habil hjulbygger.
Det er en ikke så langt fra der jeg bor som gjør en veldig god jobb.
...i villrede
Det kommer vel litt an på budsjett, men Ambrosio-felger, gode nav og eiker bygd av noen som kan det kommer vel på omkring 4 lapper. Vi snakker selvsagt tubular, men det er vel det du vil ha?
Ellers har jeg et fin-fint hjulsett med Campa-Boss/kassett som kommer opp om ikke så lenge
Ei lenger i villrede. Ambrosio med gode nav bygget av noen som kan det blir knall i padden det!
Hva med Rol D'Huez? Rimelige og lette. Jeg er godt fornøyd så langt. At de er bygget med standard Aerolite-eiker i stål er for min del veldig positivt.
Så dyre Rol D'Huez hjulene har blitt på så kort tid da. De kostet 4990 i vår. Så var det kampanje på de tidlig i sommer til 3990. Og nå koster de plutselig 5690.
Så dyre Rol D'Huez hjulene har blitt på så kort tid da. De kostet 4990 i vår. Så var det kampanje på de tidlig i sommer til 3990. Og nå koster de plutselig 5690.
Oppgangen skyldes drastisk økning av prisene fra USA, samt høyere dollarkurs enn i fjor. Kampanjen var et stunt i forbindelse med testen av Carrera Ilos, hvor disse hjulene stod på. Hjulene ble ekstra subsidiert fra Rol til denne kampanjen.
Når trykkleifen i tillegg kommer til kalkulatoren blir det riktig galt. Rett pris er 5390,-
Hvilke nav bruker Rol forrseten (Ikke si egne nå, vær så snill ) De klarer liksom å 'gjemme' dem på alle bilder..
Så snill er jeg dessverre ikke...... De bruker sine egne, men bygger på andre nav på bestilling. Bruker da DT 240, DT 190 og White Industries alt etter hva folk ønsker.
Hvorfor kjøpe rimelig OEM DT når en kan spikke no' bedre sjæl
Nei vent litt.....uh?
Sitat: ROL faq
What is the difference between the VOLANT hubset and the hubset used on the RACE SL, D'HUEZ and Carbon models?
Both ROL hubs are designed and manufactured to ROL's exacting standards. Weight and bearing sizes are the primary differences. All front hubs employ the standard 2-bearing design and the rear hubs employ a 4-bearing design.