-Crossmark 29" -Wippermann ConneX hurtiglink til kjeder -Cannondale Six13-ramma mi -Selle Italia SLR gel flow -Koolstop salmon landeveisbremsebelegg -XTR triggeskiftere -Shimano terrengpedaler, gjerne M540 -Continental GP4000S Black Chili Compound
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Deler du IKKE skyr som pesten, men digger rått!
[Re: RazeFaze]
#77888030/07/200921:26
-King Cage Titan. -Rotor Agilys krank med 27-40 (råeste MTB krank jeg har hatt) -Formula R1 bremser (ikke brukt de så mye men foreløpig helt rå) -Magura Marta SL mag (XC bremsen min som til nå har vært konge) -Time Atac Titan carbon (beste pedalne jeg har hatt) -Putoline Wax tech kjedespray( konge spray til gjørme forhold etter jeg begynte med den har jeg ikke hatt noe problemer i våte løyper)
Etter å ha byttet del for del på sykkelen, det nest siste jeg byttet var ramma, eneste jeg har igjen fra originalsykkelen er derfor XT framgiret, vil jeg si:
Jeg har nå en sykkel jeg er veldig fornøyd med, og har ingen deler på transfer-list.
"Digger rått" er det dog bare en av delene som kvalifiserer til:
Øverst og i en klasse for seg runger setepinnen, en Moots titan. Kjøpte den for å få ergonomisk fleksing, og den funker som bare det. Pluss at den tar seg bra ut synes jeg.
Setet er ting nummer 2 som jeg kommer til å ta med fra sykkel til sykkel, det blir feil å si at jeg digger det rått, da det objektivt sett ikke er like i særklasse flott som pinnen synes jeg, men rent subjektivt digger jeg det, etter å ha prøvd mange seter fant jeg til slutt setet som passer meg perfekt: Fizik platou, mitt har titanrails, også dette for å få fleksing.
Ellers har jeg XT nav og gir og bremser etc som jeg er veldig fornøyd med, men som nok ikke gir den indre gode 'digger rått'-følelsen.
Jeg har forresten en ting på trasferlista, det er intense system 4-dekkene mine, er fornøyd nok med dem men de skal en gang byttes med kenda nevegal tror jeg det blir.
Hilsen Njål
[Re: acn]
#77961001/08/200915:15
XTR 950 bakgir (giret som bare varer og varer) Chris King deler (imponert over presisjon på alle delene deres) Big Betty dekk Oro K24 bremser Hjul som Ole har bygget (Han har bygget utforhjulene mine, jeg er stor og tung (over 100 kg) tør påstå at jeg kjører relativt hardt og hjulene er fortsatt like rette som den dagen jeg fikk dem fra bygging)
Sebastian Pedersen
[Re: Sebastian]
#77989502/08/200907:42
*Magura HS33! Ingen over, ingen under. *Fixie. Still going strong. desverre. *Biltema kjedet. billig er bra nok. *ACS SS kjede. Fordi det er sølv. sølv er bling. *Kenda Stick-E/Scwalbe Fat Albert. Gjør stisyklinga bedre.
Ikke helt sykkelrelevant, men allikevel: *det er så fordømt morsomt å vente på pakke fra internett. *kakao etter en hard sykkeltur. (helst på vinteren) *å faktiskt være FERDIG med den forjævlige stituren, folk flest overvurderer av å være tørr og ren. Det skjer noe med en etter fire timers rotbløyte sammen med SMUUUD.
* Fizi:k Aliante til ræsern * Chariot Cougar - uvurderlig treningsredskap * Formula Oro * SRAM XO * Crank Brothers Egg Beaters (all you haters suck my balls!) * Racing Ralph 2.25
Give my love to all my brothers and sisters in mediocrity
[Re: NjalVM]
#78517209/08/200918:27
-DMT Reflex Sko (stive, luftige og utrolig komfortable) -08 XT gir, bremser og krank (Presist og stivt og masse styrke) -Rotor Q-Rings (klarer å få 100% av alt jeg gir inn i tråkket) -Selle Italia SLR XC (the best) -Fox F-100 RLC (den beste av de beste, stiv og gir 100% alltid) -Fox Float RP23 (Plush eller helt stiv, du bestemmer) -Shimano SPD pedaler (en atombombe kan ikke ødelegge de) -Vredestein Black Panther 2.1 (Birken, sti eller asfalt, my weapon of choice)
Re: Deler du IKKE skyr som pesten, men digger rått
[Re: MortenML]
#85290222/11/200918:21
-Nokian Extreme nå på vintern: Ingen andre deler får så mange til å snu seg måpende etter meg i fart! -Brooks Swallow, dyrt javel, men rævva mi elsker meg:-) -Moots ramma mi: den er jo bare helt krem, uansett hvordan man spec.er den!
edit: jeg glemte Chris King! Seriøst, de andre fabrikantene burde skru CK fra hverandre og se hvordan det skal gjøres!