Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 17 av 23 1 2 15 16 17 18 19 22 23

Hvem er du?

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #903147 17/03/2010 21:39
sykkelmor Offline
Entusiast
Entusiast
Hege her. Bor i Eidsvoll kommune med mann og tre barn. Er helt bitt av sykkelbasillen. Bruker mye tid på sykkelrelatert stoff. Liker og sykle i skogen, men også i trafikken ( føler meg ikke helt trygg bare). Har en Scott Contessa sykkel som jeg er relativt godt fornøyd med.
Er ganske fersk i dette gamet. Begynte og sykle i fjor sommer (som trening). Gleder meg til å få ut sykkelen, sette på kombidekk og få syklet masse. Har som mål og bli med på Grenserittet neste år:)

Hvis det er flere damer som bor i nærheten av Eidsvoll så hadde det vært gøy og sykle sammen med dere.:)

Ha det gøy, så kommer resultatene etter hvert

Re: Hvem er du? [Re: sykkelmor] #911858 03/04/2010 16:37
H
Hawk Offline
Fersking
Fersking
H
En sørlandsgutt på 24 år her.

Bor i sentrum av Kristiansand med min samboer og våre tre Chihuahuaer.

Er veldig fersk i denne idrettssjangeren, kjøpte meg en GT Zasker Expert i fjor vår og syklet en del på den gjennom sesongene. Har i år tenkt å ta sykkelinteressen opp til et nytt nivå. I den sammenheng venter jeg i skrivende stund på at en Trek 2.1 (landveisykkel) skal dukke opp i postkassen et sted nær meg.

Ellers er jeg glad i nyte livet, lage mat, jakte og være ute.

Av yrke jobber jeg på Aker Solutions med noe dokumentbehandling, men er utdannet journalist og vender forhåpentligvis tilbake til dette yrket etterhvert.

Er veldig interessert i å henge meg på andre, hvis noen driver med noe litt organisert form for trening eller denslags ICON_SMILE

Redigert av Hawk; 03/04/2010 16:40.
Re: Hvem er du? [Re: sissel l] #915798 09/04/2010 11:08
Yuma Offline
Medlem
Medlem
Sitat: sissel l
Hei!

Jeg heter Sissel, er 30, mor til to barn og lykkelig singel.
Har alltid likt å sykle og å være ute i naturen. Blei bitt av spinningbasillen i fjor og syklet ute på min eldgamle sykkel fra 16 års dagen (jeg har behandliet den pent ICON_SMILE ). Fant en mer brukervennlig sykkel på slutten av sesongen, fikk noen turer på den, gleder meg å ta fatt på utesyklingen denne sesongen! Er fersk og har meldt meg på Grenserittet for første gang. Gleder meg som et barn ICON_SMILE
Har loket litt rundt på forumet og funnet ut det er et seriøst forum og et sted man kan plukke opp tips og råd. En del seriøse tråder her inne, og en del morsomme ICON_WINK

Heisann..
Du er ikke den eneste som er blitt bitt av spinningbasillen og som skal være med på Grenserittet for første gang..
Selv er jeg mor til en lang pode på 8 år ICON_TONGUE og samboer med en turbin og fiskeidiot ICON_WINK
Har selv en MTB 6061XC DBS og racer well den er noe jeg kjøpte veldig billig for å få en liten innsikt i hvordan det er å sykle på landeveien skikkelig.
Det er bare å ta kontakt..

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #915814 09/04/2010 11:29
Yuma Offline
Medlem
Medlem
Hei alle sammen.

Mitt navn er Yuma og jeg bor for tiden på Stokmarknes i Vesterålen. Er 29+++ thinking og bor sammen med en fiskeidiot/turbin og en poden på 8 år. Pluss at vi har en hund(Fox Terrier) og en katt(hummer og kanari).

Har drevet litt med sykliing før,men det var en go stund siden..sykla veldig mye mellom Gjøvik og Raufoss på MTB min..
Men når poden kom inn i bilde så sa det selv at syklingen ikke ble prioritert så veldig mye..inntil NÅ!

NÅ har jeg drevet å trent ca 1 år og deriblandt med syklingen. Både landevei og terreng..og vi har sånne flott muligheter til begge delene her ute i havgapet.

Så nå har jeg gått til det skrittet at jeg har meldt meg inn i sykkelklubben her ute VSK = Vesterålen sykkelklubb

Vesterålen sykkelklubb
(så kan dere selv gå inn å titte litt)

Og etter at det var gjort så meldte jeg meg like godt på Grenserittet 2010 7 aug ICON_LAUGH .
Hadde først tenkt på Birken,men løypeprofilen til Grenserittet er litt snillere for en førstegangsreisjente :o)

Av sykler så har jeg : MTB 6061XC DBS ( babyen min) veldig mye brukt

Landeveissykkel som jeg kjøpte for en 1200,- bare for få litt kjennskap til hvordan det er å sykle med bukkestyre...skal ha meg en HELT ANNEN type nesten gang,men om det blir for skattepengene aner jeg ikke ennå...det for forhandles med finansministerern her i huset dvs IKKE MEG ICON_TONGUE

Har begynt å dra på spinning og var senest i går kveld på langspinn..90min merkes ,men svetten bare rant av meg ICON_TONGUE

Er det noe mere dere lurer på så for all del TA KONTAKT :O) jeg biter ikke..kanskje bare bittelitt..

PS. Er det noen som kan fortelle meg åssen man får lagt ut bilder her a? tusen takk ( er på facebook om noen er der å )

Re: Hvem er du? [Re: Yuma] #916424 10/04/2010 14:40
Pharo Offline
Fersking
Fersking
Hei!

Jeg er Erik, en 23 år gammel student i Bergen (fra Langesund). Ble inspirert av TdF og Bergens vakre omegn til å kjøpe meg en landeveisykkel i fjor høst. For hvilken annen måte å oppleve naturen på kan være bedre? Valget falt på rimelige Merida Road 880, som fungerer fint til mitt behov ICON_SMILE Rakk desverre ikke å sykle mange mil før jeg fikk en lei smell i kneet, og måtte roe ned. Men i vinter og våres har jeg fått en ny giv og er klar for mange mil!

Har som mål å delta i et ritt eller to av kortere distanse denne sommeren, for så å trene målrettet høst, vinter og vår mot Lillehammer-Oslo neste år. Håper på mye inspirasjon og gode tips her på forumet ICON_SMILE

Re: Hvem er du? [Re: Pharo] #916836 11/04/2010 07:13
Yuma Offline
Medlem
Medlem
Sitat: Pharo
Hei!

Jeg er Erik, en 23 år gammel student i Bergen (fra Langesund). Ble inspirert av TdF og Bergens vakre omegn til å kjøpe meg en landeveisykkel i fjor høst. For hvilken annen måte å oppleve naturen på kan være bedre? Valget falt på rimelige Merida Road 880, som fungerer fint til mitt behov ICON_SMILE Rakk desverre ikke å sykle mange mil før jeg fikk en lei smell i kneet, og måtte roe ned. Men i vinter og våres har jeg fått en ny giv og er klar for mange mil!

Har som mål å delta i et ritt eller to av kortere distanse denne sommeren, for så å trene målrettet høst, vinter og vår mot Lillehammer-Oslo neste år. Håper på mye inspirasjon og gode tips her på forumet ICON_SMILE

Inspirasjon skal det vel ikke mangle på ICON_SMILE det er bare å trø i vei..koselig med folk som trives på sykkelen..kos deg og ha en fin dag videre :o)

Re: Hvem er du? [Re: Yuma] #917316 11/04/2010 19:41
DavidS Offline
Ivrig
Ivrig
På tide å komme ut av skapet:
Jeg er David Skirnisson, flyttet mye, men stort sett vokst opp i Trondheim.

Husker godt min første sykkel, en hvit BMX med støttehjul. Senere fulgte en litt større BMX som etterhvert ble moddet med en laaaaaang gaffel og stort skinn sete med fjæring. Den ble selvfølgelig stjelt. Min første off-road var en DBS med hele 18 gir. Den hadde jeg ønsket meg lenge, og gråt da pappa kom syklende hjem med den. Så kommer noen diffuse år der jeg prøvde og testet alt, i en iver etter å finne meg sjæl og forstå hvordan ting hang sammen? Reiste mye, dykket, hoppa fallskjerm, festet og testet, men lite sykling egentlig.

Studier førte meg til Bergen, der alle mine forsøk på å eie en sykkel raskt ble stoppet av sykkeltyver, så jeg kjøpte heller min første bil.

Etter Tsunamien (husker den?) solgte jeg alle tingene mine og reiste til Aceh hvor jeg ble i ni måneder og jobbet. Hjemme igjen i Bergen var jeg blakk, og desillusjonert, så jeg tenkte at en skikkelig vinter burde kunne hjelpe. Jeg gikk til Trondheim sammen med bikkja, og fikk haik videre til Tromsø. Der møtte jeg kjærligheten på så mange måter! Piker, vin og sang ble byttet ut med Pike, ski og sykkel:-)
En GF Paragon sprengte budsjettet mitt, men vekket også en sykkelglede i meg som har gjort livet mitt rikere:-)
Så ble det barn, og tiden ble moden for å realisere
drømmen om å leve nærmere naturen, og mer i akkord med meg selv. En perle av et nedlangt, og sørvendt gardsbruk i vakre Lyngen ble vårt hjem.
Midt i huskjøprabalderet klarte jeg å vinne et bud på eBay på en Moots Psychlo-X, og livet ble ikke værre med en drømmesykkel mellom bena!
Omtrent her er det jeg registrerer meg som bruker av dette Fantastiske forumet. Jeg kan vel si at jeg har brukt mine første 600 innlegg på å lære meg litt om nettetikkette, og angre på at jeg ikke valgte nicket Polarsykkel fishwhack

Alt i alt er jeg en priviligert type som lever drømmen sin, og tillater meg å drømme mer:
En drøm er å realisere Camp Kviteberg, en annen er å sykle rundt på en Jeff Jones med Rohloff, og en tredje er å legge smoothe linjer i pudder;-)

Til slutt en innrømmelse: jeg vet ikke hva noen av syklene mine veier, jeg vet ikke hvor mange grader settepinnen er, jeg aner ikke hvor mange watt jeg generer, eller hvor fort jeg sykler, og ingen vet hvordan jeg hadde kunne gjort det i et ritt. Det jeg vet er at syklene passer min kropp og fysikk, og at de gir meg milevis med glede, og utfordringer.

Rust? Fordi det rimer på dust.
Re: Hvem er du? [Re: DavidS] #918464 13/04/2010 10:07
Yuma Offline
Medlem
Medlem
Hehehe føles det ikke godt ut å komme ut av skapet ICON_WINK nå er det bare å trå på videre ICON_SMILE

Re: Hvem er du? [Re: Yuma] #923123 19/04/2010 20:05
FHanserud Offline
Avhengig
Avhengig
Får vel introdusere meg her. Er 17 år gammel, bor i Asker. Står vel foran min mest seriøse sesong på sykkelsetet nå som kneet sørger for at det ikke blir mer ballspill på meg. Birken er det store målet for sesongen, men jeg har også planer om å stille i vestmarksrittet.
Jeg håper å kunne bidra litt på forumet her, selv om jeg ikke har en brøkdel av den kunnskapen enkelte her tydeligvis sitter med. Jeg lærer vel med tiden ICON_SMILE

Re: Hvem er du? [Re: FHanserud] #926464 23/04/2010 19:17
Yuma Offline
Medlem
Medlem
vi alle lærer uansett engasjement

Re: Hvem er du? [Re: Yuma] #927515 25/04/2010 19:25
wicken Offline
Medlem
Medlem
Heisann!

Ny bruker her ICON_SMILE

Navnet er Jørgen Wickstrøm, født og oppvokst i Vadsøområdet, og har vunnet veien tilbake hit etter utdannelse.

Er 24 år, og jobber i Forsvaret.

Har i alle år vært glad i å sykle, men er først de 2-3 siste årene at jeg virkelig har syklet for å trene.
Er i utgangspunktet langrennsløper, og holder et såpass bra nivå at jeg klarer å kvalifisere meg til NM.

Synes sykling er kjempefin alternativ trening, både terreng og landevei. Og blir litt forbanna når jeg hører langrennstrenere si at sykkel er "minustrening".

Dessverre er ikke sykkelmiljøet så fryktelig stort her oppe, men det er voksende, og jeg hiver meg med på det som er av konkurranser ICON_SMILE

Syklene mine er;
Terreng: Diamant Silver Cape fra 2008, dønn orginal, har kun bytta bakdekket. Er strålende fornøyd med den, men hadde ikke hatt noe imot en fulldempet ala Scott Spark. Mye vil ha mer ICON_SMILE

Landevei: Bianchi Via Nirone, gammel og slitt, så den blir nå byttet ut med en BMC Pro Machine SLC01, som er på vei i posten. Ventetiiiid.. frown

Ser fram til en trivelig tid her på forumet, og hvis det er noen som lurer på noe langrennsrelatert, så er det bare å ta kontakt!

-Jørgen

BMC Pro Machine SLC01
Canyon Ultimate CF SLX Disc 8.0
Rondo Ruut ST
Giant Anthem 1 27.5
Re: Hvem er du? [Re: FHanserud] #928479 27/04/2010 04:49
Yuma Offline
Medlem
Medlem
Ta nå bare vare på det som er igjen av kroppen din å..kneet skal fungere det å ICON_SMILE

Flott at man kan finne andre idretter å drive med når knær eller andre ting på kroppen ikke vil fungere ICON_SMILE

Lykke til

Re: Hvem er du? [Re: Yuma] #928481 27/04/2010 05:01
Mr. Pha5e Offline
Fersking
Fersking
Hepp!

Ny mann her på 29 år fra Langhus. Begynte å sykle for å komme i form i fjor sommer. Hadde aldri trodd jeg skulle bli SÅ hekta og at dette skulle være så gøy!

Har planer om Birken i år og kanskje et og annet mindre ritt før Birken. Føler meg fortsatt rimelig nybegynner men det kan nok være fordi han jeg sykler med er med på Birken på tredje eller fjerde året og har "litt" bedre utholdenhet enn meg.

Jeg liker å sykle både landevei og skog med gjørme, røtter og fjell. Har også planer om å skaffe meg en racer etterhvert.

Har i dag en splitter ny Diamant Zenith50 og en Breeze Apex, som nå er til salgs (sjekk tilsalgs).

Jobber som interiørdesigner og grafiker, og dj/produsent på fritiden. Har en sønn på 2 år og en forloved.
Prøver å sykle 2-3 ganger i uka så sant tiden strekker til.

Er veldig åpen for å treffe nye folk som vil sykle i Ski/Langhus området. Bare å si fra!

Fredrik.

Redigert av Mr. Pha5e; 27/04/2010 07:46.

Fredrik
Re: Hvem er du? [Re: Mr. Pha5e] #929514 28/04/2010 08:17
nitewlkr Offline
Medlem
Medlem
Heisann!

Ny bruker her

Navnet er Rudi 32 år fra skedsmo

Etter for mange år uten organisert mosjon og stillesittende jobb har jeg funnet veien tilbake til trening og tenkte at sykling er en fin måte å få kondis,mosjon og frisk luft.

Har ingen store ambisjoner annet enn å komme i bedre form i første omgang. Har på en eller annen måte klart (takket være "gode" kollegaer å bli meldt på til Raumertråkket (39km?) så da er det bare å komme igang med syklingen.

Er hovedsaklig sykling i skog og mark jeg ser for meg og sykkelen er innkjøpt.

Det ble en pent brukt Mongoose Teocali Elite 2006

Mulig ikke helt ideel for ritt men satser på morro på sti bare man får bygget opp litt kondis og styrke i lårene

Er helt nybegynner på dette her så tips til sykkel og utstyr taes imot med takk :-)

-06 Mongoose Teocali Super
-12 Scott Speedster S30
Re: Hvem er du? [Re: nitewlkr] #929861 28/04/2010 13:53
kona_boy Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
Hallo! Jeg er fra Australia!

Jeg snakke litt norsk, men lærer mer hver uke. (siden Februar og elsker det)

Fra: Brisbane, Australia
Alder: 21 denne Mai
Terrengsykklen siden: 2001
Sykler: 2002 Kona Stuff, 2003 Kona Kahuna Deluxe, 2004 Kona Stinky, 2009 Iron Horse 6point4

Jeg skal bruke google oversetter for den neste delen fordi min norske er ikke godt nok - beklager.

Jeg begynte å lære fransk i fjor, og planla å flytte til Frankrike for en stund, men jeg fort forelsket i Norge og Skandinavia. Min venn var å lære norsk og overbeviste meg til å lære det med ham. Jeg har brukt de siste seks månedene planlegging og sparing for å flytte over. Jeg tar sikte på en 2 års arbeider visum og hvis jeg er veldig heldig, en permanent visum. Den neste største problemet er overbevisende kjæresten min å bo også!

Jeg er en ivrig terrengsyklist. Jeg begynte racing i 2001 og veldig raskt tilpasset DH og FR disipliner. Jeg snublet over dette bladet og det er forum og håper at det vil hjelpe meg å finne steder og folk til å ri med i fantastiske landet. Forhåpentligvis kan jeg forbedre norsk også. ICON_SMILE

Jeg håper dette oversatt frisk nok til å forstå.

Re: Hvem er du? [Re: kona_boy] #929869 28/04/2010 14:01
M@rtin Offline
MaBose Infotainment
MaBose Infotainment
Velkommen skal du være!

Det er tøft at du prøver deg på norsk og presenterer deg allerede!

Jeg kjenner dessverre mange utlendinger med engelsk som morsmål i Norge som ikke snakker norsk. Så stå på!

Kutt ut GoogleTranslate - det lærer du kun dårlig norsk av.

Martin,
også importert

Re: Hvem er du? [Re: M@rtin] #929914 28/04/2010 15:02
satyv Offline
Avhengig
Avhengig
Velkommen! Til Norge og forumet.

Most of the people here understand English very well, so it wouldnt be so much of a problem if you mix English and Norwegian.

Hvor i Norge bor du? Det er sikkert noen her som kan ta deg med på tur. ICON_SMILE

"I never apologize. I'm sorry, but that's just the way I am."

Homer Simpson

Re: Hvem er du? [Re: satyv] #930301 29/04/2010 01:36
kona_boy Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
I was hoping to avoid using English as much as possible. It's not your language and it's not the one I want to learn ICON_TONGUE

I still live in Australia at the moment - I'm aiming to be in Norway at the end of 2011. That's the current plan and I am on track for it ICON_LAUGH

Også mitt navn er Mitch

Re: Hvem er du? [Re: kona_boy] #931029 29/04/2010 18:47
Yuma Offline
Medlem
Medlem
And what do you want to do in Norway = Og hva har du lyst til å gjøre i Norge?

Re: Hvem er du? [Re: Yuma] #932681 02/05/2010 06:06
kona_boy Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
Arbeid, terrengsykkel, Tippeligaen, lære mer norsk, enjoy your amazing country and people ICON_SMILE

I'd like to emigrate to be honest - though I think it's going to be very difficult.

Redigert av kona_boy; 02/05/2010 06:09.
Re: Hvem er du? [Re: kona_boy] #932866 02/05/2010 12:37
Yuma Offline
Medlem
Medlem
Ok skjønner..vel du får se hva du får til da?? Håper det lar seg ordne for deg og at du kan få muligheten til å nyte naturen vår med og uten sykkel ICON_SMILE

Re: Hvem er du? [Re: Yuma] #938058 08/05/2010 11:23
?
Østfoldingen Offline
Fersking
Fersking
?
Hei,

Jeg heter Henning Bødtker-Lund (32) og bor i Saltnes Råde.

Ble sykkellist i fjor fordi jeg trengte å røre på meg litt og fordi jeg følte meg "litt" tung i kroppen. Kjøpte meg en ny billigsykkel gjennom nettet, syklet litt på denne men fant ut at den var noe skikkelig makkværk av en sykkel. Fikk da en brukt Gekko Pelsuma som jeg hev på en demper foran, ble litt "shopperstyle" men den fullførte grenserittet i fjor med stil.

I år så har jeg kjøpt en flunkende ny Trek EX9 fulldempet + at jeg veier 25 kg mindre enn når jeg startet i fjor, så jeg er strålende fornøyd om dagen.

Sitter på sykelen så ofte jeg kan og ser fram imot en ny flott sesong i skog og mark.

Henning

Re: Hvem er du? [Re: Østfoldingen] #938131 08/05/2010 15:44
tmork Offline
Lilloman
Lilloman
Velkommen til alle som har funnet veien til terrengsykkel.no

Hyggelig med flere skribenter og bidragsytere ICON_SMILE

Lillo-Connoisseur
Terje ™ coffee
Lostjenesten - Lillomarka
Re: Hvem er du? [Re: Østfoldingen] #942079 13/05/2010 12:56
Yuma Offline
Medlem
Medlem
kjempemessig at du har klart både å gå ned i vekt og fått deg ny sykkel :o) grenserittet sa du? jeg skal være i år..første gangen min ;o) var det ikke gjørmete ifjor a?

Re: Hvem er du? [Re: Yuma] #943531 15/05/2010 09:12
Z
zero Offline
Ringrev
Ringrev
Z
Hei
Jeg er 38 år og har syklet i skogen i drammensområdet siden siste halvdel av 90-tallet. Siden jeg startet med pendling er jeg blitt tilfeldig syklist, men hvert år bestemmer jeg meg for å sykle mer.

Jeg er av type "stor" stisyklist, de som grøfter myr mens de sykler. (Hvor ble det av sykkelen med 4-toms hjul?)

Er gift, 2 barn, hund og katt. Bor med utsikt til de mjøndalske skoger med irriterende mye snø til å være mai.

-joachim
Mangler bare to ting for å bli stisyklist: God fysisk form og god sykkelteknikk
Re: Hvem er du? [Re: zero] #944237 16/05/2010 09:25
Paulsen Offline
Medlem
Medlem
Hallo! Kanskje på tide med en liten presentasjon...

Jeg er en mann på 27 år som bor i Østfold. Startet som syklist i fjor, da på terreng, men har nå bestemt meg for å prøve landeveien også. Sykkel er bestilt, venter bare på leveranse.

Driver for tiden med oppussing, slik at det dessverre blir liten tid til annet enn det, men regner med at det blir noen mil i løpet av sommeren.

Er gift, ingen barn foreløpig.

We all follow United!
Re: Hvem er du? [Re: Paulsen] #947498 20/05/2010 18:51
knutrs Offline
Medlem
Medlem
Hei!
Jeg er en mann på 28 bosatt på Greåker i Sarpsborg sammen med samboer og 3 barn på 3 5 og 6 år. Til daglig driver jeg en liten familiebarnehage med samboeren.

Vi kjøpte oss begge nye sykler nå nylig for å delta i Grenserittet. Jeg har knapt sittet på et sykkelsete siden jeg for ca.13 år siden tråkket rundt i skogene her på min DBS Kilimanjaro ;-) Nå om dagen gleder jeg meg til neste dag jeg kan sette meg på sykkelen og tråkke litt på sti og i marka og har endret fokus på trening totalt fra ren styrketrening til nesten 100% sykkel. Håper på mange fine timer på stier rundt i distriktet i tiden fremover!

Re: Hvem er du? [Re: knutrs] #948671 22/05/2010 13:12
B
BW2009 Offline
Medlem
Medlem
B
Hei,
selv om jeg har vært her inne en liten stund, så kom jeg først over denne tråden i dag - det er først og fremst inne på racer forumet jeg leser.

Jeg er en mann på 28 år som har flyttet tilbake til stedet jeg vokste opp i-Ski-og bruker nå mye av tiden min på landeveien rundt omkring i Follo området. Er veldig nybegynner på racer, men prøver å lære så mye jeg kan ved å snakke med folk jeg kjenner som sykler mye samt å lese på trening og racer forumet her. Etterhvert er vel planen å melde meg inn i Follo Sykkelklubb (hvis jeg klarer å manne meg opp til det - litt redd for at jeg er mye dårligere form enn alle andre, har dårligere utstyr osv). Har tidligere syklet Birken 3 ganger, men da mest for det sosiale med fest og arrangement med jobben.

Debuterer i landeveisritt sammenheng med Nordmarka Rundt i morgen, skal sykle Mjøsa rundt i juni før årets mål fra Tr.heim til Oslo siste helgen i juni. Hvis jeg orker å sette meg på sykkelsete igjen, så ender jeg vel fort opp med Birken i august også dersom jeg finner en å kjøpe billett av.

Så hvis du ser en syklist i full ICA-drakt i Follo-området, hils da vel :-)

//Lars Christian

Re: Hvem er du? [Re: BW2009] #948809 22/05/2010 16:46
sykkelmor Offline
Entusiast
Entusiast
Hei og velkommen til forumet!!!.
BW2009: Det er bare og melde seg inn i en klubb. Jeg var selv veldig skeptisk siden jeg ikke er i verdens beste form, men jeg hoppet i det og meldte meg inn. Angrer ikke. JEg sykkler terreng og alle de på terrenggruppa er jo super flinke og i knall form, men de tar hensyn til at jeg ikke er like sperk som dem.

Meld deg inn tror ikke du kommer til å angre. Det er mye å lære + at det er veldig sosialt ICON_SMILE

Ha det gøy, så kommer resultatene etter hvert

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #948820 22/05/2010 17:02
RemimeR Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Hei.
Er en mann på 27 år fra Rælingen her. Er opprinnelig Oslo-gutt, men kjærligheten fra Rælingen tok tak i meg for snart 11 år siden. Er gift og skal snart bli pappa for første gang. Gleder meg noe hinsides! Og med det har vi også stasjonsvogn, bikkje, hus, 2 biler og alt tilbehør.
Til daglig jobber jeg som heismontør i Oslo/omegn og trives godt med det.

Begynte med seriøs sykling i fjor sommer, og da med racer. Hadde ikke råd til noe dyr sykkel, og ble til slutt en budsjettracer fra Wilier med 105 gruppe. Bruker den sykkelen den dag i dag, men går med planer om et nybygg innen barnet kommer. Det er jo så mye kult og dyrt der ute man kan svi av 1000-lappene på. Herlig!
Jeg sykler for Sportsklubben Rye, da fordi de har et vidt spenn på nivået. De har alltid en gruppe som passer, uansett ferdighet og form. Suverent samhold i klubben også!

Er total sykkelfanatiker. Leser alt jeg kommer over av sykkelinfo, ser på alt som går på tv og surfer nettet daglig i flere timer etter enda mer info. Bestiller alt av sykkeldeler og tilbehør på nettet, og har alltid 1-2 pakker jeg venter på.

Remi

Side 17 av 23 1 2 15 16 17 18 19 22 23

Moderator  support