Jeg og snikkarboa tar oss en tur mot kjølen i morgen, starter fra bunn av grusveien/lysløypa på kvaløysletta kl.10 i morgen tidlig. Flere som er med på tur?
-Trek Top fuel 9,9 -Look 695 Di2 -Look 486 Custom
Re: Den store stitråden for Tromsø og omegn
[Re: stian j]
#76855711/07/200919:43
Pjoltergeist: Æ skal prøve å klippe til noe brukbart fra turen i morgen. Kameraet sklei nok noen mm ned igjen Endelig har æ fått festet hjelmkameraet ordentlig (takk for strips)... Blir fint vær fram til kl 14 ca,muligheter for regn fra da..
Vekkerklokka e stilt inn på 08.00,på en søndag! Blir nok senga tidlig..
Jeg kan nok med hånda på hjertet si at vekkerklokka mi IKKE ringer 08:00 i mårra. Ei bedre vinflaske er åpna og jeg tror det kokkeleres no godt på kjøkkenet...
God tur - kle dere godt; snøen ligger tungt på store deler av kjølen enda...
Da e "kjølen" turen over.. Helt opp til kjølen blei det ikkje,men det blir en sånn tur når all sne e borte.
Æ har stort sett sykla sia kl 09.15,va hjemme klokka 12.55. Tungt oppover(litt for bratt for helsa akkurat no,så det blei en del trilling) ,men moro nedover(neste tur blir det ned ruta oppover).. Den ene klipsen som skulle holde hjelmkameraet i posisjon hadde tatt kvelden tidlig,men man får jo ett bilde av nedkjøringa(dårlig med utsikt,dessverre) . Hvis det e interesse før en slik tur seinere, e det bare å si ifra.
Skal mikse sammen snuttene til en video, iløpet av kvelden.Legger den ut i morra.
For en dag! Sykkelturen i dag gikk til Tromsdalen-Rødekorshytta-Djupdalen-Bønntuva-Fløya-Fjellheisen-Albuen. Etter fire timers fjellsykling ble dagen avsluttet med en stor Dead Kennedys på Blårock. Kan det bli bedre? Dette er en av mine absolutte favorittstier i Tromsø! En lang og dryg oppstigning som gir over 700 høydemeter med nydelig singletrack fra topp til bunn. Vel verdt slitet! Jeg har lagt ut noen bilder her
Lunsjen ble inntatt ute; temperaturen er fin, og selv om det er en del vind har den noe lett føn-aktig over seg. Det ligger med andre ord an til en flott, myggfri sykkeltur i ettermiddag. Regner med jeg starter i Varden-området og beveger meg sørover på øya - tidspunkt må jeg komme tilbake til, men 18-ish kan være villedende. Noen sjeler som tenker i de samme baner som meg ?
Kristian
I'd rather be loved than liked...
Re: Den store stitråden for Tromsø og omegn
[Re: art]
#77028215/07/200912:03
Ok, så det er på fjellet alle sitter...! At den hadde kommet visste jeg, men trodde folket som frekventerer denne tråden sykla fort nok til å sykle fra den Nå drar jeg i alle fall
Skal sykle fra kl 20.00. Starte runden som vanlig fra Tromsøhallen. Sykla varden stien for noen dager siden. Det va mye løs stein,så æ sleit ned fra toppen,men det gikk.
Jeu - det burde utvilsomt være mulig å dra den ned der... Må psyke litt om jeg skal dra den med HT'n dog... Burde bli non fete bilder om vi rigga en fotoshoot der.
Er jo flere med downhill sykkel i byen som burde ta den lett(50km/t skulle gi fin flyt).. Vurdere å sette på flat pedaler,e ikkje helt vant med candy c pedalene enda..