Jeg gleder meg veldig til å se hva Schleck brødrene kan prestere i oppoverbakkene iår. Og siden jeg har timet Paris-ferien med målgangen, så hadde det vært gromt med Hushovd først over streken der.
Synes uansett at programmet ser veldig spennende ut.
Og Lansen, er det hele et PR-stunt eller kommer han til å gå helt bananas:)
Front wheelie, to face plant!
Re: Tour de France-tråden!
[Re: Pysa]
#76252330/06/200919:44
Thor i form? Da må han i det minste jobbe noe med taktikken. Hvor mange ganger tok han opptrekket for Cavendish i Sveits rundt...... Nei Feite-Thor er nok best når det går litt slakt opp mot målgang - ut over det skal det mye til for at han vinner.
Lagarbeidet Columbia viste frem under Giroen er nok ikke noe dårligere nå, selv om Edvald ikke er med.
Tror nok også Freire er en mann som kommer til å slå Hushovd flere ganger.
Sinkewitz anklager QuickStep for systematisk doping. LeFevre er sinna (men det har han jo vært en stund..)! Da er det altså fastslått at det er en sammenheng mellom doping og dårlig humør!! ;-)
Ja jeg tror Eurosport playeren fungerer. Men det er noe med at du i utlandet ikke får tilgang til Norske kanalen. I spania ser det ut som du har tilgang til disse kanalene: English, Bulgarian, Spanish, Greek, Dutch, Italian, Hungarian, Polish, Romanian, Russian, Czech, Turkish.
Tror du de som doper seg har mindre IQ enn resten av feltet? Jeg tror ikke det. Jeg tror at det er såpass "vanskelig" å bli tatt at risikoen anses som veldig liten. Det har med vinnerlyst og hva du er villig til å ofre mer enn det har med IQ å gjøre. Hva var det Kohl sa? Jeg er testet 200 ganger, og var dopet i mer enn 50% av testene. 1% sjanse for å bli tatt. Jeg tror at dette ikke stopper før dopingjegerene tar en laaaangt større andel av jukserne. Det kan jo se ut til at de klarer å ta noen nå, og det er jo bra.
Det er mulig jeg er naiv, men jeg tror faktisk feltet er renere enn på mange år. Særlig, hvis man som du sier, ikke tror de har lavere IQ enn den generelle befolkningen.
Nå som Biopasset er innført, blir det jo verre å forklare hvorfor blodverdiene dine endrer seg drastisk til det bedre sånn i starten av juli
Jeg tror også at feltet er renere, selv om det antakeligvis er mange dopere allikevel. Biopasset er bra, men med dagens teknologier for å dilutere blodet for å holde verdiene nede og mikrodosering av EPO for å ha relativt konstante gode verdier så er det allikevel en vei å gå.
Blir spennende å se om de tar flere med biopasset, jeg skulle ønske de hadde samme sporbarhet på testosteron - som f.eks i Tour de France skal falle betraktelig for rytterne gjennom de tre ukene de utsetter kroppen for harde påkjenninger hver dag. At mange av gutta har like gode testosteronverdier (lovlige sådan) langt ut i uke 2 og 3 er i utgangspunktet umulig slik jeg har forstått det, selv om selve verdien som leses av er innenfor lovlige grenser.
Gleder meg som en unge til i dag, skal bare finne et greit sted langs løype. Monaco er et sykt sykt sted, det er noen utrolige fete bilær og båtær og for ikke å nevne syklær.... Skal se om jeg får tatt noen kule bilder i løpet av dagen.
Rational human beings do not base their decisions on reality but on their understanding of reality and the two are never the same - George Soros