Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 16 av 19 1 2 14 15 16 17 18 19

Terrengsykkelrittet 2009

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: la1hka] #735949 23/05/2009 18:49
Registrert: May 2006
Innlegg: 500
Laplace Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: May 2006
Innlegg: 500
Hadde samme problem i dag, drakk bare litt over en liter. Men vi kan jo passe på hverandre i Raumerrittet. Ser at vi starter i samme pulje. :-)

Familien hjelper til med langing ved Aas gåard også i år.

Redigert av Laplace; 23/05/2009 18:51.

Til musklerne kæmper i kramper
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: la1hka] #735950 23/05/2009 18:50
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 6,389
simenf Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 6,389
Jeg er veldig stolt av meg selv som klarte å fullføre to runder. Og veldig imponert av de som syklet nesten to timer raskere enn meg...

Veldig bra stemning og arrangement, som sagt var til og med eliten hyggelige da de freste forbi.

Jeg fant bare flyten på andre del av første runde, synes at løypa var vanskelig å finne en god rytme i. Det ble litt mye stein og altfor mye trillepartier, spesielt ved første stiparti. Mulig løypa funker bedre i tørt vær, men ikke i dag. For meg er det morsommere med mer syklebar løype, trolig derfor jeg ikke fant flyten. Og formen var vel ikke god nok (ærlig øyeblikk; ser meg selv i speilet). Neste gang blir det en runde...kunne fått en ok plassering om jeg hadde gitt meg da!

Crossmark 2.1 (29er) med 22 psi foran og litt mer bak (25?) satt som bare det, selv på våte røtter og stein. Og de fikk mye julig uten en eneste fis (tubeless). Skjønner ikke helt at flere sier at CM ikke dugde i dag....


SImen - hjernevasket av storhjulsmafiaen

Ibis Ripley/Spec Levo SL/Trek Farley - nots.no
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: fjellfant] #735951 23/05/2009 18:50
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435
B.B. Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 435
Jeg vil rette en kjempetakk til funksjonerer,publikum og Kenda Nevegal som gjorde dette til en kjempe opplevelse. Takket vere girproblemer fikk jeg jeg en opplevelse til fots ogsa.


Børge
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: la1hka] #735958 23/05/2009 18:57
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 1,864
Tallak Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 1,864
JuHu! For en dag!!!

Tok oppvarmingen på første grussløyfe og la oss bakerst i feltet "for sikkerhets skyld" Bra plan, mye mer moro å ta igjen folk enn å ha 50 stk som gjerne vil forbi!

Riggen ble som ventet tung etterhvert når man ikke kan ta vaffel-is-og-sjokoladepauser, men det var gøy som tusan. Utfordelen gikk meget bra (7.37), var skikkelig ute å syklet en gang nedover noen svaberg (unnskyld til de to jeg sikkert skremte litt da) og ellers gikk jeg bare en gang skikkelig over styret (kun skrubbsår)

Etter utfordelen var det dog rimelig tomt, og jeg måtte gå opp ALLE grusmotbakkene fram til mål med morsomme kramper som kom både fra høyre og venstre. Tiden på 2.27.35 har helt klart forbedringspotensiale neste år, spesielt om jeg tar mer enn tre treningturer i forkant og gjennomfører planen om ny stirigg under 13 kg. (feigt, jeg vet..)

Sporloggen ligger her:
Nokia Sportstracker logg med et par bilder

Tror det er litt å hente på å IKKE ta 6-7 minutters pause på matstasjonen og spise bolle og banan også..



Helt gåen i mesteparten av kroppen nå, men de to hundre kronene jeg la igjen hos massasjedamene i målområdet har forhåpentligvis og sannsynligvis reddet meg fra smertehelvete de neste dagene. (håper jeg)

PS: Ardent dekka satt som juling på det meste av løypa, men på grus var jeg sjanseløs uansett.

Redigert av Tallak; 23/05/2009 19:03. Rediger grunn: la til bilde som visualiserer formen halvveis....

Insta
VIMEO
2023 Forestal Siryon lett eMTB
Ibis Ripley AF
Ibis Ripmo
Ibis Oso

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Laplace] #735959 23/05/2009 18:57
Registrert: Jul 2004
Innlegg: 1,493
la1hka Offline
Helt klart
Offline
Helt klart
Registrert: Jul 2004
Innlegg: 1,493
Sitat: Laplace
Hadde samme problem i dag, drakk bare litt over en liter. Men vi kan jo passe på hverandre i Raumerrittet. Ser at vi starter i samme pulje. :-)

Familien hjelper til med langing ved Aas gåard også i år.



Sehr gut. ICON_SMILE


Eirik Nøkleby

"Velg dine kriger med omhu."
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: B.B.] #735960 23/05/2009 19:00
Registrert: Jul 2004
Innlegg: 1,493
la1hka Offline
Helt klart
Offline
Helt klart
Registrert: Jul 2004
Innlegg: 1,493
Sitat: B.B.
Jeg vil rette en kjempetakk til funksjonerer,publikum og Kenda Nevegal som gjorde dette til en kjempe opplevelse. Takket vere girproblemer fikk jeg jeg en opplevelse til fots ogsa.



Må si meg enig mend bra merking, funksjonærer med fløyte som blåser så folket står rett... og gjennomføring av et bra arrangement. Vi sees neste år.


Eirik Nøkleby

"Velg dine kriger med omhu."
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: la1hka] #735974 23/05/2009 19:15
Registrert: Oct 2001
Innlegg: 6,979
Trond Vidar Offline
I want to ride my bicycle
Offline
I want to ride my bicycle
Registrert: Oct 2001
Innlegg: 6,979
Finnes det en epostadresse hos IF Frøy vi kan sende kudos til? Øyvind?


[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: la1hka] #735977 23/05/2009 19:18
Registrert: May 2008
Innlegg: 227
T
T2_ Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
T
Registrert: May 2008
Innlegg: 227
Takk Sport 1 for at dere lånte meg en sykkel, kjapt og uten vilkår.
Min ramme knakk under startloopen. Kjedelig sak, rammen knakk i kjedestaget helt inne ved kranken.
Aluminiumsrammer skal da ikke knekke slik? Noen som har opplevd at det skjer?

Må ha vært et tretthetsbrudd da startsløyfa ikke akkurat var kupert...



Terje
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: JonahHex] #735987 23/05/2009 19:28
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange Offline
Flittig Bie
Offline
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Sitat: JonahHex
Aslak Mørstad, ikke uventet.


Han har tydeligvis ikke glemt gamle takter.

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Tallak] #735999 23/05/2009 19:37
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 822
NilsRegin Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 822
Sitat: Tallak
JuHu! For en dag!!!



Tallak: Vi veksla noen ord og etpar minutter på den stoppestasjonen, nesten merkelig at jeg ikke var med på bildet ditt. Bra kjørt i utforkonkurransen!


Veldig morro å treffe folk fra forumet i virkeligheten, altså!


Re Sykkelklubb
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: NilsRegin] #736004 23/05/2009 19:41
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Offline
Høkk, da! Høkk!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
Fin tur i dag ja! Snakka sikkert med folk fra forumet her også. God stemning langs løypa selv om jeg klagde litt over at jeg det ikke var vaffelservering og at man faktisk ble sliten av dette greiene her.

Massasjedamene burde jeg jammen besøkt for her er det kramper og tull i legger og lår.


Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Trond Vidar] #736011 23/05/2009 19:48
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 1,441
J
Joar71 Offline
Veteran
Offline
Veteran
J
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 1,441
Sitat: Trond Vidar
Det går an å punktere med slangeløst også ICON_WINK


Kan skrive under på det. Kjørte Crossmark og syntes det fungerte bra med tanke på feste. Men etter 50 min sa det pang, og framdekket spratt av felgen (kjørte 32psi). Må vel vurdere UST på sånne ritt...

Ellers stor takk til arrangøren for kjempeløype, god merking og anvisning underveis. En kjempedag!!

J;)ar

Redigert av Joar71; 23/05/2009 19:48.
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: T2_] #736014 23/05/2009 19:50
Registrert: Oct 2006
Innlegg: 266
G
Grubler Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
G
Registrert: Oct 2006
Innlegg: 266
Det var utrolig slitsomt, men også skikkelig artig!
Kom meg fint gjennom 1. runde. Hadde vel en tid på ca 1:57, men da var det også helt tomt. 2. runden ble et forferdelig slit, hvor det bare gjaldt å komme seg til mål.
Kramper i begge beina og en stikkende smerte i høyre kne(liker ikke det!), gjorde sitt til å sette farta ytterligere ned.
Klarte også å få 2 punkteringer på andre runden. Bla. i downhill partiet(så der ble det ikke noen pris ICON_SMILE ). Brukte god tid, så tapte nok bortimot 20 minutter.
Ellers fungerte sykkel og dekk bra. Bak var det CrossMark(29'er) og foran hadde jeg Racing Ralph. Syntes det satt greit. Det var nok fyren oppå som var den største begrensningen ICON_SMILE.

Eneste som er litt kjedelig, er at man på 2. runden ofte blir syklende helt alene. Blir nesten som å være ute på søndagstur. Men mulig det skyldes at jeg ikke hadde sjans til å henge på noen ICON_WINK.

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Joar71] #736017 23/05/2009 19:53
Registrert: Jun 2007
Innlegg: 1,305
H
holejos Offline
Veteran
Offline
Veteran
H
Registrert: Jun 2007
Innlegg: 1,305
Jada jada, fin dag gitt. Tryna så det sang i første reelle utforkjøring (tabbe deluxe). Det endte med et sete som sted rett til værs, og et forhjul som gikk inni gaffelen....8 tall. Med setet godt oppi "der" gikk det videre med mye banneord. KJørte som en dass med setet i uvant vinkel og et forhjul med 8-tallsstil. Skjerpa meg, og kom rimelig ok frem til utfordelen. Der ble det punktering, og med en ny punktering 1km etter..hmmfff. Så ble det løpetur før jeg fikk slange 3 km før mål. Alt i alt en bra dag tross en del teknisk og banneord.

Som arrangør av ritt i mye mindre skala, så er jeg den første til å annerkjenne den enorme jobben det er å arrangere noe i denne ligaen. Kjempebra!


Jostein

Specialized Levo / Diverge

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Trond Vidar] #736018 23/05/2009 19:53
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 353
S
siment Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
S
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 353
Sitat: Trond Vidar
Jeg er grisefornøyd med utforkonkurransen. Hadde vi sykla noen fattige sekunder raskere hadde det vært andreplass. Aslak var det ingenting å gjøre med.


Ja, men dere, hvem i huleste hadde satt "mål spurtpris" 200 meter før EMIT antennen??

Mistenker dette for en innsidejobb fra de innvolvere (som ellers arangerte et fantastisk ritt!!)

Takk for en topp dag med og et fantastisk opplegg.
Pokker dette må vi ha med av!

hilse"Idiot på høyre/venstre" 7.14 nedover.

PS:5 Ave Maria til alle de som viket, til og med før jeg ropte "idiot på #side#", takk til dere, stisyklister er en egen rase!

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: siment] #736026 23/05/2009 20:05
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 1,864
Tallak Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Aug 2004
Innlegg: 1,864
Sitat: siment

Ja, men dere, hvem i huleste hadde satt "mål spurtpris" 200 meter før EMIT antennen??

Mistenker dette for en innsidejobb fra de innvolvere (som ellers arangerte et fantastisk ritt!!)

Takk for en topp dag med og et fantastisk opplegg.
Pokker dette må vi ha med av!

hilse"Idiot på høyre/venstre" 7.14 nedover.

PS:5 Ave Maria til alle de som viket, til og med før jeg ropte "idiot på #side#", takk til dere, stisyklister er en egen rase!


Du skal være glad for at det var 200 meter med spurt før antennen, ellers hadde jeg tatt igjen de 23 sekundene....
(næh, trukke det) Grattis med bestetid i M30-39!)


Insta
VIMEO
2023 Forestal Siryon lett eMTB
Ibis Ripley AF
Ibis Ripmo
Ibis Oso

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: siment] #736029 23/05/2009 20:09
Registrert: Oct 2003
Innlegg: 408
bjorn Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Oct 2003
Innlegg: 408
En knall dag og terningkast 6 til Terrengsykkel/IF Frøy for kjempearrangement! For ikke å glemme alle de frivillige - løypevakter som heier og synger og står i gjør en bra dag enda bedre ICON_SMILE

I likhet med mange andre fant også jeg ut at andrerunden ble tung. Hovedkonklusjonen er: Kenda Karma Stick-E suger svette sokker på grusen! Men funket selvfølgelig svært bra i terrenget. Jeg savner remotekontroll på styret for å bytte mellom stidekk og grusdekk on-the-fly... :-)


Bjørn
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: bjorn] #736116 23/05/2009 22:31
Registrert: Mar 2006
Innlegg: 2,469
M
Mmar Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
M
Registrert: Mar 2006
Innlegg: 2,469
Utforprisen ødela for meg i dag. Lå sammen klubbkamerat Even (endte på 17ende) opp Skullerudbakkene, kjørte kontrollert og hadde mye krefter igjen.

Men så kjørte jeg selvfølgelig litt over evne nedover, prompa litt luft, fikk et helvetes gjennomslag og punktering. Inn med ny slange, på med patron, poff! og så var dekket av felgen igjen. En svær bulk i det splitter nye konkurransehjulsettet gjorde at felgen nektet å holde på dekket. Forsøk nr 2 gikk det bra, men i neste sving poppet dekket av igjen.

Takk til dere som lånte meg pumpe ved droppet i høyresvingen. Og fyren på Niner må forresten ha vært Fux, han kjørte visst elite.

Fux: Vi så at du nesten falt. Reddet av klovnehjula! ;-)

Føyer meg inn i rekken av gratulasjoner til et fabelaktig ritt. Takk Frøy, takk terrengsykkel, takk Øyvind. Og gratulerer til Aslak!!!

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: bjorn] #736117 23/05/2009 22:33
Registrert: Sep 2005
Innlegg: 586
MoEl Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Sep 2005
Innlegg: 586
Tusen takk for en SUPER dag.
Veldig bra arrangert.
Morsomme stie og tøffe bakker.
Heidi og jeg dannet fort baktropp i klassen vår og hadde det veldig hyggelig underveis, heia på eliten og alle andre som tok oss igjen.
Det var litt tungt å sykle med fulldemper men desto mer morro nedover, stas at løypevaktene blåste i fløyta når vi kom.
Det ble tatt endel bilder og en fra klubben kjørte med hjelmkamera.

Takk for meg, jeg kommer igjen neste år.

Vedlegg heidiogmona.jpg
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Mmar] #736122 23/05/2009 22:45
Registrert: Mar 2002
Innlegg: 2,620
henrikg Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2002
Innlegg: 2,620
Takk for følget Mathias.
Jeg syntes litt synd på meg selv da jeg punga, men jeg ser at du mfl sleit mer enn meg i dag.

PS: Genialt bilde

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: henrikg] #736143 24/05/2009 01:58
Registrert: Aug 2006
Innlegg: 7,504
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Aug 2006
Innlegg: 7,504
Burde ha lagt meg, men akkurat hjemme etter århundrets konsert i Elverum. Selveste Kamelot, med Roy fra Sørskogsbygda/Elverum på vokal, 3-4000 tilskuere langs Glomma, pyro og greiet. Fett! Og jeg og Otoen hadde bestemt oss for å ikke drikke, ble påspandert så det holdt og da var det i gang. Nok om det.

Terrengsykkelrittet 2009 var en uforbeholden god opplevelse. 2 runden ble hard, krampe angrep noen ganger og litt selvfysio måtte til på toppen av Slettfjell (hvis jeg husker riktig). Prøvde meg på et Krux jeg ikke fikk til på førstrunden, men nå med høy melkesyrefaktor. Tryna og maks krampe, klarte ikke å rette bein på noen minutter. Kom noen bak som trodde jeg hadde skadd meg. Mistet foresten sykkelcompen der (tror jeg), en Spezialised trådløs, så hvis noen finner den så hadde jeg blitt glad hvis dere hadde sagt i fra. Første runden gikk på 2.05. Holdt litt igjen pga jeg visste at runde 2 ville bli hard, men slet noe jævlig med chainsuck hele første runden. Har ikke tall på hvor mange ganger, men dette plaget med både i terrenget og på grusen. Med en gang det var bratt og tyngre tråkk; chainsuck. Måtte av 4 ganger opp Fjeldstad bakken for å ikke brekke kjede. Såg ingen andre som slet så mye med dette, og første gangen i det første terrengpartiet ved start. Mao skyldes det ikke gjørme, men sannsynligvis at jeg satt på ny kjede/frikrans noen dager før og ikke syklet med det. Gira var perfekte, så det var kun kjede som var problemet. Min feil. Kjede ble mye bedre på andre runde, ironisk syklet jeg da opp Fjellstadbakken greit, selv med krampe. Syklet også roliger og mulig det påvirket at det var mye mindre chainsuck. 2 runden sto jeg stille i ca 10 min, fordelt på 2 drikkestasjoner, og 2 krampesituasjoner. I mål på 4.35, som omtrent var det jeg antok før start. 9 min på DH delen var som forventet, ble noen unødvendig stopp pga chainsucken, og fikk ikke spesielt god flyt.

Dette rittet er hardt, krevendes, mindre flyt og mer teknisk en Bukkerittet (som er det nærmeste jeg kommer). Helt klart det rittet hvor du tjener mest på å kunne løypa, spesielt nedoverpartiene. Har syklet 1 1/2 runde i forkant, og det er et minimum mener jeg.

Skryt til Øyvind/Terrengsykkel/Frøy for veldig bra arrangemang, stiller opp neste år også. Skryt til Racing Ralph og Nobby nic, funka bra de, også i gjørme, var ikke der jeg tapte tid.,
Skryt til resten av Skansengjengen og spesielt Ander som sykla knallbra og tok 3 plass i klassen sin. Way to go.
Kult du var med også Stig, dumt vi ikke fikk snakka. Bra jobba

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Tallak] #736162 24/05/2009 06:47
Registrert: Oct 2001
Innlegg: 6,979
Trond Vidar Offline
I want to ride my bicycle
Offline
I want to ride my bicycle
Registrert: Oct 2001
Innlegg: 6,979
Sitat: Tallak
[/quote]

Du skal være glad for at det var 200 meter med spurt før antennen, ellers hadde jeg tatt igjen de 23 sekundene....
(næh, trukke det) Grattis med bestetid i M30-39!)


Jeg syntes vi skal starte facebook-støttegruppa for de som vil at antennen skal stå ved brua (90gr svingen) før asfalten neste år ICON_WINK Jeg var en av de som ikke engang så antenna på første runden og sluttet å tråkke ved skiltet


[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: MoEl] #736164 24/05/2009 06:56
Registrert: Aug 2007
Innlegg: 194
heijoh Offline
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
Registrert: Aug 2007
Innlegg: 194
Sitat: MoEl
Tusen takk for en SUPER dag.
Veldig bra arrangert.
Morsomme stie og tøffe bakker.
Heidi og jeg dannet fort baktropp i klassen vår og hadde det veldig hyggelig underveis, heia på eliten og alle andre som tok oss igjen.
Det var litt tungt å sykle med fulldemper men desto mer morro nedover, stas at løypevaktene blåste i fløyta når vi kom.
Det ble tatt endel bilder og en fra klubben kjørte med hjelmkamera.

Takk for meg, jeg kommer igjen neste år.


Tusen takk for følget, Mona!!


Heidi Johansen
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Trond Vidar] #736165 24/05/2009 06:59
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Offline
Høkk, da! Høkk!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
Jeg enset verken start eller mål på DH biten så jeg bare kjørte når jeg skjønte jeg var på toppen av skullerudåsen. Det skjønte jeg vel omtrent ved dette droppet som er i en høyresving (der det også går en linje utenom droppet). Var det der starten på utfordelen var? Trodde jeg var nede når jeg kom til punktet der det stod en løypevakt og guidet oss brått inn til høyre ikke så lenge etter steinrøysa. Da slappet jeg litt av, men så begynte jeg å lure på om målgang for utfordelen kunne være enda lenger ned og kjørte på litt igjen ICON_SMILE

Hvor var egentlig start og stopp for den mellomtiden??


Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: hbakken] #736169 24/05/2009 07:12
Registrert: Mar 2006
Innlegg: 2,469
M
Mmar Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
M
Registrert: Mar 2006
Innlegg: 2,469
Starten var på bakketoppen før droppet (hvor yttersvinglinjen til venstre utenom droppet trolig er raskest).

Slutten var ca to hundre meter på grusen etter at utforkjøringen var ferdig (plankebro med nittigradersving). Go figure, slutten på en utforpris burrde være der utforen slutter. Men har vel lite å si, Aslak var overlegen uansett.

HenrikG: Synes å huske at jeg lå med to hyggelige TVKere i går, hvem var du? Hva slags sykkel? Og det bildet er av en mann som ikke har det travelt, men en som nyter været og den gode stemningen.

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Trond Vidar] #736170 24/05/2009 07:15
Registrert: Jul 2006
Innlegg: 569
Røilen Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Jul 2006
Innlegg: 569
En stor takk til arrangøren av Norges eneste virkelige terrengsykkelritt, og takk...:

- for at en runde holder til Birken Seeding
- til dugnadsteamet for arbeidet med løypa (beklager fikk ikke vært med i år)
- til matstasjonen i løypa
- for de nye stipartiene
- til store hjul som reddet meg ute av mer en en knipe
- til slangeløse Racing Ralph 2.4 som pga sitt store volum ser ut til å være umulig å få punktert (Ja! - det var glatt til tider)
- til Brynsengfysio... som reparerte beina etter målgang
- og en litt mindre takk tid de som synes det er naturlig å ha målgang for slalomrenn på vei in i garderoben (uten at det hadde hatt noen stor betydning for meg)

og sist men ikke minst, en stor takk til alle mine venner i Tirsdagsklubben, som har gjor meg istand til å sykle ned fra Skullerudåsen uten tryn og uten å være livredd - men faktisk med et lite smil om munnen og et lite dropp i ny og ned.

Anders


Anders
29'er the real thing
Intense Spider 29
Gary Fisher 129
Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Mmar] #736174 24/05/2009 07:21
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Offline
Høkk, da! Høkk!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
Sitat: marley
Starten var på bakketoppen før droppet (hvor yttersvinglinjen til venstre utenom droppet trolig er raskest).

Slutten var ca to hundre meter på grusen etter at utforkjøringen var ferdig (plankebro med nittigradersving). Go figure, slutten på en utforpris burrde være der utforen slutter. Men har vel lite å si, Aslak var overlegen uansett.



Akkurat ja, da var målgang lenge etter jeg trodde utfordelen var over gitt... Men kjørte den biten på 9min, noe vel som ikke var altfor tregt. Slo ihvertfall Team Mbn kompisene ICON_SMILE


Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: hbakken] #736176 24/05/2009 07:29
Registrert: Nov 2007
Innlegg: 125
C
cave Offline
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
C
Registrert: Nov 2007
Innlegg: 125
Takk for et meget bra arrangement! Hvordan fungerer Birken seedingen fra Terrengsykkelrittet? Når/hvor ser man hvilken pulje man starter i?

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: cave] #736194 24/05/2009 08:12
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 5,182
runermm Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 5,182
Birken-seedingen får du greie på noen få uker før rittet. Først må alle de andre seedingsrittene bli kjørt. Det siste rittet er to uker før Birken (Drammensrittet). Du kan gjette på hvilken pulje du havner i ved å søke i tidligere Birken-resultater etter ryttere som syklet ca like raskt som deg på Terrengsykkelrittet. Det skulle i hvert fall gi en pekepinn.

Re: Terrengsykkelrittet 2009 [Re: Mmar] #736197 24/05/2009 08:17
Registrert: Mar 2002
Innlegg: 2,620
henrikg Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2002
Innlegg: 2,620
Sitat: marley

HenrikG: Synes å huske at jeg lå med to hyggelige TVKere i går, hvem var du? Hva slags sykkel?


Syklet på en Cannondale Taurine, det var vi som hadde skulder-mot-skulder-episoden i steinrøysa ned fra Slettfjell.

Side 16 av 19 1 2 14 15 16 17 18 19

Moderator  support