Fu** ..Jeg får ha det til gode. Oppdaget plutselig hvorfor jeg syns 24.mai hørtes så merkelig kjent ut. Selvfølgelig bundet opp i andre fürbannede planer samme helga.
...Men om du har fått importørstatus må det selvfølgelig bli et besøk snarlig...
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Kommer Langen med sin gigant veltepetter? Ikke at jeg klarer å sykle på den, men hvor stor den er i forhold til meg... Og jeg låner meg bort til å bli avbildet ved siden av den!!
Om jeg rekker å pusse støvet av den tar jeg med Bontrager Race Lighten og kommer. Jeg vurderer å la den finne et nytt hjem så kom og ta en titt om dere er in-krisserte i klassiske sykler.
Sender frue og barn i forveien med kaffe og kopper, forhåpentligvis noen boller, samt verdens siste Intense Spider XVP i størrelse small, farge rød, og Intense 5.5 i størrelse large.
Da er grillpølser, grill og tilbehør ordnet. Desverre så rakk ikke Transitionsyklene å komme, men det er mulig vi får se noen allikevel. Håper å se så mange som mulig. Minner om at det bil bli mulighet for å få lubet opp hojen gratis for de som vil teste Rock'n'Roll Lube.
Da har jeg vært gjennom vårens gjørmeste eventyr, og nå har sykkelen fått smake 2 forskjellige slanger og vaskemidler - og blir ikke ren! Hvordan skal jeg med respekten i behold kunne vise frem gliset uten at det er gullende rent?! Gjørme er vekk, men det er ikke møkkavannet selv om det ble spylt til tusen (og en).
Stor sannsynlighet for at jeg dukker opp med en '07 Turner Spot og en '08 Turner Highline. Begge i størrelse medium og satt opp for en som er 178cm og 90kg.
Highline'en er nyspylt, men Spot'en er ikke vasket siden siste tur...
Redigert av sigmund; 23/05/200917:58. Rediger grunn: fremmede kontaminater
Stor sannsynlighet for at jeg dukker opp med en '07 Turner Spot og en '08 Turner Highline. Begge i størrelse medium og satt opp for en som er 178cm og 90kg.
Ja, tarem med!
Kan forøvrig nevne at bolledeigen smaker aldeles FORTREFFELIG, og at huset straks kommer til å dufte av nystekt. Kajen har allerede forhåndsbooket en bolle eller to.
Kan forøvrig nevne at bolledeigen smaker aldeles FORTREFFELIG, og at huset straks kommer til å dufte av nystekt. Kajen har allerede forhåndsbooket en bolle eller to.
Harald
Jeg skal ha meg en liten tur FØR DDD imorgen. Så gjørmen på min hoj blir fersk. Må varme opp til pølsegrillinga vøtt..