Mishandlet er vel å dra det langt. Poenget er vel at rulle-svetting kan være en utfordring. Svetten renner jo da rett ned siden fartsvinden er borte, og sykkelen blir jo ikke "skitten" siden den står inne så det blir ikke så naturlig å spyle av den fra tid til annen :-)
Vel, når man har skiftet tape like ofte som meg så er det nok ikke langt fra mishandling. Men det skal det bli en bedring på nå.
BTW: Snasen håndveske ;-)
Skal videreformidle det til madamen. Ikke måte på hva slags ting som blir slengt fra seg på sykkelverkstedet. (Eller stuen som hun kaller det.)
Det koster ca. kr. 200,- å kjøpe et dekke som monteres på styret og i setepinnen. Tacx lager i allefall et slik. Resultat: Ikke noe rust :-)
Det har jeg faktisk allerede og det har sikkert reddet styrelageret fra samme resulatat. Kan anbefales.
Jeg har alltid et håndkle over styret og ut over bremsehendlene. Dette skaper en hengekøye foran styret der jeg kan oppbevare fjernkontroll og Ipod også.
I tillegg har jeg et lite håndkle over top-capen på stemmen og håndkle på gulvet.
Svettebånd på armene og rundt hodet er heller ikke dumt, men dette finner jeg ikke hver gang.
Håndkleder bruker jeg selvsagt allerede, og med svettarmbånd så skal nok det meste av svetten bli stopppet før det når sykkelen og matta på gulvet... Men det slipper vi å tenke på nå alle den tid det er mange måneder til rullesesongen starter igjen.