hihi! Har MULIGENS en loddepenn, men det vil ta noen mnd før jeg får sjekka det og det kan hende at jeg har kastet den, men du er først i køen - hvis du ikke har noe loddeutstyr fra før da.
Jeg er av den typen som har veldig vanskelig for å kaste noe som helst, til konas store ergelse. Det går lettere å gi bort ting hvis noen trenger søpla mi. I vinter skulle jeg male kjellergulvet med Epoxy, og det måtte ryddes ut. Masse gamle sykkeldeler som girhendler,strømper, bremser,felger for pariser, skrueesker, skiver, o.l forsvant i "bosset" I våres fikk jeg lyst til å sette i stand en gammel Bio Raser ramme jeg har liggene. Hva sker, ikke en jæ...la brukbar del i hele huset. Idiot.
Ikke kast. Ikke gi bort. Ikke noe som helt.!!!!!
Veien til startstreken er den lengste.
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
[Re: rene-iden]
#72044730/04/200912:05
Jeg har en håndbremsvaier og noen andre bremsedeler som bare tar opp plass. De ble kjøpt til en -97 Opel Vectra, men passer muligens på andre biler også. Gis bort med glede. Om noen er interesserte kan mer presise spesifikasjoner skaffes.
Delene er nye, i org. embalasje.
Redigert av Dole; 01/05/200908:26.
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebee-tråd
[Re: Anders]
#72183903/05/200912:34
1. Hvorfor har ingen andre kommentert at det riktige ordet er "freebie"? 2. Hvorfor kan jeg ikke endre overskriften til dette innlegget for å poengtere stavemåten?
Det er jammen ikke enkelt å være wesserbisser her i denne verden.
2. Hvorfor kan jeg ikke endre overskriften til dette innlegget for å poengtere stavemåten?
Fordi emnet er så langt at når "Re: " kommer foran blir det for langt og lar seg ikke redigeres hvis ikke man samtidig korter det ned litt. Morsom liten minibug.
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebee-tråd
[Re: Vanilla Ninja]
#72184803/05/200912:49
På samme måte som sekssjokk og sexsjokk er det? Det er et nytt begrep, ikke nødvendigvis slang, og den ene stavemåten er feil mens den andre er riktig.
Gir bort en Dainese rustning fra 97 eller noe, str M, svart mesh som har revnet her og der, blå plast. Godt brukt, den ene skulderkoppen er sprekt, men den beskytter likevel uendelig mer enn en racejersey. Anyone? Må hentes i Oslo, evt Drammen på søndag...
Gir også bort en øvre krone til Monster T, gammel modell, uten skruer.
Kommer mer så fort jeg har fått sett gjennom "Kommer aldri til å bruke dette, men kan jo ikke kaste det"-hyllen min!
1 stk Eizo 21" CRT skjerm og 1 stk Sony Walkman (cd, uten ørepropper/headset) tilovers hvis noen vil ha. Tingene befinner seg på Notodden. Send pm eller ring/sms 40226265 hvis noen vil ha.
Fant en Philips VHS spiller også.
Redigert av satyv; 10/05/200910:56. Rediger grunn: Video spilleren
"I never apologize. I'm sorry, but that's just the way I am."
Upo kjøleskap med fryser fra 2001 (ca.). Ca. 2m høyt. Gis bort mot henting på Lillehammer. Funker bra, litt treigt i døra men ellers et bra skap. PM eller 93 44 58 85
Universallader til lithium-ion batterier, hovedsaklig tiltenkt som reservelader til ulike kameraer. Masse adaptergreier og muligheter for tilpasninger. Kjøpte den i fjor. Funka fint da. Har ikke bruk for denne lenger. Gis bort.
Terminal Velocity. Fly rundt og skyte ting. PC CD-ROM Wing Commander 4, "Interaktiv film"/flyspill. PC CD-ROMx4 Quake3Arena. PC CD-ROM DeltaForce (1) , NB: krever IKKE 3D kort! PC CD-ROM WarCraft2 Deluxe Edition. Nesten legendarisk spill inkl expansion pack. PC CD-ROMx2 BrainDead13. Et skikkelig hysterisk tullespill, fantatisk tegnefilmvold og superenkle kontroller. PC CD-ROM
Kan selvsagt ikke garantere at disse funker på Vista og alt sånt fjas, men det hadde ikke forundra meg egentlig. Braindead og terminal velocity er vel de jeg er mest i tvil om når det kommer til nyere oppsett. tror de andre spillene skal klare det fint.
Tamiya radiostyrt bil med servoer og sender. Batteriet er defekt, så det er kastet, men det er helt standard 7,2volts batteri som skal til så det bør ikke være noe problem.
Bilen har vært kjørt hardt med, og har ikke vært testa på mange år. Kan IKKE garantere for hvert enkelt komponent, men jeg mener å huske at bilen funka da jeg prøvde den sist. Mulig servoene er litt halvveis, men om noen liker å mekke på sånt så er det sikkert ikke noen stor sak. Det følger med ekstra krystaller så man kan bruke en annen frekvens om ønskelig.
Jeg har en haug av gamle(5 -15 år) sykkeldeler, sykkelhjul, ramme o.l til både racer og terrengsykkel som jeg snart skal hive. Hvis noen trenger noe så bare si i fra, så skal jeg lete i haugen. Skrotet kan hentes i Larvik, eller vi kan gjøre avtale
Også har jeg en kasse med noen deler jeg ikke klarer å hive, med som jeg kan selge for en liten slant. Jeg skal legge ut noen bilder snart...
1 stk Eizo 21" CRT skjerm og 1 stk Sony Walkman (cd, uten ørepropper/headset) tilovers hvis noen vil ha. Tingene befinner seg på Notodden. Send pm eller ring/sms 40226265 hvis noen vil ha.
Fant en Philips VHS spiller også.
Videospilleren og CD spilleren er gitt bort, men skjermen står igjen. Ingen som trenger en stor skjerm? Det er ingen feil på den.
"I never apologize. I'm sorry, but that's just the way I am."