Jeg tilbrakte dagen i Østmarka, hvor jeg plaget kondisen min. Det tror jeg nesten at jeg gjorde lurt i, men tar gjerne del i hike-a-bike ved annen anledning. Har det dukket opp noen nye rykter ang startdato for heis, løypebygging eller behov for dugnad?
Er superfornøyd med nye sykeklen min, den er solid og pålitelig selv om rytterinnen er litt "vår-klekt ut av egget" enda. Overraskende frekk mellom trær på buktende stier. Tror jeg skal ha mye morro denne sesongen gitt.
I tillegg var det jo ganske behagelig på hasj-plassen nede på grefsenkollens beste utsikt med vindpølse i tretoppen. Det var en egen eim i luften da vi kom dit for dagens siste pause, de ikkeskogsgledde partyfolka hadde helt klart noe eget noe i de sigarettene......................................
Her er et bilde av gjengen på hasjplassen. kjøringen ble mye smuuudere etter litt passiv hasjing. Jeg legger naturlig nok ikke ut bilde av selve hasjerne, det skulle tatt seg ut.
Jeg fikk ikke tatt noen actionbilder i dag, men her er ett tatt når dagens action var over.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Dette ble jo en herrrlig dag! Rett så sosialt med hike-a-bike, selv om samtalene ble så godt som fraværende mot toppen hver eneste gang. Heis er kanskje undervurdert...
<uforskamma skrytemodus> Selv om jeg til tider ofte låg foran, fikk jeg bare lov til å kalle min tur for stitur siden jeg hadde feil utstyr </uforskamma skrytemodus>
<uforskamma skrytemodus> Selv om jeg til tider ofte låg foran, fikk jeg bare lov til å kalle min tur for stitur siden jeg hadde feil utstyr </uforskamma skrytemodus>
<uforskamma spydigmodus> Det er ikke ubetinget positivt å ligge forrerst i køen </uforskamma spydigmodus>
<uforskamma spydigmodus> Det er ikke ubetinget positivt å ligge forrerst i køen </uforskamma spydigmodus>
<generelt uforskammamodu> Du klarte jo aldri å ta meg igjen - sinka! </generelt uforskammamodu>
Ser ut som dere koste dere!! Kom meg aldri opp selv, men fikk kjørt sti i østmarka isteden. Knallforhold. Godt at sesongen er igang nå Jeg må prøve meg på hike-a-bike i Grefsen ila uka. Må jo få testet freelap´en jeg fikk til jul å. Moro.
Freelap? Som i www.freelap-usa.com? Det er jo dødstøft! Fortell om hvordan det funker når du får prøvd! Evt. gi meg en demonstrasjon i løpet av sesongen! Hvilken utgave er det du har?
Jepps det er den. Jeg har denne klokka og to sånne TX Junior pinner Flere og flere av DH-folket som har anskaffet seg dette utstyret, og det er jo moro å plasere ut ett par pinner nedover løypa for kjøre konkurangse med kompisene ila dagen Flere store sykkelbaserte heisanlegg har lagt permanente sensorer i bakken så kan man ta tiden på seg selv til enhver tid. Morro!
Var i grefsen og shuttlet litt nå i kveld med Bjørn og Zakka å kan melde om ideelle forhold. Så ikke antydning til fuktighet ett eneste sted. Kruxet ved hasj-plassen ble overvunnet med flere forskjellige angrepsvinkler. Veldig morro
Vi havnet midt i en paintballkrig på en av turene. Hjertet hopper litt når en mann i full krigsoutfit hopper opp og sikter på deg med en "rifle", i det du suser nedover skogen, hahaha.
Vi havnet midt i en paintballkrig på en av turene. Hjertet hopper litt når en mann i full krigsoutfit hopper opp og sikter på deg med en "rifle", i det du suser nedover skogen, hahaha.
Noe sier meg at hjertet til krigeren også hoppa litt når en Sverre med helhjelm, kom dunkende gjennom skogen