Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Mat før morgenøkt

Re: Mat før morgenøkt [Re: MortenO] #714945 22/04/2009 18:43
T
Teletori Offline
Ringrev
Ringrev
T
Jeg har en times vei til jobb, og sleit ofte med at jeg ble sur i beina slik at hjemturen ble kjip, og en kjente det til og med dagen etterpå, selv om eg sykla rolig... (og så lukta det ammoniakk når eg dusja på jobben)
Må tvinge i meg selv mat på morningen (pleier ha Axa Gull), og følte uansett at kroppen ikke fikk fordøyd det og noe næring ut i kroppen.

Trikset mitt ble å ha tynn sportsdrikk i flaska i tillegg...

Da får eg opp blodsukkeret fort, slik at kroppen har noe å begynne på før den får næringen fra frokosten ut i systemet.
Dette har ført til at eg nå har pigge bein når eg skal hjem igjen, og at eg kan sykle til jobben flere dager på rad om ønskelig.

Re: Mat før morgenøkt [Re: EgilS] #714981 22/04/2009 19:26
jegern Offline
Medlem
Medlem
Sitat: EgilS
Sitat: Øyvind V
Når det toppet seg satt han og kjørte en buss full av folk, på en litt øde vegstrekning. Mannen hadde null sjangs til å holde igjen, og måtte gjøre i buksa. Til tross for et ureglementert stopp på en bensinstasjon underveis, fikk han folket fram i tide. Men jeg tror han stoppa dietten etter dette ICON_LAUGH

En kjenning har opplevd det samme, men måtte stoppe NÅ. Det ble å stoppe bussen i veikanten på E6 og stikke til skogs. Deretter tilbake til bussen og late som ingenting.

Herlig! skull Avsporing igjen, jeg vet... Må bare ta en en liten historie om en arbeidskollega som hadde forstoppelse. Hva gjør man så, om morran rett før man skal på jobb? Jo, tager 1 stk "avføringstablett". Eller... for sikkerhetsskyld så tager man 2! Det var jo tett, må skjønne. Og så da? Mon tro om man rekker til jobb før tablettene virker? Hmmm.... det er jo kun 5 minutters kjøring, så det må jo gå bra. Som tenkt så gjort, sa kollegaen min. Dermed gikk han ut i garasjen, men da han skulle til å låse opp bildøra så merka han at noe var på gang. Og før han rakk å åpne bildøra så var skoa full av møkk.

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support