Når det toppet seg satt han og kjørte en buss full av folk, på en litt øde vegstrekning. Mannen hadde null sjangs til å holde igjen, og måtte gjøre i buksa. Til tross for et ureglementert stopp på en bensinstasjon underveis, fikk han folket fram i tide. Men jeg tror han stoppa dietten etter dette
En kjenning har opplevd det samme, men måtte stoppe NÅ. Det ble å stoppe bussen i veikanten på E6 og stikke til skogs. Deretter tilbake til bussen og late som ingenting.
Herlig!

Avsporing igjen, jeg vet... Må bare ta en en liten historie om en arbeidskollega som hadde forstoppelse. Hva gjør man så, om morran rett før man skal på jobb? Jo, tager 1 stk "avføringstablett". Eller... for sikkerhetsskyld så tager man 2! Det var jo tett, må skjønne. Og så da? Mon tro om man rekker til jobb før tablettene virker? Hmmm.... det er jo kun 5 minutters kjøring, så det må jo gå bra. Som tenkt så gjort, sa kollegaen min. Dermed gikk han ut i garasjen, men da han skulle til å låse opp bildøra så merka han at noe var på gang. Og før han rakk å åpne bildøra så var skoa full av møkk.