Forskjellene mellom et godt og dårlig dekk kan utgjør så mye som 20W ved ca 30km/h
Ikke kom her med vrølvlete påstaner om at rullemotstand er neglisjerbart.
En er ikke i nærheten ev den 20w diff mellom et bra med. profil
og et über aerohjul!!
Vekt har jeg ikke tattt i betraktning i det hele tatt da jeg
mener det er underordnet andre kvaliteter, dog det er behagelig
å kjøre med lav interia.
Ved 40 km/t bruker rytter/sykkelsystemet ca 90 prosent av energien på å overvinne luftmotstand. Dei resterande 10% går til rullemotstand, mekanisk motstand etc. Rytteren er viktigaste bidrag til drag, så optimalisering av sittestilling og for eksempel tempohjelm vil gjera mykje.
Til Fast Gjest: Du trur at forskjellene mellom dekka på markedet utgjer større forskjell enn kva profil du har på felgen? På Trondheim-Oslo ligg du aldri midt inne i noko felt, du tar til ei kvar tid ein del vind.
Foreslå eit eit system du har tru på då. Mitt forslag er som sagt i min første post:
Mavic Cosmic Carbone (1740 gram) + eit heilt standard kvalitetsracerdekk 23 mm 4000S/ProRace/EvoCX/Record.
Til Trondheim-Oslo hadde eg valgt 1800grams Cosmic over eit lavprofils 900 grams hjulsett 10 av 10 gonger. Eg er uenig i at lav inertia er behageleg, til lange turritt er mi erfaring at inertia er din venn. Det gir deg meir forutsigbare småaksellerasjonar og coasting for heile tida å tilpassa seg fartsvariasjonane i ei rulle. "Mindre vedlikehald og stress rundt å tilpassa farten"
Tyske Tour gjorde ein test med aerodynamikk i 2006. Dei holdt konstant fart på ein utendørs velodrom (45km/t trur eg) og målte effekt med SRM. Frå å sitja oppreist på ein vanleg sykkel til alle justeringar som tempodress, temposykkel og tempohjelm gjekk watten ned frå over 500 til ca 280.
Tore