Hvem er du?
|
Re: Hvem er du?
[Re: Anders A]
19/01/2009 14:34
|
runett
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Hei! Rune er navnet Fulgt forumet her et års tid, men ikke aktivt. Bor i Oslo og har syklet mer og mer sti de siste 2-3 årene. For det meste i Østmarka. Gjorde et impulskjøp av en RM Slayer i høst og gleder meg til våren. Har tidligere bare syklet hardtail. Sykler for det meste på egenhånd men blir gjerne med på fellesturer dersom anledningen byr seg. Har også planer om å bli med på Utflukt på Skeikampen til sommeren.
|
|
|
[Re: runett]
21/01/2009 12:25
|
Fort gjort..
Avhengig
|
Avhengig
Hallo! Hans Kristian her! Bor på Langhus med 1stk kone og 2stk fine unger! Har lurka rundt på forumet i ca 1år.. Har lært mye nytt, lagt til meg ''uvaner''(les: oi! det var en fin sykkelting, den må jeg ha!), Fått inspirasjon til å sykle enda mer! Meg: Elliot 3år: Elea 2år: I 09 skal jeg sykle Enebakkrundt, Birken. Og få vært med på Tirsdagsklubben ihvertfall 1 gang! Av triller så har jeg en ScottReflex30 2007 og en svart ræser 2008(no brand vareprøve, går som ei kule!)
|
|
|
[Re: Fort gjort..]
22/02/2009 17:29
|
HP89
Entusiast
|
Entusiast
Ohoi!
Hans Petter fra Ski, reporting for duty :-P Registrerte kontoen min for en liten stund siden, i håp om å finne litt insp. til å komme meg ut i skævven, desverre tok jobben litt for mye tid. Jobber som pizza bud for Peppes i Ski for tia. Flytter til DK for å studere (skipsoffiser @ simac.dk) til August. Vet det er masse kule stier i Danmark, så tenkte jeg skulle bruke våren og sommeren til å komme i bedre form. Står ellers på telemark om vintern og spiller airsoft om sommern.
Har en Hard Rocx Birken som jeg tenker å bytte ut om ikke så alt for lenge. :-)
|
|
|
[Re: Truls]
22/02/2009 17:33
|
martinvl
Fersking
|
Fersking
Martin Vegard Mosjonist på terreng og landevei. Sykler Birken for sjette gang på rad i år, skal sykle Nordsjørittet for første gang. En av to grunnleggere av LOL CykleklubbSykler i dag på en Merida FLX 2000 og en Specialized Tarmac Pro.
|
|
|
[Re: martinvl]
23/02/2009 06:37
|
gorida
Nytt medlem
|
Nytt medlem
Gorida er Goran. Gorida er Aida. Mer om oss og vårt prosjekt, finner man her: http://gorida.com/blog/?page_id=9 . Jeg ble kjempeglad da jeg oppdaget deres forum for noen dagers siden. Gorida kommer sikkert til å poste en del spørsmål i forbindelse med valg av sykkel og sykkelutstyr siden vi om ikke så lenge skal sykle Norge på langs.
|
|
|
[Re: gorida]
25/02/2009 14:36
|
Freedom-rider
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Jeg er Pål Henrik. Jeg sykler på en Cannondale F6(HT) som brukes til transport fra A til Å, en Cannondale Prophet MX(FS)(med en Fox 160mm gaffel) som jeg bruker til fjells og skog, og holder på å bygge meg en Cannondale Perp for frikjøring og utfor. Jeg liker i hovedsak nedoversykling, men litt bortoversykling i skauen er godt for kondisjonen;). Går på skole og er vaktmester assistent. Liker god musikk(elektronisk), sol og sommer, sykling med venner og ta litt bilder av det som skjer rundt meg. Min sykkel På tur
Redigert av Freedom-rider; 25/02/2009 14:39.
|
|
|
07/03/2009 16:41
|
tonesam
Avhengig
|
Avhengig
Jeg får vel skrive litt her jeg og da. Jeg heter Tone og er 28 år, blir 29 i april. Jeg er utdannet bioingeniør og jobber som fast nattevakt på labben på ahus, samtidig er jeg ringevikar på barneskolen på Fjellhamar. Ellers har jeg 2 barn på 2 og 3,5 år, men jeg er singel , er faktisk midt oppe i samlivsbrudd akkurat nå. Bor med eksen ennå, men han flytter ut 15. april og det føles veeeeeldig lenge til. Vel.. dette ble kasnkje litt vel privat.. men men Jeg var ganske aktiv for.. 5 år siden blir det vel.. hadde skikkelig dilla på terrengsykling, hadde planer om å melde meg på birkebeinerrittet og greier, men så fant jeg ut at jeg var gravid så ble jo ikke det noe av. Så etter noen år med svangerskap og unger fikk jeg dilla på sying faktisk og sydde vel non stop i ett år. Nå nylig har den aktive delen av meg blitt pirret igjen og jeg har fått meg noen turer på langrennski og det var GODT å bevege på seg litt igjen. Nå tenker jeg at jeg har lyst til å begynne å sykle igjen når snøen blir borte. Sykkelen min som jeg kjøpte ny da jeg hadde dilla sto en vinter under snøen pluss at den stod i garasjen under en stor flom vi hadde der. Men denne har jeg altså planer om å få i stand igjen, på en eller annen måte, må bare finne ut hvordan først, amatør som jeg er på sykkelvedlikehold og reparasjon. Ikke vet jeg hva slags sykkel jeg har heller, da må jeg i garasjen å se først  Men det er en billig-sykkel kjøpt i sykkelbutikk (altså ikke Obs eller tilsvarende altså). Mulig jeg aldri tør å vise den frem her inne.. Jeg kommer nok til å spørre om mye dumt her, og har jo startet litt allerede. Nå gleder jeg meg masse til sykkelsesongen! Men aller mest gleder jeg meg til bihulebetennelsen går over sånn at jeg kan komme meg litt mer ut på bortoverski så lenge.
Selvutnevnt sinke
|
|
|
07/03/2009 17:28
|
NjalVM
Besatt
|
Besatt
Eg er ein kar på 26, bur i Bergen med kjærasten min og bikkja vår.
Er ansatt som konsulent i eit større IT-firma, og arbeidar primært med print, sekundært med helpdesk og serverdrift.
Sykla mykje for kring 10 år sidan, men det dabba heilt av. Forsøker ta det opp att, og har meldt med på Styrkeprøven (den lille) og halvvegs på Nordic24..
Har ein Corratec Revolution Race (hærlig HT), og ein Kona Dawgma. (Er i tillegg på jakt etter ein racer.)
Dawgma-en var eit impulskjøp; og skal køyrast i bitar, og erstattas med noko meir freeride-orientert.
Høyrer elles mykje på musikk (dei fleste sjangrar), og har ein kåk som burde vore pussa opp (snart eit år sidan eg byrja på soverommet ^_^ )..
Vaskar kleda mine sjølv...
|
|
|
[Re: NjalVM]
01/04/2009 17:43
|
Eivind. S
Fersking
|
Fersking
Jer er meg. Heter Eivind som sikkert mange finner ut av å se brukernavnet mitt. Bor nå i Oslo, på Tåsen for litt mer nøyaktighet. Går på Nordberg ungdomskole.
Har flere sykler men den "beste" får jeg 24, mai da jeg komfirmerer meg. Det er en UMF Duncan 2 downhillsykkel.
Jeg kommer til å være med på alt av utfor ritt og alle nissancupene i terreng i år.
|
|
|
01/04/2009 20:52
|
Yeti-man
Ringrev
|
Ringrev
Mann, snart 38 år, gift i snart 6, to barn. Jobber for et fransk engineering firma i dykkeravdelingen som systemspesialist. Jeg jobber med alt fra compliance og BI systemer, trening og familisering av dykkerpersonell til satellitkommunikasjon. Er egentlig utdannet trafikkflyger, men har spedd på med kjemi, matematikk og mange år i IT bransjen.
Startet med sykling i 1984, kjøpte mountainbike (eller offroader som det het da) i 85/86. Syklet Trh-Oslo i 88 som 17 åring på 24t (+4t forsåvelse på minnesund!).
Syklet MTB i USA under studietiden i perioden 89-91, lokalt i Tennessee, og et NORBA race (spor class) i Atlanta (OL løypa!). Har skrudd mye sykkel, helt siden starten, og i studietid har jeg jobbet på verksted og i butikk. Jeg startet Mountainbike klubb i hjembyen på midten av 90-tallet, og fikk opp interessen for den sportslige siden av terrengsykling.
I dag er jeg mest "romantiker". Har en heng for stålrammer og eldre (pre 95) Cannondales. Tar målet av meg av å ha en sykkel fra hver epoke fom. BMX tom carbon jålete sykler, full dempet og HTs. Merkefiksert på Yeti, Ross og C'dale. Men har en Pinarello, Miyata, Minerva (Cressent), Merida og Peugeot. Mangler sårt en pimpet Klein Mantra Race str. "M" med XTR, RF, Hugi + + som ble stjålet sommeren 2001!
Er ikke fan av "ferdig sykler" ala dagens marked. Bygger helst selv.
Har faste ruter på sykkelen. På mountainbike er det feks. rundbane rundt Tjernsrud og Jarmyra mange runder. Bakkesykling fra Polakk P-plassen på Bogstad og opp grusveien til Tryvann. Langtur via Lommedalen, Krokskogen, Damtjern, Kikut og Songsvann. Slappe bakketurer går opp via Fossum til Haslumsæter kapell.
På racer blir det stort sett Sørkedalen ev. opp til Tryvann via Holmenkollen. Her planlegger jeg å utvide horisonten mer...
Kanskje vi sees.
;-)
Mamma det er ikke en sykkel - det er en Yeti! (min datter på seks år)
|
|
|
01/04/2009 21:09
|
Eskimon
Fersking
|
Fersking
Jeg heter Asgeir, er fra Island, jobber på en ungdomsskole. Jeg sykler på: Specialized Big Hit Comp (2003) Scott Expert Racing!
|
|
|
[Re: Yeti-man]
02/04/2009 07:28
|
gare
More than words
|
More than words
Jobber for et fransk engineering firma i dykkeravdelingen som systemspesialist. Da tipper jeg Technip!
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
|
|
|
[Re: gare]
02/04/2009 08:29
|
M@rtin
MaBose Infotainment
|
MaBose Infotainment
Hadde jo passet bedre med Techdip ...
Martin
|
|
|
[Re: gare]
02/04/2009 12:55
|
Yeti-man
Ringrev
|
Ringrev
Mamma det er ikke en sykkel - det er en Yeti! (min datter på seks år)
|
|
|
[Re: Yeti-man]
02/04/2009 20:47
|
Sebastian
Besatt
|
Besatt
Jeg heter Sebastian Pedersen. Jeg er 19 år Jeg er tømrerlærling Interesser: sykling og snøsmelting (har aldri vert så interessert i et naturfenomen noen gang som akkurat denne gangen) Jeg sykler sti og skal prøve meg litt utfor denne sesongen. Jeg har to sykler, de er dritbra også er de svarte.
Sebastian Pedersen
|
|
|
[Re: Sebastian]
16/04/2009 17:36
|
TeddyTrB
Veteran
|
Veteran
Hei!
Jeg er 37 år og bor i Indre Østfold, Trømborg. Min sykkelinteresse er forholdsvis fersk, kjøpte en landeveissykkel i fjor, men det falt ikke i smak. Sykla mest på den gamle XC'n alikevel. Solgte ræseren og venter på ny terrengsykkel... Sykler for det meste på grus/skogsveier, men blir litt asfalt om føret er dårlig. Sti er noe jeg skal trene på i år. Foreløpig ingen mål, men har planer om å stille i Grenserittet
/Audun
|
|
|
19/04/2009 22:22
|
marknp
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Hei! Jeg er en engelskmann som flyttet til Oslo fra mitt ikke-så-kjære hjemmeland ca. 4 år siden, og trives veldig godt her i Norge - ikke minst pga. de fantastiske terrengsykkelmulighetene. Jeg bor på Bislett med kona mi (vi giftet oss i fjor), to katter, masse rot, og (sist men ikke minst) min nye, fantastiske sykkel. Her er vi på Bygdøy, for et par dager siden:  Jeg har vært med på et par terrengsykkel.no utflukter i de siste to år, og koste meg veldig mye, men av en eller annen grunn, har aldri blitt en aktiv forumdeltaker. Forhåpentligvis har tiden endelig kommet til å gjøre noe med det.
"How can you call yourself a true tealover if you destroy the flavour of your tea by putting sugar in it? It would be equally reasonable to put in pepper or salt." -George Orwell
|
|
|
[Re: marknp]
26/04/2009 18:57
|
Niko
Avhengig
|
Avhengig
Hei Jeg heter Nikolai, er straks 28 år og bor i Saltnes, Fredrikstad. Jobber med sakkyndig kontroll og reprasjoner av div kraner.
Har vært en passiv forum bruker en stund nå...
Min sykkel interesse kan jeg med sikkerhet si er blitt langt over middels høy, startet som pjokk, med BMX, og ble vidre derfra hektet på motocross, hadde et langt opphold med mx, hvor jeg bedrev dank, som de fleste andre ungdomer, hvor jeg igjen i 1999 fant tilbake til Motocross, og ble parallelt med det opptatt av sykling, for det meste skog/sti og på fjell. Motocrossen ble i år lagt på hylla, og sykkelinteressen er større en noen gang...
Har nå en Trek 8000 hardtail, men fikk i dag takket være en svært overbevisende selger og entusiast, suplert med en Fisher fulldemp til en hyggelig pris... som jeg gleder meg stort til å teste når jeg får den...
Har stort sett syklet på stier i Fredrikstad og omeng, men kunne veldig gjerne ønske å komme i kontakt med flere her...
Redigert av Niko; 26/04/2009 19:03.
|
|
|
[Re: langen]
02/05/2009 20:42
|
Joachim.s
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
navn: joachim schjøtt alder: 14 bosted: kristiansand sponsor: cafe bar. ( www.cafebar.no) interesser: sykling, fisking trening osv... sykkel: modifisert demo 7, og en haro mirra bmx. sykler: utfor og LITT bmx mål: vinne nc dh. trykk på dem for normal størrelse!     
Redigert av Joachim.s; 03/05/2009 08:18.
Sponsorer: Cyklon Beach mountain GT, Crackbrothers Burgtec Fox Schwalbe 2xu
|
|
|
[Re: Joachim.s]
04/05/2009 08:50
|
Pjoltergeist
Ringrev
|
Ringrev
Hvem: Kristian, nord-trønder, fortapt i Tromsø, 27 somre i år. Hva: Har inntil nå vært passiv forumbruker. Har en skummel fortid som sykkelmekaniker og aktiv syklist i den tida da han kunne lure seg unna i juniorklassen... Nå er syklinga høyst hobbypreget, foruten når han instruerer innendørs sykling (Sertifisert Schwinn instruktør). Kristian er litt nostalgisk av seg, og steller fortsatt med sin Schwinn Homegrown Limited ramme; komponenter kommer og går - ramma består. Selv om sykling betyr mye, betyr det ikke alt; Foto, ski og musikk opptar også en god del av hverdagen.
Kristian
I'd rather be loved than liked...
|
|
|
05/05/2009 18:12
|
jorg
Nytt medlem
|
Nytt medlem
Heisann! Jeg heter Magnus og har nettop fylt 20 år. Er for tiden musikkstudent og driver også en del med musikk( slagverk). Bortsett fra musikk og sykling driver jeg med: Seiling, trening,jakt, svømming og på vinterhalvåret går det mye i Freeride og twintip. Syklet veldig aktivt før jeg fikk meg moped (og senere bil) førerkort. Men lidenskapen blusset opp igjen. Jeg kjøpte meg en ny terrengsykkel etter bursdagen min og landet på en Cube Acid comp 09 og er så langt kjempe fornøyd. Jeg har planer om å melde meg inn i Frøy IF og begynne å kjøre litt mer aktiv samt bli enda bedre teknisk, så blir det kanskje noen ritt etterhvert også.
Redigert av jorg; 05/05/2009 18:26.
Cube Acid
|
|
|
[Re: jorg]
13/05/2009 09:38
|
With_spots
Nytt medlem
|
Nytt medlem
Hei Jeg heter Heidi og er en gammel kjerring på 40 som nettopp har oppdaget syklingens gleder. Jobber som fotograf, illustratør og designer når jeg ikke raser rundt i Nordmarka på min Cannondale f5. Jeg er forøvrig regional kommissær og er å finne på div ritt rundt i Norge som dommer. Jeg er samboer med en som er Nasjonal- og UCI-kommissær så det går stort sett i sykling døgnet rundt hjemme hos oss. Jeg skal sykle mitt første ritt i år: Grenserittet, og er ganske spent på hvordan det går. Forøvrig er jeg ivrig bloggskriver og den finner du her: http://gyriogheidi.blogspot.com/ Den handler selvsagt mest om sykling.
|
|
|
[Re: With_spots]
20/05/2009 10:15
|
gauterg
Fersking
|
Fersking
Gaute Remman Gunleiksrud er meg, 34 år og fra Holmestrand, men nå på vei til Oslo etter 3 år med Skipsfart og Logistikk på Høgskolen i Vestfold. Har en far som har syklet i årevis, og en onkel som stadig har tilbudt meg billig sykkel når han selv har skullet oppgradere, uten at noe av dette har smittet over.
Etter en bonusutbetaling før påske bestemte jeg meg for å kjøpe meg ny sykkel både for å ha et fremkomstmiddel og for å forsøke og komme meg i form igjen etter snart 10 år med passivitet.
Har ikke de helt store ambisjonene utover det å komme i form, så jeg er strålende fornøyd med min Marvil Team 4.0 som jeg forsøker og få meg minst 3 turer i uka på. Hvis kjæresten min får det som hun vil så kommer vi oss med på Fredagsbirken til høsten, men ingen planer om noe ritt utover det.
Ellers så er jeg som sagt akkurat ferdig med en bachelor i skipsfart og logistikk, men denne sommeren går i hovedsak med til å arrangere festival isteden for å leke med båter. Jeg gjør min 10 Øyafestival i sommer og har ellers en finger med i avviklingen av Hove festivalen og stadionkonsertene på Valle Hovin.
---
Gaute Gunleiksrud
|
|
|
Re: Hvem er du? .. En "sofa-ist"
[Re: ]
05/06/2009 19:41
|
mortys
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
hei, Morten her, 35 år og har vært gift i 8år, har 3 gutter mellom 5 og 10 år. Bor midt i Garborgs Rike, hvor siste bakke av Garborgrike Rundt går bare noen få meter fra huset vårt. Jobber fortiden offshore i Seadrill og trives utrolig godt med det. Har forsåvt alltid vært glad i sykler og kjøpte min første GT mtb for 12 år siden...den ble dog ikke mye brukt, og gikk i arv til brodern som sikkert har brukt den like lite om ikke mindre. Etter å ha kjøpt en Bros hybrid for 3 år siden har det tatt seg opp, og siden jeg bor greitt til med tanke på forskjellige ritt her borte så har interessen bare øket og øket. Er nå den lykkelige eier av en Trek Elite 9.8 som skal få gjennomgå i Nordsjørittet neste lørdag.
I am not crazy; my mother had me tested.
|
|
|
Re: Hvem er du? .. En "sofa-ist"
[Re: mortys]
09/06/2009 08:14
|
silverwrx
Besatt
|
Besatt
hei, Alexander her, har blitt 33år og bor i en villa i Lillestrøm. Har 3kids på gutt10/jente3/jente1 år, og håper jeg er ferdig med den barneproduksjonen nå. Jobber i DnB NOR. Sykler for mosjon, som barmarkstrening for alpint og snowboard, driver litt med motorsport-light. Målet med er å få opp kondisjonen igjen, samt ha lange og fine sykkelturer, trives best på teknisk sti og nedover men føler det er bare grus og asfaltsykling. Syklet Raumerrittet 2008 med "klenodiet" i teamklassen "olavs menn".
Har alltid syklet for trening siden ungdomsåra. Kjøpte min første skikkelige sykkel som fattig(?) student i Trondheim for ca 10år siden til 25.000 1998kroner: en fulldempa 1998 Cannondale Super V 1000, og dro i hengene til Åre og syklet downhill og XC med denne i folketomme sommerheiser! Dalen har fått 10års juling sommer og vinter, men ser 99% ut som ny, og har kun hatt ett nålelagerbytte, noen dekk, og et par bremseklosser. Med slanger i dekk veier den 11,9kg med dekk og sykkelcomputer på, ikke verst av en 10åring fulldempa. I forriuge uke begynte Fox alps4 bakdemperen å lekke luft, så da var det på tide å bytte ut gammeln men ny sykkel:
2008 Specialized Stumpjumper, hardtail for første gang på 10år! Etter første testtur i går merker jeg at denne hardtailen er raskere, men ikke like mye komfort. Dekkene må byttes, da de kaster livsfarlige stein over alt men viktigst så ruller de ikke spesielt godt på hverken asfalt eller grus. Synes hele rammen var styregele i 50kmt+ men ok og var ikke helt stabil nedover, men bortover og oppover sykler jeg kjappere.
Treningsmålet denne sesongen(realistisk): Opprettholde de minimum 3 sykkelturene i uka i Romeriksomerådet.
Konkurranser dette sesongen: ikke enda (tid, prioriterer aller først treningsmål).
Leave no trace - with fatbike
Diamant Apex 29Ltd 6,8kg Diamant Pinnacle R1 6,6kg Nakamura BigBob 5.0 MK3 11,6kg Surly Moonlander (solgt) Cannondale 1000w..
|
|
|
[Re: langen]
17/06/2009 20:07
|
Van
Fersking
|
Fersking
Jeg er Helge og kommer fra Tønsberg... Jeg er en grønnskolling når det gjelder sykling og har kun syklet vel 80 mil i min korte "karriere" som startet oktober 08. Det meste på landevei med min Trek 8000. og det holder ikke når man er dum nok til å melde seg på Farrisrunden... Fikk meg en på tryne der kan man si.Men fikk ritterfaring ihvertfall. Grunnen til at jeg begynte var fordi jeg var lei av at alle maste om Birken på jobben...Ble så lei av å høre alt maset om det jæ... rittet så fant ut at jeg måtte begynne å sykle og parkere ett par av de på Birken 09.Så får vi se hva det ender opp med da :o) Har ihvertfall funnet ut at sykling er forbanna morsomt og en bra måte å trene på. Har blitt smått hekta og kjøper dill og dall og dingsedangser hele tiden(som alle andre tullinger som tror at man sykler så mye bedre med alt slags mulig stæsj)
Men en ting som skal bli nyttig er når jeg får min Garmin Edge Gps for da skal jeg legge inn noen bra stier og trene mye mer på terreng..For neste år skal jeg ihvertfall sykle Farris en halvtime raskere!!!!
|
|
|
03/07/2009 18:16
|
KimNK
Ringrev
|
Ringrev
Kim heter jeg, 22 sommere gammel om få dager, kommer fra Hafslo i indre Sogn, men er for øyeblikket bosatt i Bergen der jeg jobber som fotograf. Sykkelinteressen hos meg begynte egentelig i vår da jeg fant ut at det gikk an å begynne å sykle til jobb igjen, men da jeg skulle finne frem igjen "beistet" av en Diamant etter vinteren innså jeg fort at det ikke var mye igjen å samle på. Gikk så til innkjøp av en Kona Hoss Deluxe, men etter å ha begynt å bruke den aktivt, et par fjellturer senere og etter noen dager på voss med nedovertråkking kjenner jeg allerede behovet for en egen fulldemper begynner å melde seg da jeg begynner å bli glad i å tråkke ned der jeg må bære eller heises opp. Her er meg på tur i går, klar for å sette til livs vel 1000 høydemeter med setet daskende oppetter ræva.  Og litt av nedfarten. 
Redigert av KimNK; 04/07/2009 00:48.
|
|
|
[Re: KimNK]
03/07/2009 19:12
|
ventle
Besatt
|
Besatt
Går ut fra at du er samme KimNK som han på diskusjon.no? Velkommen hit 
mvh Helge
|
|
|
[Re: ventle]
06/07/2009 11:42
|
DowFord
Fersking
|
Fersking
Mitt navn er da Åsmund, jeg er 13 år og liker sykling - skyting - fotografering. Og endel friluftsliv. Har en såkalt billig Merida Indian Peak. Men skal nå komme inn i en skikkelig DH sykkel. Interessen kom virkelig når jeg fikk denne sykkelen. Fulldempa sykkel er o virkelig gøyalt:D Eg er ganske rotete med ting, men ikkje sykkelen. Har noen stier er som er lette, men savner hardere og brattere løyper.
Utvikling !
|
|
|
[Re: DowFord]
13/07/2009 19:49
|
thewizard
Ivrig
|
Ivrig
Tjaa.. jeg er vel en bortovergrusvei og nedover fantast fra lillehammer som hadde ca 90-95 mil på grusveier i fjor. sykler mest for rekreasjonens skyld og har også blitt ganske gira på heisbasert nedoversykling.
|
|
|
|
|