Du er ikke lite freidig du....smeller til med signalfargede ventilhetter med den største selvfølge. Skikkelig provokatør
Høy, det er jo ventilhettene jeg fikk for å ha syklet opp til Col du Tourmalet, jo! Siden de ble montert på toppen og ikke har vært rørt siden, er luftrykket inni dem litt lavere og derfor er de litt lettere enn vanlige ventilhetter. I Franskrike nikker folk anerkjennende når du kommer syklende med sånne ventilhetter.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Re: Hvilken sykkel skal du kjøre på i år?
[Re: oivindg]
#69205409/03/200920:24
Det er ingen som nikker anerkjennende når noen kommer trillende med ventilhetter, det du ser er latterhikstene som man forsøker å kamuflere(siden man tross alt forsøker å være høflig)over at det faktisk er noen som sykler med ventilhetter.
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
[Re: gare]
#69205709/03/200920:29
Det er ingen som nikker anerkjennende når noen kommer trillende med ventilhetter, det du ser er latterhikstene som man forsøker å kamuflere(siden man tross alt forsøker å være høflig)over at det faktisk er noen som sykler med ventilhetter.
Tror aldri jeg har opplevd en franskmann som har prøvd å kamuflere latterhikst for å være høflig. Heller tvert i mot.
Kan hende det er forskjell på de forskjellige regionene i Franskrike, men i sør-øst har jeg flere ganger opplevd at hele landsbyer har tatt bølgen mens jeg har syklet forbi med mine lekre ventilhetter.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
[Re: bullet]
#69207009/03/200920:53
Men i motsetning til Dan, som håper han kan svinge beina over noe vintage-greier i 2009, så har jeg allerede skaffa en -74 Cornelo. Veit du ikke hva en Cornelo er? Vel, et kjapt søk på nettet gir knapt noe resultat Det nærmeste jeg har kommet er at det har vært et butikk-brand fra Belgia.
Da er det vel på tide med bilder tenker jeg!
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
[Re: erling]
#69207509/03/200920:56
Til Nick og co. Det er en ting jeg lurer på vedr. dere gutta som kjører rundt på gamle stålhester. Hvorfor har dere ikke noe moderne i tillegg slik som gutta med veteranbiler har. De tar jo bare ut gamlingen på solskinnsdager når de skal kose seg. Ellers så bruker de nye biler som er mer egnet til daglig bruk.
[Re: erling]
#69207709/03/200920:57
Til Nick og co. Det er en ting jeg lurer på vedr. dere gutta som kjører rundt på gamle stålhester. Hvorfor har dere ikke noe moderne i tillegg slik som gutta med veteranbiler har.
Min Colnago er jo en 2008-modell. At den ikke har crabon i alle kriker og kroker betyr jo ikke at den er håpløst umoderne.
[Re: Super V]
#69217909/03/200923:05