najs. Vi starter kl 0900 med stirydding i morgen. Deretter skal vi ut å prøve herligetene. Lars og jeg var på synfaring i dag og Dere kan glede Dere. Vi har noen helt nye og flotte stier på gang. Garantert ikke syklet før!! Stay tuned.
Ski baby! Erik S. Hynne
Re: Trones, Verdal'n, mere bilder!!!
[Re: gikke]
#67321630/01/200921:39
Noen har kidnappet kjærringa og feirer 40 årsdagen hennes som var før jul. Så dere Trondhjæmmere som er innom tråden, se opp for fnisete inntrøndere i storby'n.
Rart hvor mange nye stier som dukker opp på Trones iløpet av kort tid. Alt jeg hørte før var: "deinn hi æ prøvd å deinn ende opp i ein granlægg. Itjnå verdi!"
Da var fem timers rydding unnagjort. Lars, Christian, Mathias og undertegnede har lagd et mylder av nye stier mellom 2'ern og 8'ern for de få som er lokalkjente. Dette stinettet ble spontandøpt til "Edderkoppen". Her har vi Christian og hans sønn Mathias. Guttungen har ryddet i hele dag kun avbrutt av en kort matpause og bålkos. Glad og blid hele tida og jobber som en kar.
Christian kom over denne skatten av en sykkel. Noen har kastet i fra seg en veldig lite brukt DBS kilimanjaro. Christian er åpen for bud på pm :-) . For weightweenies så kan det opplyses at den veier litt over 20kg. Mye sykkel for pengene altså.
Sykt imponerende innsats dere legger ned her! Jeg flytter til Levanger til sensommeren og stiller gjerne opp på stiryddingsdugnader hvis det er ønskelig. Og gratulerer med en utrolig fin tur på Hærmannssnasa. Har aldri sett fjellet på nært hold, men alltid sett det i horisonten, fra Ogndalen, der jeg kommer fra.
Du er hjertelig velkommen. Ryddehjelp er alltid hyggelig. Neste ryddeobjekt er på Levanger, nærmere bestemt Børsåsen. Det passer bra at "levangsbyggin" tar initsiativet der. Harald (Snooze) er anleggleder (ved akklamasjon) på det prosjektet.
Jeg flytter til Levanger til sensommeren og stiller gjerne opp på stiryddingsdugnader hvis det er ønskelig.
Stiller du på stiturer med sykkel, også?
Det er hyggelig at det "tar av" i stisykkelmiljøet her omkring. Ser for meg mange flotte turer i den grønne årstid, med lokalkjente og nye fjes. Her er du velkommen, sjø!!
Det blir vel litt rydding til sommeren også, men det er på sykkelen vi trives.
Jeg flytter til Levanger til sensommeren og stiller gjerne opp på stiryddingsdugnader hvis det er ønskelig.
Stiller du på stiturer med sykkel, også?
Det er hyggelig at det "tar av" i stisykkelmiljøet her omkring. Ser for meg mange flotte turer i den grønne årstid, med lokalkjente og nye fjes. Her er du velkommen, sjø!!
Det blir vel litt rydding til sommeren også, men det er på sykkelen vi trives.
Ønsker selvsagt gjerne å bli med på turer! Jeg sykler sti året rundt, og er storbegeistret for at det fins likesinnede på Innherred. Tenkte ikke det var nødvendig å skrive, da jeg ønsker å hjelpe til med vedlikehold/rydding av stiene.
Jeg ser noen av dere bruker ganske grove sykler. Betyr det at dere sykler en del i Åre også?
Blev lidt forsinket med matten,og ingen havde meldt sig på sykkelturen,sååå,sovnet på sofaen. Ingen friske sykkelspor i nysnøen fra mig
Claus
LOL
Sitat: DR.E
Jeg ser noen av dere bruker ganske grove sykler. Betyr det at dere sykler en del i Åre også?
Vanlig lette stisykler på alle egentlig. Bare Jonnykast som trampet rundt med en 20kg+ purke av en Cove en tur. Ellers har Gikke kjøpt seg Åre-hoi, så det blir vel noen turer der.
Tror det blir en tur eller to for min del, men ikke med egen sykkel. Den fikk juling tilsvarende 3 sesonger på sti iløpet av en dag der borte ifjor. Leier isåfall!