Blev lidt forsinket med matten,og ingen havde meldt sig på sykkelturen,sååå,sovnet på sofaen. Ingen friske sykkelspor i nysnøen fra mig
Claus
Marit(frua til Claus) var innom hos oss for noen timer siden og da jeg spurte om syklisten hadde kommet hjem så sa hun; "kommet hjem? han ligger på soffan å sover!"
Blev lidt forsinket med matten,og ingen havde meldt sig på sykkelturen,sååå,sovnet på sofaen. Ingen friske sykkelspor i nysnøen fra mig
Claus
Marit(frua til Claus) var innom hos oss for noen timer siden og da jeg spurte om syklisten hadde kommet hjem så sa hun; "kommet hjem? han ligger på soffan å sover!"
"Opp som en tiger og ned som en danske"
Hva passer best, Gikke: lørdag eller søndag. Prøver å starte kl 0900 ?
Jeg var på trones og løp i stinettet. Snakket med Lars etterpå og sa at jeg ikke trodde han hadde vært med. Jeg så bare spor etter Freddies og Schwalbe (pluss spor etter ei fillebikkje), ingen spor etter Nokian. Det at Claus har brutt forklarer hvorfor det var Freddiesspor på promenaden og ikke inne i selve "parallellen". Vel, det var bedre for ryggen å løpe enn å sykle. Det er et dårlig tegn.
.... Claus kastet inn håndkledet, etter en saftig lårhøne. Et ublidt møte med bergspiss på svaberget. Låret stivnet, og den sitter nok i en stund.... .....
Claus endte opp på legevakten, ikke med låret men med håndleddet. Han melder om kraftig forstuving. Ikke noe brudd heldigvis. Låret er nok dekorert i alle regnbuens farger.
Sykt imponerende innsats dere legger ned her! Jeg flytter til Levanger til sensommeren og stiller gjerne opp på stiryddingsdugnader hvis det er ønskelig. Og gratulerer med en utrolig fin tur på Hærmannssnasa. Har aldri sett fjellet på nært hold, men alltid sett det i horisonten, fra Ogndalen, der jeg kommer fra.
Hærmannssnasa er også en fin sykkeltur på sommeren,da er det best å starte fra Inndalen opp Kavlvegen og via Melbyvollen En fin tur når det har vært tørke,et slit når det har regnet
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Hmmm Her var det stille som i graven. Våken folken`s,våren har kommet(nesten). Luftet Mongoosen på Trones idag. Hovedstierne er kjørebare,Christian sin sti er kjørebar(tungtrød) og stien ned til Blåberget,rundt danskestien er kjørebar(tungtrød)
Og når hadde du tenkt deg dit da Gikke? (hint ca 1248moh)
Nå er Harald reiseleder på turen og han har ikke bestemt seg for om det blir lørdag eller søndag. Blir du med? Eller har du et annet toppunkt som er verdt et besøk?
Etter nøye vurdering inkl. studering av yr.no, ble vi enige om å holde oss i "lavlandet". Topptur i snøværet hadde bare blitt kompasskurs og null utsikt. Vi får ta toppen på en blå dag....
Turen går imorgen inn til Bellingen og der omkring.
Avgang fra Verdal'n 0900-ish. På med ski ved Parkering Breivatnet evt P før Breivatnet.
Jeg kjører på hytta i ettermiddag, så dere som kjører imorgen får avtale kompiskjøring.
Jeg kan tilby overnatting på hytta ikveld eller imorgen etter turen for den som har lyst til det. Jeg har med meg min 5-åring(pulk) ellers er jeg alene...
Takk for turen gutter,jente og hund Litt sur vind var det, men ellers en fin tur Her er noen bilder Fin stil her Gikke leker Og hui hvor det går Snø på brillan,sjø Pølsebål skal det bli Hjemover gjennom skogen
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad