Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 16 av 23 1 2 14 15 16 17 18 22 23

Hvem er du?

Re: Hvem er du? [Re: thewizard] #776434 27/07/2009 11:36
D
Dustpuppy Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
D
Jeg er meg, jeg er unik, fordi ingen er lik!!
Vel jeg er ei jente/dame på snart 29høster.
Syklet masse da jeg også holdt på med ridning i ungdomstiden, så ble det noen års opphold før jeg igjen har funnet frem gleden med sykkel. Nå blir det mest i skogen på stier, og det finnes det en hel del av her på skogen!!

Har jobbet med salg og service i mange år, nå er barn og helse som er inntekten.

Har ikke oversikten over antall mil jeg bar tilbrakt på sykkelsetet, men det blir rundt 2,5-3 timer om dagen i skogen på stier. Skal ta jomfruturen på birken i høst og gleder meg stort!
Da jeg ikke sykler bruker jeg tiden med venner og familie.
Og slanker meg(snaaaaart i mål nå!)

Redigert av Dustpuppy; 27/07/2009 11:37. Rediger grunn: skriveleif

Sammen er ett fint sted å være <3
Re: Hvem er du? [Re: Dustpuppy] #779159 31/07/2009 10:59
krise Offline
Medlem
Medlem
Tja.... Vanskelig å ikke være opp/ned syklist med loc:Liabygda, men trives og bortover, så lenge der er sti... Asfalt et nødvendig onde for å komme til stien. Sykler fordi det er jævla morro... Deltar på et par-tre ritt i året, mest som påskudd for at gutta kan samles, men og som mål å ikke bli treigere enn året før...
Er tro mot sesonger, vintern får sykkeln stå til fordel for breie ski...

tøm det som er fullt, fyll det som er tomt og klø der det klør...
Re: Hvem er du? [Re: krise] #787089 12/08/2009 06:21
S
Spøkelseskladden Offline
Fersking
Fersking
S
Haiå! Tomas her, 22 år gammel fra Kongsberg. Er en relativt fersk terrengsyklist. Akkurat blitt ferdig med utdannelsen(for nå :)), og jobber som ingeniør. Har syklet på en 2006 eller 2007 GT 1 til nå, men gikk til innkjøp av en ghost amr 7700 lector (fulldempet) for noen dager siden, må jo satse litt!

Sykler nesten hver bidige dag, og har det utrolig artig med det. Artig å se den enorme tekniske og fysiske utviklingen over bare noen uker, og jeg gleder meg til å se hvordan det utvikler seg videre.

Re: Hvem er du? [Re: Spøkelseskladden] #787107 12/08/2009 06:41
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Velkommen til forumet, Spøkelseskladden. Regner med at vi ser deg på Utflukt neste helg, da ICON_SMILE Gratulerer med ny sykkel!

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Hvem er du? [Re: baronKanon] #787170 12/08/2009 07:40
S
Spøkelseskladden Offline
Fersking
Fersking
S
Takk takk ICON_SMILE Ja jeg kommer garantert innom, må bare rote meg til å betale påmeldingsavgiften ICON_SMILE

Re: Hvem er du? [Re: Spøkelseskladden] #792639 18/08/2009 23:16
K
krsitoffer Offline
Fersking
Fersking
K
Hei, jeg er en kar på snart søtten år som skal prøve seg på første klasse vgs for andre gang om noen dager.

beggynte med sykling som hobby da jeg var tolv og fikk meg min første bmx,

2 år senere fikk jeg min første 26" dirtjumper
i vår, etter og ha sluttet på skolen og latt sykklene samle støv i boden drøyt ett år, så investere jeg i en grov stisykkel/freeride sykkel til og komme i form, samt jakte mer episke opplevelser bak styret.

I det siste har jeg blitt hekta på xc sykkling på fadern sin commencal flame og skal se om jeg får meg en egen xc sykkel på minimumsbudget de neste ukene ICON_SMILE

Sorry om det var rotete. (har litt skrivevansker)

Re: Hvem er du? [Re: krsitoffer] #795337 23/08/2009 06:19
Amou Offline
Ringrev
Ringrev
Andreas heter jeg. Bor på Gressvik i Fredrikstad. Jobber som IT-konsulent og er 30 år. Har blitt helt bitt av stibasillen :-) Begynte å sykle i 08, kjøpte da en Scott scale 40 som fungerte bra den sesongen. Prøvde på slutten av sesongen en fulldemper og skjønte fort at det var en slik jeg måtte ha. Gikk i 09 til innkjøp av en brukt Commencal meta VIP 08 ramme med en Marzocchi Bomber Z1 130-160mm som ble kjøpt via forumet her på Terrengsykkel.no. Fikk bygd et sett med hjul, (Sun Ringle EQ27, DT competition, Hope pro2) som jeg føler fungerer bra(skummelt å begynne å handle på crc:-)). Føler at sykkelen fungerer supert i litt røft terreng som jeg liker å sykle i. Denne sesongen har det virkelig skjedd ting. Sykler så ofte som mulig 3-5 ganger i uka. Teknikk og form blir bedre og bedre for vær tur. Føler at jeg har funnet min greie som har med mosjon og mye, mye mer å gjøre. Syntes Terrengsykkel.no er en super side som har hjulpet meg mye med spørsmål og svar som jeg lurer på.
Vill rette en takk til alle på forumet som øser av sin kunnskap over på oss som er i startfasen.

Redigert av Amou; 23/08/2009 06:22.

Flyt & Nyt
Re: Hvem er du? [Re: Amou] #803242 02/09/2009 10:07
paalbn Offline
Ivrig
Ivrig
Etter 9 år på latsiden når det gjelder sykling. Startet jeg sakte med nyinnkjøpt av en Scott Scale 30 i juli. 3 dager før Grenserittet. Fikk 2x2,6 mil på sykkel før deltagelse i Grenserittet.
Er i år rundtet 40, navnet er Pål har 2 barn, 5 og 3 år.
Hadde en aktiv periode på midten av 90-tallet frem til 2000. Med mange herlige sykkelturen i store deler av Nordmarka. Flyttet til Holmestrand, Vestfold i 2002 og fant ingen "go-rute" så sykkelen en ombygd GT Avalanche ble hengt i garasjen. Hadde 3 deltakelser i Birken 97,98, og 2000. En kort liten tur den gang på 81, 82 og 87 km siste gang. Ikke mye, men mer terreng enn nå.

Hadde en liten periode med mye jogging, men en knusing (40%) av høyre hoftekam ga en bråstopp til det i 2004. Lite aktiv sport siden det, men fant nå ut at opp av sofaen... Vektreduksjon fra 89 til 83 og har tenkt med ned 5 kg til. Lett vekt for Birken er jo bra det...

Andre interesserer er musikk, langrenn, Telemarkkjøring og må innrømme mye tid går til jobb og barna.

Har Nå fått herlige 50 mil i beina inkl årets Birken som desverre ente på 4:58, men lyspunktet var 23 i puljen og avanserte 200 plasser fra Sjursjøen og til mål totalt sett.

Sykler storsett bortover i terreng. Har dessverre ikke fått opplevet mye nedoversykling. MEN har store planer om å kjøpe med en fulldempet etter hvert. Men kona deler ikke samme interesse for sykling og trikset med "den..., den er lenge siden jeg kjøpte..." er noe vanskeligere med en sykkel en annet "småstæsj".

Eller jobber jeg i en liten kultur bedrift på Bøler. Er ansvarlig for en produktserie som også sykkelrelaterte produkter inngår. Er sponsor for Proteinfrabrikken/KTM med Greg Saw i spissen.

Redigert av bornoekl; 02/09/2009 10:13.

Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
Re: Hvem er du? [Re: paalbn] #805842 05/09/2009 22:01
Bull Offline
Entusiast
Entusiast
Da har jeg vel begynt å lese dette forumet nok til at jeg presenterer meg her jeg også...

Kjetil heter jeg, og er 35 år om en måneds tid. Jeg jobber i Jernbaneverket (Norsk Jernbaneskole) som faglærer ved lokførerutdanninga, og har ellers yrkesbakgrunnen min fra kollektivtransport og organisasjonsliv. Bor på Bøler i Oslo sørøst.

Sykkelmessig har jeg ei karriere som har svingt en del sia jeg fikk min første som sjuåring i påska 1982. Det var en blå metallic DBS som hadde kosta 1400 kroner. Til nå er det kun den og en offroader jeg kjøpte som 12-åring (2000 kroner, trur jeg den kosta, svinbillig i forhold til DBS-offroaderne dengang. 12 gir hadde den også) jeg har kjøpt nye. Etter ungdomsskolen hadde jeg en del år med moped og etter hvert bil, før jeg kjøpte meg en brukt 1992 DBS Kilimanjaro etter å ha flytta til Oslo. Dette var vel våren 1996, og jeg ga 600 kroner for den.

Etter en god del mil på Kilimanjaroen, primært på asfalt, kjøpte jeg meg en gammal (midten av 80-tallet?) Peugeot treningsracer på hittegodsauksjon for en tusenlapp rundt år 2001. Denne og Kilimanjaroen tjente meg godt inntil i fjor sommer, da jeg følte jeg fortjente å oppgradere, etter å ha kommet tilbake i den gode vanen med å sykle til jobben hver dag. (I dag er disse to syklene degradert til hyttesykler i Bamble, der jeg kommer fra)

Forsommeren 2008 kjøpte jeg meg altså to brukte sykler av en kar som annonserte på nett - først skulle jeg bare kjøpe en 1999 Klein Race Pro terrengsykkel, men så hadde han også stående en Cannondale racer han hadde bygd opp noen måneder tidligere av for det meste bruktdeler. Jeg ga 7500 kroner for de to syklene til sammen, og rakk å bruke Klein-sykkelen ca. fem mil før den forsvant fra garasjen min ei helg i juni. Høsten 2008 så jeg mer derfor nødt til å kjøpe noe midlertidig som ihvertfall var litt lettere enn Kilimanjaroen, og endte med en Diamant Extreme av ukjent alder, til 800 kroner. Da måtte jeg slenge på et par hundrlapper til dekk og slanger og småtterier, men den gjorde da nytta si et par tusen kilometer før det blei så mye som burde oppgraderes på den at jeg så meg om etter noe nytt. Det var særlig en seksmilstur i Lillomarka Kristi himmelfartsdag som avgjorde saken, det hele toppa seg med at kjedet røyk på turen hjem. Lørdagen samem helg hadde jeg kjøpt meg ny bruktsykkel, en 2006 Gekko Gecko, som jeg ga 5000 for (fra en bruker her).

I dag er jeg dagligsyklist til og fra jobb (ca 33-34 km/dag), en tur som går for det meste på asfalt og følgelig som oftest med racersykkelen. Så ofte jeg kan prøver jeg å sykle litt terreng også, og jeg har også hivi meg med terrenggruppa til IF Frøy et par ganger nå - det blir nok mer av dette utover neste år. På grunn av jobbsyklinga blir det litt kilometer på sykkelsetet i løpet av et år; havna på totalt 2950 i fjor, og regner med at det blir nærmere 4000 i år (statistikken sier 2450 til nå i år, men det er jo fortsatt nesten fire måneder igjen av 2009-sesongen). I fjor la jeg om til piggdekk i slutten av oktober - i år regner jeg med å ha den gamle Diamanten stående som rein vintersykkel med piggdekka på plass så snart jeg har fått bytta girvaiere og klinka sammen kjedet på den. Erfaringene fra forrige vinters saltlake gjør at det ikke frister å utsette Gekkoen for dette.

Nåvel, det var meg og mitt sykkelliv.

Kjetil

Re: Hvem er du? [Re: Bull] #810403 11/09/2009 19:50
H
HeidiF Offline
Entusiast
Entusiast
H
Heidi F heter jeg. Fryktelig lenge siden jeg vurderte innlegg på forumet, men er litt treg (trønder).
Runder snart 45 år, født og oppvokst i Trondheim. Har vært gift veldig lenge, og er storfornøyd med det. Har to gutter 12 og 14 år. Aktiv familie, alltid noe som skjer innen en eller annen idrett. Jeg holder meg til sykkel og nedoverski, så får gutta i familien drive med sitt. Har nettopp dumpet min tolv år gamle Gary Fisher-sykkel og kjøpt GT Zaskar Expert. Nydelig sykkel, men oppfattes kanskje noe patetisk... trives gjør jeg uansett! Er ikke veldig glad i å vaske sykkel, men jeg er jo gift, og har derfor anledning til å sykle i all slags vær ICON_SMILE Trives på "stien" mellom Charlottenlund og Nedre Elvehavn, men kan plutselig befinne meg i Estenstadmarka...
Jobber innen skadeforsikring (trafikkulykker), har gjort det i over 20 år, og det blir en livsstil, muligens. Det er en jobb som alt annet ICON_SMILE
Er ingen forumrotte, så dette blir vel første og siste innlegg, med mindre jeg kommer på bedre tanker.

Re: Hvem er du? [Re: HeidiF] #814401 17/09/2009 14:39
J
janeb Offline
Ringrev
Ringrev
J
Janeb - syklist med en sak...eller ikke...

Har nå i stallen en Cannondale Scalpel Team Replica & en no brand egen bygget titan singelspeed...den siste mest brukt i det siste...

I sosiale medier, fora som dette eller annet deltar 1% aktivt, 9% litt mindre & 90% leser/kikker/whatever...

Mvh Jan B

Re: Hvem er du? [Re: janeb] #819712 24/09/2009 23:00
dominus Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Arnfinn her, 43 år, smålubben og litt grå i håret.. Utdannet i forsvaret med befal- og krigsskole. Jobber nå med dataproblematikk som konsulent. BI utdannet i tillegg innenfor markedsøkonomi.

Sykler Fisher 29'ere både oppover, nedover og på langs. I tillegg til en Hard Rocx 26" som egentlig bare står der..

Er ofte tannløs fordi en stein, en stubbe eller noe annet faenskap sto i veien der kjeften min havnet. Men hva er livet uten litt sår her og der? (Arbeidsgiveren min har bedt meg ta det med ro..jeg er ikke representabel uten tenner eller med sårruker i fjeset..) (kona har sluttet å være med på spleiselaget når nye tenner blir satt inn..)

Sist gang jeg trynet gikk det 2 tenner i kjeften.. og de to sto allerede på stift..(Rallarveien ned mot Myrdal) Folk strømmet til og ville hjelpe.. blødde jo som en bløgget gris. så kom kona og sa -"ja ja..det måtte jo skje" .. det var den trøsten..

Jeg har syklet uhemmet og vilt siden jeg knakk halebeinet på en Apache for 36 år siden..

Nå har jeg bestilt meg downhillsykkel..

Har syklet Birken, Grenserittet, Bergen - Oslo, Trondheim - Bodø og endel i Italia. Pluss obligatoriske Danmark og Bornholm.

Ellers vasker jeg meg en gang i døgnet og syns Gary Fisher er en kul kis :-)

Jeg har en sekundær lidenskap: HI-FI.. herregud der går pengene fort..

Tjobing..

(bilde1.. her minus 2 tenner..like forbannet blid)
(bilde2-- på tur mor Rondvassbu..på en bedriten DBS..)

Vedlegg arn.jpgBilde 022.jpg
Redigert av dominus; 24/09/2009 23:42.

Som Gary Fisher sier "Anybody who rides a bike is a friend of mine"

Det er mye krokete sti mellom vogge og grav
Re: Hvem er du? [Re: dominus] #824753 03/10/2009 13:43
P
pølsa Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
P
Jonas heter jeg, er fra Tønsberg, og har netopp flyttet hjem. Jeg er i den heldige situasjonen at jeg er en fattig nyutdannet student.

Hadde en Focus Northern Lite som jeg var litt for fornøyd med, så en kveld i tussmørket kom det en narkoman kommunist og bestemte at han kunne overta sykkelen min. For forsikringspengene fikk jeg en Diamant Eureka som jeg er mindre fornøyd med, men den får duge inntil drømmejobben og inntekten er sikret.

Har flyttet mye rundt i det siste og ikke alltid hatt med meg sykkelen, men når jeg kom hjem fra ett år i Tyskland i sommer gjorde jeg alvor av treningsplanenne mine, og sykler nå 1,5 til 2 timer annenhver dag.

Synes det er litt manko på gode stier i Tønsbergområdet, så har laget meg en løype med forholdsvis mye vei, men også to runder i teieskogen og greveskogen.

Re: Hvem er du? [Re: pølsa] #831094 13/10/2009 21:42
Sigols Offline
Entusiast
Entusiast
Etter å ha lest dette på bloggen til Fagerli:
Sitat: Fagerli blogg
Resten av runden gikk greit og jeg ble nr 3 1 sek bak Gaute på 2. plass. Utvilsomt best var en fyr fra Lørenskog. Best i både kval og ritt. Vldig bra kjørt.

Skjønte jeg at det er på tide at jeg presantere meg selv.

Jeg heter Sigmund Wahl Olsen, bor i Fetsund utenfor Lillestrøm og fyller 20 år 2 dager før jul og har syklet siden 14-årsalderen. Holder meg så mye som mulig i skogen og ikke på grus. Før det gikk det mest i ballspill & friidrett.

XC= Spez epic
Sti= Spez Enduro
DH= Spez Demo 8
Racer= Sab Favignana

Sigmund

Trykk for å se...
Grusveier er til transport...

Heftig nedoversti i Østmarka!

Re: Hvem er du? [Re: Sigols] #837996 26/10/2009 16:12
A
audungk Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
A
Audun, 26år, og desverre ikke mer enn en sesong på sykkel til nå. Kjøpte racer i vår, og har endelig kjøpt sykkel nummer to, en 2010 Cannondale CX. Ser at nå er sykkeltallet og interessen så høy, at jeg like godt kan slutte å lurke rundt her inne, og heller presentere meg!

Re: Hvem er du? [Re: Truls] #848614 14/11/2009 16:15
Fluefisker Offline
Entusiast
Entusiast
Hei, jeg er Roar og er ny på forumet. 36 år ung og bor på Vinterbro, rett ved Tusenfryd. Jeg har vært passiv bruker av forumet noen uker nå, og synes at jeg får lest meg opp på mange interessante temaer her. Nå er det på tide å bli mer aktiv!

Jeg er nok langt fra den mest aktive syklisten her på forumet. Til det strekker ikke tiden til. Familien min må dele meg med noen fluestenger og en stisykkel. Kjøpte min første stisykkel, Trek Fuel EX 8, i høst. Før dette har jeg syklet hardtail, men trengte nå noe som ikke skranglet i stykker under mitt bruk (sitat sykkelreparatøren jeg brukte sist thinking).

Foreløbig har jeg ikke vært så oppfinnsom i løypevalget mitt, men er relativt godt kjent i området mellom Kvitebørn og Kjærnes, ettersom dette er min bakgård (eller forgård). Kjøptemeg piggdekk i dag, så nå blir det også vinteraction!

Regner med å få tips om andre løyper her på forumet.

Hilsen Roar
Re: Hvem er du? [Re: Fluefisker] #852008 20/11/2009 13:51
front biker Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Fluefisker

Jeg er nok langt fra den mest aktive syklisten her på forumet. Til det strekker ikke tiden til. Familien min må dele meg med noen fluestenger og en stisykkel.
Familie, fluestenger og sykkel. Hm, det er en ting for mye. Dette kommer du til å innse i løpet av en sesong eller to. Regner med at du kommer til å kvitte deg med en aktivitetene, og håper det blir stengene og ikke familien. Velkommen til forumet!

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Hvem er du? [Re: front biker] #852316 21/11/2009 08:55
Fluefisker Offline
Entusiast
Entusiast
Thanks. Sjongleringen går bra foreløbig :-)

Hilsen Roar
Re: Hvem er du? [Re: cannondalist] #859170 03/12/2009 18:28
sjurel Offline
Entusiast
Entusiast
Hei.

Mitt navn er Sjur Engelsen Lange. Jeg er 25 år gammel. For tiden er jeg bosatt i Bergen hvor jeg studerer juss, samtidig som jeg sper på studielånet som deltidsansatt sykkelmekaniker på MX-sport Åsane.

På fritiden liker jeg å være ute i naturen, enten det er på sykkelsetet, ski eller med et kamera fiskestang eller ei hagle i hendene. Favoritten blant fritidsaktivitetene imidlertid sykkel og det med god margin.

I løpet av vinteren ser det også ut som jeg skal ferdigstille en niner air 9 og slik bli et fullverdig medlem av storhjulsmafiaen her på forumet. Regner med at det blir en byggetråd etterhvert.

God jul.

Re: Hvem er du? [Re: sjurel] #870710 05/01/2010 22:09
J
janeb Offline
Ringrev
Ringrev
J
Kom meg aldri inn i "the circle of trust" ICON_WINK

Er mann 44 år. Samboende på 21 året. Syklet lenger enn samboende år. Apache, Gitane, Motobecane, Nishiki, Cannondale har jeg vært innom.

Jobber med internett og brukervennlighet/opplevelse.

Sykler idag på disse to

SS-titan/carbon hjemme mekk...

...og denne Cannondale Scalpelen

Ser sånn ut i fronten av ss'en pt. Pluss et par Ice Spiker Pro til hålka' ICON_WINK

Ser fram til nye inspirerende, "injurierende", kreative & morsomme diskusjoner i 2010.

Redigert av janeb; 05/01/2010 22:11.
Re: Hvem er du? [Re: janeb] #870751 06/01/2010 07:00
NjalVM Offline
Besatt
Besatt
'ey! Du gløymde kverulerande!

ICON_WINK

Vaskar kleda mine sjølv...
Re: Hvem er du? [Re: janeb] #870759 06/01/2010 08:01
Dan Offline
More than words
More than words
Sitat: janeb

Sweeet! Flott gjennomført i sølv og svart, og 24 flate eiker tar opp sølvblingingen enda et hakk. Du må bruke dekkpolish etter hver tur så den holder seg pen. Det gjør seg ikke med brunt på den der. ICON_SMILE

Re: Hvem er du? [Re: NjalVM] #871124 06/01/2010 21:02
J
janeb Offline
Ringrev
Ringrev
J
Sitat: NjalVM
'ey! Du gløymde kverulerande!

ICON_WINK

...helt sikker på det! ICON_WINK

Re: Hvem er du? [Re: Dan] #871131 06/01/2010 21:22
J
janeb Offline
Ringrev
Ringrev
J
Sitat: Dan
Sitat: janeb

Sweeet! Flott gjennomført i sølv og svart, og 24 flate eiker tar opp sølvblingingen enda et hakk. Du må bruke dekkpolish etter hver tur så den holder seg pen. Det gjør seg ikke med brunt på den der. ICON_SMILE

Takker, a shiny bike is a happy bike. Dette inkluderer dekkpolish... ICON_SMILE

Gjenstår noen få detaljer på dette prosjektet. Det ene er å forkorte den ene bremseslangen. Det andre er å legge slangen til bakbremsen inn i festene som ligger under overrøret så jeg slipper 2 plaststrips rundt overrøret. Dette krever litt "filing". Det siste er å få kjøpt en Forward Components EBB for å ta opp slakken når kjedet slites..da blir det bra ICON_SMILE

Re: Hvem er du? [Re: janeb] #896627 05/03/2010 14:19
Jørn S Offline
Medlem
Medlem
Hei. Jeg heter Jørn Søderholm, og bor i Son. Har allerede postet et par innlegg på forumet, men tenkte jeg skulle presentere meg her. Jeg runder straks kryssmerket (40-årsdagen) og tar fatt på slørelegget.
Sykkel har jeg hatt et nært og engasjert forhold til siden tenårene. Jeg brukte alle sommerjobb-pengene til å kjøpe en Cannondale i 1993. Den ble i 99 ble erstattet av en Sintesi X-wing med XTR. Nå er den pensjonert.

Jeg er journalist og pressefotograf av yrke, og tjener pengene mine for tida som redaktør i et fagblad for rørleggere.
Jeg har to gutter (11 og 15) og en flott kone. Alle tre har heldigvis også sansen for sykling, spesielt sykling der ingen veiarbeider eller asfaltlegger har vært.

Mye av sykkelgleden min har blitt fóret av turer med Tirsdagsklubben i Son / Soon CK, selv om min deltakelse der har vært nokså av og på. Men framover blir det forhåpentlig mye mer på.

Redigert av Jørn S; 05/03/2010 14:25.
Re: Hvem er du? [Re: Jørn S] #896706 05/03/2010 17:25
limelight Offline
Veteran
Veteran
Jeg heter Michele og er 83 modell, jeg har syklet i mange år, min første sykkel var en Nakamura Zenith jeg fikk av mammaen min. Men som ble rygget over med bil og ødelagt av min stefar, men det var nok min feil siden jeg slengte sykkeln overalt, men men...Den ble flittig brukt gjennom mine ungdomsår i Lofoten, der vi laget våres egne stier og det ble godt ivaretatt av mine barndomsvenner igjennom flere år inntil vi flyttet og begynte med videre utdanning. Etter det så har jeg hold på mye med musikk og er stor tilhenger av 70tallet (progen) som jeg digger, samtidig som jeg liker nyere prog-rock. Mens nå har terrengsykling komment for fult tilbake. Jeg jobber som bartender, og trives her i Oslo med min nydelige kjæreste ifra bodø ICON_SMILE

Mine sykler:

Re: Hvem er du? [Re: limelight] #896860 05/03/2010 22:45
MagnusF Offline
Fersking
Fersking
Jeg heter Magnus og bor i Eidsvoll. Og jeg begynte med terrengsykling pga. en kompis utfordret meg til å sykle Birken 2010, i fjor sommer(en uke etter røykslutt). Det sa jeg ja til med en gang og kjøpte en Scott scale 50 og er påmeldt fredagsbirken ICON_LAUGH

Det har vært genialt å ha et mål og i vinter har jeg i snitt ca 3 treningsøkter i uka(spinning og skiturer). Og har ikke begynt å røyke igjen, har slettes ikke lyst på en gang! ICON_LAUGH
Jeg har også meldt meg på Farrisrunden og skal mest sansynlig melde meg på Bukkerittet for å teste formen opp mot Birken.
Har lest og fulgt med her en stund nå, og synes forumet er kjempebra ICON_LAUGH

Re: Hvem er du? [Re: MagnusF] #898469 09/03/2010 18:33
C
chrism Offline
Fersking
Fersking
C
Hello!

Jeg heter Christian, er 25 år, kommer fra Trondheim men er nå bosatt i Oslo. Jeg skal være ærlig, de siste årene har stort sett bestått av lange arbeidsdager med stillesittende arbeid og ellers mye fyll og fanteri.

Nå er det slutt! Har tidligere syklet masse, men de siste årene har det blitt lite. Nå skal jeg kjøpe meg en stisykkel og bruke stiguidene her på siden til og bli godt kjent med marka rundt Oslo!

Jeg kommer nok til å bruke dette forumet masse til å lese meg opp og også til å stille en rekke nybegynnerspørsmål. Håper selvsagt at om kort tid skal jeg kunne være en ressurs på noen tema.

Vi skrives!

Re: Hvem er du? [Re: chrism] #899482 11/03/2010 16:34
sissel l Offline
Entusiast
Entusiast
Hei!

Jeg heter Sissel, er 30, mor til to barn og lykkelig singel.
Har alltid likt å sykle og å være ute i naturen. Blei bitt av spinningbasillen i fjor og syklet ute på min eldgamle sykkel fra 16 års dagen (jeg har behandliet den pent ICON_SMILE ). Fant en mer brukervennlig sykkel på slutten av sesongen, fikk noen turer på den, gleder meg å ta fatt på utesyklingen denne sesongen! Er fersk og har meldt meg på Grenserittet for første gang. Gleder meg som et barn ICON_SMILE
Har loket litt rundt på forumet og funnet ut det er et seriøst forum og et sted man kan plukke opp tips og råd. En del seriøse tråder her inne, og en del morsomme ICON_WINK

Trening gjør mening:o)
Re: Hvem er du? [Re: krissi] #903013 17/03/2010 18:46
sykkelmor Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: krissi
siden jeg er her titt og ofte får jeg skrive noen ord.

Kristine her, 24, kommer fra Trondheim men bor i Oslo. Jeg oppdaga sykling for andre gang for omtrent to år siden og nå er jeg hekta gitt..er jo bare innmari gøy å frese rundt i skogen:) vanligvis i Nordmarka. Sykler på en Scott sykkel som er helt allright, men etterhvert vil jeg ha noe anna og bedre, må bare få litt mer peiling først..
Åssen Scott sykkel har du?

Ha det gøy, så kommer resultatene etter hvert

Side 16 av 23 1 2 14 15 16 17 18 22 23

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå