Erlend Loe er et furubord. Overskriften er kanskje ikke verdig en link her, men Ari leverer nok en gang i avisa. Du slette tid for en pompøs nisse. Hadde jeg vært konge hadde Ari fått en slik:
Jeg håper forresten eieren av Thorvald får regningen for å hindret utbyggingen. Overskriften er da merkelig, det var en bedre overskrift i lokalavisen..
skaper strid: Shetlandsponnien Torvald er foreløpig helt uanfektet av rettssaken og konfliktene han skaper i forbindelse med utbyggingen av E18 gjennom Grimstad. Nå må Aust-Agder tingrett på nytt avgjøre hvilke rettigheter Torvald har i lovverket. FOTO: ERIK HOLAND
Uten at de fullfører nye e18 igjennom Grimstad vil jeg måtte fortsette å sykle på e18 uten veiskulder imellom tungtransport og hissige billister, for å nå enhver annen vei enn på den lille halvøyen jeg bor på.
Så jeg tar gjerne personlig å sender denne hesten til sin evige hvile, om det hjelper på progressjonen i saken.
Og det er også en fyr med en bille som prøver stoppe en utbygging av en storskole i myra. Jeg synes idioter med herskebehov får for stor innflytelse. Jeg tror ganske mange tusen dyr er i nyse-avstand til e18, og jeg har igjen å se "<dyr> gått i sjokk av støy fra e18", eller andre potensielle symptomer for den del.
Men jeg har derimot sett en dyster oversikt over drepte i trafikken...
Re: Carl I. Hagen FORTSATT utro med russisk negerspion
[Re: GeirEivind]
#67240729/01/200917:55
Jeg bare misliker hester som blir høyere prioritert enn min og andre syklister (og billister, for den del) helse.
Jeg synes de kan leie den hesten langs veien fra krysset til homborsund og fram til veien svinger av i retning østerhus (der trafikken er mye lavere og sykling er ikke lengre er en risikosport), så kan vi se hvor vettskremt den er i forhold til å være i samme postkode som en motorvei...
#67308530/01/200918:04
Angående hesten, familien som eide hesten er nå 52 000 kroner fattigere pga saksomkostninger. Pluss 12 000 som de må tilbakebetale som ble tilkjent de første gang den var i retten.
Godt å se fornuften seire.
#67666206/02/200912:06
Så jeg tar gjerne personlig å sender denne hesten til sin evige hvile, om det hjelper på progressjonen i saken.
Og det er også en fyr med en bille som prøver stoppe en utbygging av en storskole i myra. Jeg synes idioter med herskebehov får for stor innflytelse. Jeg tror ganske mange tusen dyr er i nyse-avstand til e18, og jeg har igjen å se "<dyr> gått i sjokk av støy fra e18", eller andre potensielle symptomer for den del.
Men jeg har derimot sett en dyster oversikt over drepte i trafikken...
Jeg deler din oppfatning av asosiale holdninger hos en hesteeier i Grimstad, men jeg skjønner ikke helt poenget ditt med han som vil stoppe bygging i en myr på grunn av en bille.
Uten å kjenne saken på forhånd skal jeg jo ikke uttale meg for bastant, men i slike saker er det ofte snakk om en dyreart man kun finner i et begrenset område, og da mener jeg det er på sin plass å bruker ressurser på å finne andre steder å bygge ut.
Hvis så også er tilfelle i denne saken vil jeg si du er nokså trangsynt som omtaler denne "fyr med en bille" som en av mange "idioter med herskebehov".
Det er forskjell på å stå imot noe bare på trass, som hesteeieren her, og det å ville beholde artsmangfoldet i naturen.
[Re: Vanilla Ninja]
#67686006/02/200916:31
Det er forskjell på å stå imot noe bare på trass, som hesteeieren her, og det å ville beholde artsmangfoldet i naturen.
Så når en, som ikke har lyst til at storskolen bygges i nabolaget sitt, påstår han har funnet en bille i området.
Undersøkelsene etter funnet viste derimot at området ikke er et naturlig habitat for denne billen, slik at å bygge skolen der vil faktisk ikke gjøre noe fra eller til med denne billen sin eksistens i naturen.
#67696906/02/200921:06