Det er fint å se at ikke bare jeg synes det ble ganske pent. :-)
Nå blir det svar til mange i en post, regner med det går greit.
Er det lov å spørre hvor mye treningshjula veier? Jeg ville tippet ca 1550g, hvis det er 32 eiker også foran (jeg gadd ikke telle).
*kremt* Jeg har enda ikke skaffet meg skikkelig vekt, men veide forhjulet da jeg var innom en sykkelbutikk. Det veier nokså nøyaktig 1 kg med dekk. Min (noget unøyaktige) kjøkkenvekt påstår at et slikt dekk veier ~320 gram.
Oppsummering: (1000-320)*2+(vektforskjell baknav), sånn omtrent. Det ser altså ut til at du har gjettet ganske bra. :-)
Hvilken type parkett er det du har liggende i garasjen ;-)
Tror det er noe helt standard eikeparkett. Det skal være samme sort som på soverommet, men den får du altså ikke komme og inspisere. ;-)
Raust med Dugast-dekk på treningshjula, ja!
Det er vel egentlig det, så mulig det blir bytte til noe som er litt enklere (og kanskje billigere) å få tak i så snart jeg har brukt opp de jeg har liggende.
Om det er treningshjulene dine så vil jeg ikke se ritthjulene.
Disclaimer: Selvsagt vil jeg det, og steike for noen flotte treningshjul!
Takk, takk. :-)
Lurer på om det er noen bilder av det ene paret ritthjul i en annen tråd, da på en annen sykkel (den som kan sees i bakgrunnen på garasjebildene, ja, riktig, den kræsja). Jeg kan alltids ta noen bilder med andre hjul når bygget er helt ferdig, frem til da er det fotoforbud her, hehe.
(skulle du finne ut at du ikke trenger de lenger, skal jeg alltids finne plass til de på det grønne lynet mitt)
Ja, de hadde jo nesten passet bedre der enn på denne.. ;-)