Det var lekkert ja! Grattis!
Tusen takk! Jeg ble veldig fornøyd med resultatet selv også. Har tenkt og planlagt mye... Blir første prøvetur i morgen. DET blir virkelig spennende!
Ser du har fått underholdningsanlegg i mekkestua!
Jepp! Høytalerene i bakgrunnen ble ikke godkjent til stuebruk av samboeren. Alt for lav WAF. De er vel litt overkill til verkstedet, men bedre en det lille Ipod/Inmotion anlegget jeg hadde der fra før.
Og hva er det ekstra settet med slangeholdere til, på overrøret? Alternativ routing? Gravity dropper?
Det er nok tenkt til Gravity Dropper. Det er i allefall det Mr Intense(Jeff Steber) på MTBR har sagt. Dette kom etter "popular demand" som det heter på amerikansk.
Men... Hva fikk deg til å bygge et nytt hjulsett med DT 240 og Flow, når du har dette lekre KING/Flow settet liggende?
Vel, først og fremst så var jeg fast bestemt på å ha to hjulsett. Synes det er veldig greit å ha to hjulsett - særlig nå om vinteren. Et hjulsett med feite-freddy og et med stidekk. Dessuten har jeg har en plan om at etterhvert så skal jeg kjøre traceren i to versjoner. En sti-versjon, som jeg har bygd nå og en litt mer "xc"-versjon ala terrengsykkelrittet-sykkel(hobbyritt-style...). For å ha alle muligheter åpne mtp valg av gaffel foran, så falt valget på DT 240s oversize. Dette navet kan med enkle håndgrep konverteres til både qr15 og 9mm. Bak kunne jeg forsåvidt ha kjørt King, men jeg liker symetri ;-) DT-hjulsettet ser dessuten ut til å bli litt lettere også:-)
En annen grunn er at jeg hadde lyst til å prøve noe nytt også.