- toppturgadgetgizmo og alpinsokker av svogern - ski-multiverktøy og drikkesystem av kona - Technic-Lego av guttungen - gryter av svigers - gavekort på Clasern av fatter - en bil av meg selv - og viktigst: nydelig mat og en rolig kveld med familien. Dessuten vant jeg Buzz og Scrabble i de sene timer.
Jeg er alltid fornøyd på julaften. Gavene har ingen betydning for humøret.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
jeg er veldig fornøyd. Fikk pedaler, westcomb skallbukse, noen dånnhill trøyer, skredbok, alpinsokker, fat, penger, gav en dånnhillsykkel til meg selv. Spiste verdens beste rein i går, kjæresten min er en jævel på saus.
- Mighty Mouse (trådløs mus til Macen) - Masahiro Brødkniv - Gavekort på Jernia - Skjerf - Penger
Fikk en del penger og kan dermed kjøpe meg ting jeg trenger, men jeg tror likevel at jeg skal være flinkere å ønske meg flere ting neste år, for det er bittelitt kjedelig med bare konvolutter under treet.:-) I tillegg fikk jeg en iPhone som jeg kjøpte selv, og guttungen fikk en Wii, som han selvfølgelig ikke får holde på med alene.:-)
Du trenger ikke å vente så lenge! det er knall bra i skogen nå! E6 er glatt som f... men det er perfekt trening for riding on the edge. Pedal to the metal!
Hjemmelagd marsipankonfekt Hjemmerøket og fisket røkelaks. med tilhørende hjemmelaget sennespsaus. Hjemmelaget Rognebærgele, og noe Chutneygreier Julecd med DDE og frelsesarmeen, ikke på langt nær så gæærn som det høres ut. Natt i Betlehem vakker julemusikk. 8. Divisjon, nok en klassiker Genser. Til slutt de kuleste fjellskistavene jeg har sett.
Jeg/vi fikk mye fint til huset og den slags. Men av brodern fikk jeg blant annet boka "the flying Scotshman" etter tips fra dette forumet. Blir artig å lese.
If you ain't got no car, and you don't want to hike. Just pack up your troubles and hop on a bike.
Her i gården lå det bl.a; - Digitalkamera - Langrennski og støvler - Smørejern og diverse smørebodstæsj - Dvd; Ut i vår hage 2 og Terminator -Sarah Connor Cronic - Et par gensere + diverse "smått"
Bare komme litt skikkelig med snø nå så er det ut på tur!
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Mannen hadde laget verdens mest fantastiske julemiddag- siden jeg jobber hele jula(som idag)!
Ellers fikk jeg: -sykkelmekkestativ med kaffekoppholder -Kari Traa ROSA superundertøy sett -Blått ullvang ulltøy -vinter sykkelhansker -Billetter til Operaen, Don Quiote -Varmepumpe!!! -Sykkel fra meg-til meg
Under treet lå det; ipod "10 m minefri skoleveg" Villeroy julepynt Ulvang strømper skinnhansker sjokolade jentunge laget konglehjerte div kjøkkenremedier..
Jeg fikk: Bok om Boeing F-15 Strike Eagle Bok skrevet av Otto - snekkerkaren fra tv. Mye artige tips&triks En drøss gensere (familien mistenker vel at jeg ikke går pent nok kledd på jobb) Sveisemaske Grytekluter med julemotiv Tursekk med fin-fint stroppesystem for å ha skia på ryggen Ølglass av et ålreit merke Garmin Nuvi 200 (fordi jeg ringer samboeren og spør om veien stadig vekk) Tror fanden meg jeg fikk sokker også...
Bra jul i år!
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
-Bjørn borg boxser i fancy farge -The north face himalaya dunjakke -Prince of percia til xbox 360 -Company of Heroes til PC -t-skjorte -"ekslusiv" skjampoo -Gavekort -Vedig mye penger (føler meg litt bortskjemt)
-Penger.. (alltid greit, foruten at fruen har bestemt at de skal gå til ny innebygget komfyr. Og da blir det bare jobb for meg:-( -Gensere -trådløst headsett -Dewalt sirkelsag (takk kjære, skal vi pusse opp mer nå?) -peisesett og vedkorg -Karbon flaskeholder til racersykkelen
Og tilslutt fra meg selv til meg selv, penger øremerket nytt hjulsett til raceren, og boken "Best på sykkel" av Lauritzen og Hushovd. (Måtte kjøpe den til meg sev idag da jeg ikke fikk den under treet).
K2 Seth Vichous, fra meg selv (pent brukt). Norønna Lofoten jakke. Hestra hansker. Alpinsokker. Å litt annet kos. Stor glede tiltross fravær av sykkelstash :-)