En del usjustert trevare når det gjelder den tyngste delen i reisverket ser man...men så lenge ting ikke gir seg, så er det samme f... hehehe
Hehe, jepp, må tenke litt økonomi her og justert immpri..imprig...impregn...imp...eh, sånn treverk som tåler å ligge ute, er jævelig dyrt. Så da tar man det har...
Forresten blir det dugnad neste søndag, altså om litt over en uke. Møt opp i Aron klokka 10. Mer info kommer...
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
wow, dette ser virkelig bra ut, både m tanke på den nye heisen og stibyggingen. Kanskje jeg rett og slett skal gjøre alvor av tanken på å skaffe meg en FR/DH rigg...?
Dette suger!! Hører dere? SUGER!! Årsaken er selvsagt det helvete jeg har hatt de siste måneder etter at jeg overtalte kjerringa til å la meg kjøpe sykkel nummer to i år (totalt nesten 5000,- på sykler i løpet av året). Hvordan i huleste skal jeg klare å få henne til å bli med på handel av enda en tidlig neste år?????
Mumle, Enduroen skal jaggu få kjørt seg tenker jeg....
Dette suger!! Hører dere? SUGER!! Årsaken er selvsagt det helvete jeg har hatt de siste måneder etter at jeg overtalte kjerringa til å la meg kjøpe sykkel nummer to i år (totalt nesten 5000,- på sykler i løpet av året). Hvordan i huleste skal jeg klare å få henne til å bli med på handel av enda en tidlig neste år?????
Mumle, Enduroen skal jaggu få kjørt seg tenker jeg....
Ser kjerringa di forskjell på sykler hvis du kjøper en med samme farge?
haha! Han må passe på så sykkelen ikke kommer å denger han både gul og blå!
ps: det var aldri noe galt med bakdemperen når han kjøpte den, det var bare Stig som stilte i fluevekt klassen. Det var ikke denne demperen beregnet på, og inn til modifisering måtte den. Nå er det bare en liten skumgummi muffe i demperen, og Stig er veldig happy!
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Ja, herrrrlig! Jeg hadde planer om å stoppe for å ta et stemningsbilde på vei til jobb idag, men med kun mobil ble det dårlig stemning.
Vi stikker bort og aker i ettermiddag, tenker jeg!
KO
Vi var en tur i Aron i kveld for å ake og leke i snøen. Bik3kid var helt i ekstase og løp opp barnebakken et ukjent antall ganger for å dundre ned igjen på rumpeakebrett.
Det var skikkelig stemningsfullt å sitte der midt i bakken når snøkanonene dro igang, mens de testkjørte heis i bakgrunnen. Lekkert!
KO
De vil ha noen dager til med snøproduksjon før de åpner.
Det snakkes om noen timer med gratisheis idag søndag for å teste kjøring med passasjerer. Men da uten mulighet for å stå ski ned igjen i anlegget.
KO
Jepp, det stemmer. Den går styggfort, og det er en fantastisk tur. Mastene er veldig mye høyere enn de gamle, man dingler i høyde med tretoppene og har utrolig utsikt.
KO