Kelner: "Hvis alle betaler 150 kroner hver så bringer vi pizza fortløpende, og det går mye raskere"
slasher og noen andre: "Men vi vil ikke ha pizza, vi bestiller noe annet" ....... 30 minutter ....... slasher og noen andre får den superviktige spesialbestilte maten sin ....... nye 30 minutter ....... Alle de andre som skulle få rask pizza får endelig mat
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Det var jo kjempehyggelig :-) Og at maten ikke kom med en gang var jo greit. Da fikk jeg hørt opplegg for den ultimate shimano vs. SRAM-testen: bunnyhopp-konkurranse. Den vil nok også løse rød lakk vs. annen rød lakk også. Helt sikkert ;-)
Ja, mengden mat var det ingenting å si på borte i Reba-hjørnet.
Alltid hyggelig å skravle med likesinnede :-)
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Re: Det :Pizza: :pizza: :pizza: :pizza: :pizza:
[Re: HaraldW]
#62735521/10/200821:56
Det vart faktisk så mykje mat at eg sleit verkeleg med å få plass til den siste ølen me hadde på Hanibals Hybel. Eg trur eg kjem til å vera mett til langt ut i helga nå...
Andreas Tveit
[Re: Laxeluz]
#62736622/10/200804:54
Og det endte jo selvfølgelig med at de 12 siste måtte dele regninga til de to som ikke syntes det var nødvendig å betale for maten...
Reagerer på dette jeg og. Det kan selvsagt være at mr peppes rota med regningene (kjipt), men hvis det var noen av oss som unnlot å betale, så er det noe kjipere.
Og det endte jo selvfølgelig med at de 12 siste måtte dele regninga til de to som ikke syntes det var nødvendig å betale for maten...
Reagerer på dette jeg og. Det kan selvsagt være at mr peppes rota med regningene (kjipt), men hvis det var noen av "oss" som unnlot å betale, så er det noe kjipere.
Dette synes jeg var leit å høre, jeg vil tro at ingen lurte seg unna. Om så noen skulle sitte med dårlig samvittighet vil jeg gjerne høre det her, det er greit å ha glemt seg bort, og det er voksent å bekrefte at det kanskje gikk litt fort.
På den annen side vil jeg tro at denne karen med disse fantastiske løsningene på alt mulig kan ha duppa litt i svingene. Etter å ha telt gud vet hvor mange ganger ble han enig med seg selv at vi var 35, foresten ikke verst på en tirsdagskveld.
Men jeg synes det gikk tregt, jeg bruker ikke en og en halv time på et øl glass, men det gikk nærmere to timer før de etterlengta neste 2 stod på bordet. Når maten endelig kom så var det greit nok, egentlig litt i meste laget for meg.
Åkkesom det ble en super kveld med innmari mye trivelige folk. Det er ingen grunn til ikke å følge opp dette, men på et annet sted. Vi har hatt gode samlinger både i Drammen og på Jessheim.
Åkkesom det ble en super kveld med innmari mye trivelige folk. Det er ingen grunn til ikke å følge opp dette, men på et annet sted. Vi har hatt gode samlinger både i Drammen og på Jessheim.
Takk for laget
Selv om ventetiden for mange kanskje ble litt:
Så var dette veldig trivelig, og jeg blir gjerne med igjen.
Dette var superhyggelig!!! Takk for laget. Dette er 3.sesongen jeg er med på pizzakvelder og den største forskjellen jeg merker er at graden av nerdeprat har gått ned. Kanskje det samsvarer med at antall jenter i miljøet har økt betraktelig? Åkke som, like hyggelig som alltid. Bra initiativ Stig.
Eli-A.
[Re: fujifan]
#62742722/10/200807:35
Dette var superhyggelig!!! Takk for laget. Dette er 3.sesongen jeg er med på pizzakvelder og den største forskjellen jeg merker er at graden av nerdeprat har gått ned. Kanskje det samsvarer med at antall jenter i miljøet har økt betraktelig? Åkke som, like hyggelig som alltid. Bra initiativ Stig.
Det var fordi du satt på jentebordet, det
På det innerste bordet (aka. Reba-bordet) startet vi friskt allerede 18.05 med diskusjon av mulige bruksområder for et Nexus-3 girnav med skivebremsfeste (nerdesmilefjes)
Recovery-mode
[Re: Pete]
#62744722/10/200808:00
Takk for laget. Mye og god pizza som kom kjempeseint. Rent empirsk så blir dette med oppgjør ofte tull med 20+ privatpersoner. Peppes har åpenbart ikke apparat for å takle et helt vanlig, middels stort selskap. Amatørmessig, men en trivelig kveld, åkke som!
[Re: Altabjorn]
#62750922/10/200810:08
Hyggelig at du fikke meg med,Stine. Takk for en fin kveld og masse pizza i magen. (Var det bare meg som syns det, eller lignet vår mann servitøren på han gangstertypen med barnestemmen i djuice/chess reklamen?)
[Re: pus]
#62770822/10/200817:42
Neste gang skal jeg bli lengre, drikke øl, og ikke ha IKEA-ærender på vei tilbake.
Men hvem av oss var det som kjørte den snåle Opti-Biken som stod parkert og meget grundig låst ute på Bryggetorget?
(beklager kjipt mobilbilde)
KO
[Re: bik3man]
#62776922/10/200819:05
Men i SVARTE for en fart den fikk på brygga der! Gikk som et uvær, og jeg lurer, er dette moped? Så ingen skilter, og den er vel registreringspliktig når den har elektrisk framdrift, en sånn fart og er ment til bruk i trafikken?