Jeg driver å downloader en del enkeltlåter fra nettet. Noen av dem finnes ikke på cdon.com eller amazon.com. Platekompaniet.no selger ikke for nedlasting, mens freerecordshop.no feiler. Har noen tips om alternative nettsteder?
Jeg bruker Legalsounds , og er veldig fornøyd med det. Billigere enn iTunes (som jeg også bruker endel), og greit utvalg på internasjonale artister; så mye norsk musikk finner man ikke...
På Legalsounds lå de, vettu! Men bare på MP3-format - og da sliter jeg vel med å spille musikken fra CD i diverse spinningsaler... Kan det konverteres til wma? Hvordan?
På Legalsounds lå de, vettu! Men bare på MP3-format - og da sliter jeg vel med å spille musikken fra CD i diverse spinningsaler... Kan det konverteres til wma? Hvodan?
(Minst) like bra lyd med færre bytes? Tror ikke dette spiller særlig rolle i en spinningsal, det er vel ærlig talt ikke derfor jeg ønsker wma
Sitat: ventle
Er vel langt færre CD-spillere som støtter wma enn mp3?
Det er mulig jeg dumper borti helt andre CD-spillere enn deg, men pr dd får jeg ikke spilt mp3 i den ene bilen min og i to av spinningsalene jeg bruker. Wma funker på alle...
Sitat: ventle
De fleste brenneprogrammer støtter vel også konvertering av de fleste lydformater (mp3 og wma inkludert) til god, gammeldags lyd-CD?
Gjør de? Ripping og brenning er kjedelig og tidkrevende venstrehåndsarbeid for meg. Skal ikke forundre meg om jeg ikke har oppdaget denne muligheten.
Om du bruker mediaplayer er det bare å gå inn på fliken "Burn", og dra sangene du vil brenne over i "Burn list", og starte brenningen. Det blir vel da en vanlig lyd-cd tror jeg? Funker jaffal i alle vanlige cd-spillere jeg har prøvd.
Hmm - det er nettopp det jeg gjør. Men sliter altså med mp3-filer. Mulig jeg har noen "lokale innstillinger" som er feil. Dette må jeg forske på, selv om jeg lukter tidstyv lang vei, allerede...
Alt var bedre før. Da syklet vi ute - og sang sjøl