Hvis det ikke bøtter ned i morgen så kommer hele familien til Grinda på DDD. I så fall har vi med min '07 Turner Spot i medium, HappyFish (fruen) sin Specialized FSR XC i small og en 07' Monty 202 Pushbike i str. bitteliten.
Jeg tror boller vil være populært hos eieren av Pushbike'en
Tre barn herfra, så ingen grunn til å sitte hjemme med kidza. Og de er jo adskillig bedre rustet for dårlig vær enn oss voksne, viser det seg gang etter gang..
Carsten og jeg stiller i morgen uansett vær. Tar med telt på 6mx3m, noen digge stoler, masse vaffelrøre, kakao, kaffe og selvfølgelig aggregat til å koke vann og steke vafler:) Kose oss skal vi uansett vær:)
3 små troll blir også med, trolig i regntøy, men DDD08 skal gjennomføres uansett..... Tar blant annet med min relativt pimpa RM Slayer SXC. Synd jeg ikke har motatt den siste finishen på verket, King kranklager i rødt.... Får late som det er der i morgen:) Sees....
Om noen har et campingbord å låne bort til å bære "pressa" så hadde jeg satt stor pris på det:)
Arild
Grip dagen, i morgen kan du ligge klistra rundt ei bjerk.....
Blir vi ikke skikkelig mange a? Lukter deilige søte boller her i huset nå, og jammen har jeg vaska 5.5en skikkelig også..
5.5en var ren og pen ja! Er nok ikke fritt for at 6.6en min ble litt misunnerlig.. Ellers var det veldig veldig gode boller og god kaffe! Meget bra tiltak!
Takk for et hyggelig nerdetreff i dag! Jeg fikk pellet og tittet på sykler jeg ellers bare ser på nettet, noe som selvfølgelig varmer et nerdehjerte.
Ellers fikk jeg, i ekte DDD-ånd, god tid til et skikkelig sidesprang, eller partnerbytte om du vil. Knallbra arrangement, selv om sykkelturen etterpå ble av den meget våte og kalde sorten.
Dette var veldig kjekt, og eg håper det blir ein DDD09 òg? Takk til mann&kona-kona for boller og kaffi, og Arild for vaffler og kakao.
Turen heim vart kaldt etter at både sykkelen og syklisten måtte spylast for gjørme. Å vente på Helsfyr då eg bytta T-bane var kaldt som puppene på ei heks!
Takk for hyggelig samvær til alle oppmøtte. Heldige med været var vi også, i år igjen. I alle fall vi som ikke var med på sykkelturen som startet 10 minutter før syndefloden startet. (omtrent samtidig med at vi andre dro hjem)
Takk til Arild og Son-gjengen for vafler, og selvsagt til Mann&Kona og kona for kaffe!
Her er i alle fall mine bilder. Helt ukritisk utlagt. Jeg venter også på dere andres. Jeg så masse kameraer, så ikke hold noe tilbake!
Takk for hyggelig treff og servering fra Arilds generatordrevne vaffelpresse og Suburban-sjappa til mann&kona og mann&kona kona. Kom meg hjem i grevens tid, relativt tørr.
Snakk om god timing på været, ja! Og takk for en flott dag ved Grinda. Det er fortsatt kaffe og boller igjen, men en glede å kunne servere fra støtfangeren.
Barna stortrivdes, og det ble en superkort tur inn i skævvn før regnet begynte. Vi kom hjem søkkvåte etter å ha pakket sammen som de nest siste.
Men det var sol mens det sto på, og her er noen glimt signert undertegnede.
tmork og deCadence skåler over en kopp kaffe, rett før vi fikk rullet en stein til side og kjørt Suburbankiosken inn på sletta.
Sol!
Noen var lure og gjorde unna turen i skogen FØR arrangementet. Clever, de fikk sol og blå himmel (men unngikk ikke gjørme og dritt..)
Mmm.. lekker og nyvasket..
Fargekoordinasjon burde bli olympisk gren. King i gull ble observert på mer enn én sykkel..
Sonsgjengen stilte med telt og deilige vafler, og litt sykler å tafse på.
Sykkel på sykkel, mest fulldempere, men også en god del annet snacks.
Vår minstemann nyter mors boller mens han beundrer hjulretting på stedet.
Og slik ser den altså ut, Steins El Ciclon. Blå og fin, og alltid nyvasket. Spør han om hver eneste del på sykkelen, og han vet alt om den, og altså «barn» av forrige års DDD. Vi satser på DDD09 også!
Ser bra ut! Skulle vært der- hadde tafseavtale med ett visst arktisk pattedyr- men måtte prioritere å vise en drammenser hvor søkkvåt og kald man kan bli i Østmarka på en søndag
Tilbake fra fjellet er jeg selvfølgelig lei meg for at jeg ikke fikk vært med idag. Men jeg har en tanke om en mulig vei videre for DDD. Hvis vi legger det til starten av sesongen, og i tillegg får importørene til å stille (side ved side med entusiastene) med godbiter fra den kommenende sesongs kolleksjon, så kan dette bli en slags Interbike Dirt Demo i miniatyr. Jeg mener ikke at de proffesjonelle aktørene skal fortrenge andre, men jeg tror et slikt arrangement kunne fungert som en glimrende plattform for å gjøre seg kjent med (og testet) nye sykler og stæsj som etterhvert dukker opp i butikkene (eller kjellerboder på Sagene og andre steder...)
Ikke meg imot, så lenge det holder seg på grasrota og ikke blir en "salgsmesse" som Norsykkel o.l. ...Men det skal jo mye til. Forsiktig så det ikke blir "for organisert", bare, så det plutselig trengs tillatelser og greier.
Men dette er et "folkets" arrangement, så det er folket som bestemmer. Tidligere på sesongen er kanskje interessen høyere hos mange, og været tryggere, i alle fall.
Hyggelige mennesker og mange flotte sykler å beundre. Takk til Arild og Mann&Kona (+ kona!) for vafler, kaffe og boller. Spesielt kaffen og vaflene var gode å ha for å varme kroppen litt etter at sola forsvant ! Var klissvåt og gjennomfrossen når jeg omsider kom hjem, men er glad jeg tok turen!
Det ble en fin utflukt for hele familien på DDD08. Eskil satte stooor pris på bollene og saften som ble servert av familien Wisløff (mann&kona, kona + kidz) og vaflene til Arild. HappyFish (fruen) fikk til og med et skikkelig beauty-gjørmebad da hun valgte å sykle tur etter selve treffet
Av morsomme byggverk jeg fikk tafse litt på, som jeg ikke har sett før, var en svært lekker sort og gull fargekoordinert Knolly Delirium-T, Olganga sin Titan? Verve SS med Mary-bars og Dan sin retroracer.
Dagens mest gjennomførte må gå til Dan for både sykkelbyggverk OG matchende antrekk.
Her ser vi tydelig en kommende sti/dånnhill -helt.
Råkk on!!2
Jeg har fått streng beskjed om å ikke legge forventningene for høyt til guttene, eller leve mine egne drømmer gjennom dem... Så vi får se. Kanskje de har lyst til å spille piano, eller løpe orientering, kanskje ingenting eller spille foppall...
Takk for en fin dag med mange hyggelige folk og bra sykler. Stiller med boller og kaffe (og saft til de minste) neste gang også Da har jeg et håp om å ha med en litt bedre og selvbygd sykkel...
Takker for en fin dag. Synd at jeg dro med meg møkkaværet og at det begynte å regne kort tid etter jeg kom... My bad.. Det ble desverre ikke sjokoladekake som ifjord, men det var heldigvis andre som hadde tatt seg av den biten.
Takker for meg, og Ministry Of Stæsj kommer nok tilbake på DDD09!