Vet ikke helt hva jeg kan si eller bidra med. Siden nyheten kom første gang har jeg selv blitt far og tror at jeg kanskje forstår hvordan dere har det.
Folder hender og titter oppover og håper på det beste
Jeg er vel ikke av den ivrigste her inne, men denne historien klarte jeg ikke å ikke lese. Ord kan ikke beskrive hvor trist dette er. Jeg sender deg og dere alle gode tanker og håper.... En tåre er felt....uff.
Yesterday is history Tomorrow is a dream Today is a GIFT.
Hmmm.....setter noe i perspektiv....
Redigert av Ane; 24/09/200811:52.
I don't see no blood, I don't see no broken bones....keep ridin'!!
Merkelig.... For et par dager siden smalt plutselig denne tråden inn i hodet mitt igjen! Hvordan går det med dattera til GeirK tro? Kunne ikke få meg til å spørre, kjenner jo ikke mannen engang.. Men, allikevel, tenkte plutselig på dere igjen!
Dette var fryktelig lesning, jeg krysser alt som kan krysses og håper av hele mitt hjerte at dette er en situasjon som bedrer seg. Det er mange som tenker på dere, Geir, og som føler intenst med dere der dere står på kanten av livet.
Samtidig vet jeg at kreftpasienter ofte finner ut hvilken vei det går en stund før de dør, og da er det som om lufta går ut av ballongen. Jeg personlig tror heller jeg vil bli akutt syk, og så dø, enn å ligge å være syk i lang tid. Det høres kanskje egoistisk ut, men om en kan leve i håpet at det går bra, og sånn sett kanskje få noe annet ut av månedene som er igjen enn bare smerte, så tror jeg det føles bedre.
Slik velger vi å se det også. Karoline gikk rett fra en god natts søvn inn i bevisstløshet - ingen smerte, ingen angst. Hun fikk åtte måneder som var så gode som de kunne bli.
God tur i forveien, Karoline. Hold av noen gode plasser til vi sees igjen!
Her er det siste bildet jeg tok av henne fredag for fem dager siden:
Huff.. dette var sterke saker på en onsdagskveld. Hverken jeg eller Stine rakk noen gang å møte Karoline men nå spruter tårene fra begge ender av sofaen her. Vi føler med hele familien Kjosavik i denne særdeles tunge stunden.
Kondolerer på det sterkeste Geir. Jeg har ikke fått gjort spesielt mye hverken i dag eller etter at jeg leste denne tråden. Alle våre tanker går herfra til Trondheim.
Bruk tiden fremover og ta vare på familien din, og ikke minst deg selv.
Ord blir fattige i en slik situasjon. Dere må så godt dere kan ta vare på hverandre i tiden som kommer. Det er klart at smerten dere føler nå aldri vil kunne forsvinne helt, men med tiden vil den dempes.
Jeg vet ikke hva mer jeg skal si, så jeg sier ikke noe særlig. Men jeg har lyst til å gi Geir en skikkelig god klem.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Dette ble en vond kveld, utrulig trist selv om jeg ikke kjente Karoline så ble hun allikevel så nær igjennom deg Geir og samtalene vi har hatt. Jeg vet at dere er en svært sammensveiset familie ta vare på hverandre i tiden som nå følger. Tankene våres er med dere i denne tunge tiden.