Rv 27 er på alle måter bedre enn den bobilinvaderte fotoboksjungelen som mange kaller "Gudbrandsdalen".
Vi måtte ta en stopp. Jørn benytter som vanlig en hver anledning til å dytte noe spiselig i ansiktet...
...mens GeirK prøver å fange noe magisk lys i horisonten.
Så bærer det avsted igjen:
Vel fremme overraskes fredagsetternølerne av middag type pasta á la tmork. Det godt å være på plass igjen. Praten går som om det var to dager siden sist vi så hverandre.
Storhytta er sjefsinnkvartering både for dem på to bein og de på to hjul.
GA lar seg beta av en eller annen sykkelmontert duppeditt
KO snekrer lunsj med uvanlige kombinasjoner
Så bærer det ut på tur, og en pølsesulten Jørn gir det han kan ned mot Gamledalen
Halvparten av utflukt er syklinga. Den andre halvparten er alle de pene menneskene - noen du kjenner godt, noen du har møtt en gang før, noen du bare har møtt på nettet, og noen du ikke aner hvem er [img]http://www.pbase.com/kjosavik/image/102159077.jpg[/img]
Flotte bilder, som vanlig! God stemning så det ut til å ha vært der også. Det bør det jo ha vært også, så kjedelig som det var her på forumet de siste dagene.
Fantastiske bilder fra lørdagsturen, Geir! Disse kan vi kose oss med helt til Utflukt 2009!
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Kvalitetsbilder fra Geir, pent jobba Kan man få spørre hva slags objektiv/hus du har med deg på tur? Eventuelt en sekk som tåler en støyt du anbefaler?
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Hukommelsen fra tidligere bildetråder fra Trondheim, og Exif-data fra bildene, sier Canon EOS 30D, EF-S 17-55/2.8 IS, 70-200/2.8 L IS og Tokina 10-17 Fisheye.
Hukommelsen fra tidligere bildetråder fra Trondheim, og Exif-data fra bildene, sier Canon EOS 30D, EF-S 17-55/2.8 IS, 70-200/2.8 L IS og Tokina 10-17 Fisheye.
Close, but no cigar. Bare 17-55 og 10-17 var med på tur - dessuten ble det også brukt 50mm/F1.4 inne i teltet. Jeg har en CamelBak Ventoux som fotosekk - den er dessverre ikke å få lenger.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
Det bildet av Anders (tror jeg) rundt knausen på Bånsæterkampen er utrolig flott. Kunne man fått se det i større versjon?
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Fantastiske bilder fra lørdagsturen, Geir! Disse kan vi kose oss med helt til Utflukt 2009!
Det er ikke bare bilder denne allsidige karen er god for. La mannen få en grill gode råstoffer og sett av god tid til å rydde Han lager utsøkt mat, og han lager selv drikke i form av utsøkt øl.
Sammen med Terje og Morten blir utflukt også en fulkommen matopplevelse.
Så får vi som hverken kan lage mat eller frese rundt i høyt tempo finne andre gleder.
Jeg hørte noen funderte på storhytta til neste år, beklager men det blir nok svært mange år til den blir ledig i utflukts sammenheng.
Min favoritt i bildejungelen foreløpig må være dette. Fruen har sitti å sett og ble helt matt, et utrulig flott øyeblikk.
Det gøyale er jo også hva hunden tenker på... "fattern, fattern jeg må tisse NÅ!!2" "Hvem er alle de rare folka og hvem er Muddy Mary" "Andrew Shadro er kuuul, og jeg vil gjerne markere på de north shore-greiene"