Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 5 av 5 1 2 3 4 5

Hvor er månedens Terrengsykkel?

Re: Hvor er månedens Terrengsykkel? [Re: pmh] #594279 16/08/2008 11:43
MacuriO Offline
Fersking
Fersking
hehe du fikk i alle fall det forrige nummre da, er jo ikke værst bare det ICON_TONGUE
Jeg sendte mail forrige onsdag å ble lovet bladet på dør i løpet av torsdagen, jeg venta og venta men intet blad. Så jeg rekner med det blir en mail til iløpet av helga. Jeg innbilte meg at vi som abonnenter skulle få bladet litt før narvesen, men for min del har det fortsatt til gode og skje. Jeg er vel heldig om bladet kommer 2-3 uker etter at narvesen har fått det inn. Kjipe greier spør du meg!

Always carry a large flagon of whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake.
Re: Hvor er månedens Terrengsykkel? [Re: MacuriO] #596694 20/08/2008 19:56
Hæ? Offline
Navnet skjemmer ingen.
Navnet skjemmer ingen.
Må si at jeg synes nettstedet terrengsykkel.no er helt fantastisk. De som administrerer det like så. Bladet TERRENGSYKKEL er bra, men herregud - abo-avdelingen deres suger! Umulig å få svar fra dem før redaktøren her inne tar tak i saken. Og hvem det nå er som distribuerer for dem, så bør de gjennomgå rutinene for etterlevering. Grundig!

Forslag - også sendt på mail til abo@terrengsykkel.no ;
Ved mislykket (sic!) levering bør bladet snarest sendes i konvolutt med Posten til abonnenten. Å sitte her og vente uten å vite når bladet er forsøkt levert (SIC!) x antall ganger er jo fullstendig uholdbart. Det er faktisk en vare vi har betalt for, som vi ikke får.

Jeg jobber i kommunal sektor, og selv etter den standarden min arbeidsgiver oppererer med for levering av tjenester, er dette langt under pari!

Sint nå!

Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM!
Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Side 5 av 5 1 2 3 4 5

Moderator  support