Ole Petter Johansen er navnet. Jeg er 30 år og kommer fra og bor i Oslo. Er for tiden lykkelig singel (sånt blir det dyrere sykkel av). Jeg jobber som pilot i Widerøe og pendler derfor til Bodø annenhver uke. Spiller endel gitar i tillegg til syklingen, som tar opp mer og mer tid Sykler på min nye Scott Scale 30 og har også en Velotech XT fra 2002. Blir mest grus ettersom jeg er en skikkelig stipyse.
Tja, hvem vil du at styrer flyet du er passasjer i? Den gale stisyklisten som hele tiden tar sjanser, prøve nye ting, kaster seg inn i blinde svinger etc, eller den kontrollerende grusveisyklisten som alltid gjør ting trygt og veloverveid?
Godt og se at det ble noe av de som jeg gikk befalskole sammen med. Du får hive deg med på fellestur i Oslo en runde det passer sånn, så får du fort smaken på stisykling. Bare ta en fellestur med lavt tempo slik at en som ikke har syklet nok også henger på i oppoverbakken
Godt og se at det ble noe av de som jeg gikk befalskole sammen med. Du får hive deg med på fellestur i Oslo en runde det passer sånn, så får du fort smaken på stisykling. Bare ta en fellestur med lavt tempo slik at en som ikke har syklet nok også henger på i oppoverbakken
Hey! Kjentfolk jo Sikkert et godt tips det der ja.
På tide å gjøre seg til kjenne, jeg har fulgt med på forumet her en stund og har lært mye av det. Meg ... Jon er navnet (trettisyvår) og bostedet er Bærums Verk. Jeg sykler i dag på en Merida Birkebeiner Racing, men ønskene mine går i retning av en Canyon Nerve AM 7.0. Problemet er bare at jeg ikke enda kan rettferdig gjøre ett slikt kjøp, da jeg har en sønn på 6mnd, som krever mye mer tid enn sykkelen ;-) M.a.o. jeg sykler for lite!!