Jammennn. Du er jo kjemperedd for forandringer også da bob!
Endringsangst er ugreie saker.
Neida - kall det fornøyd med måten Gullhaug har blitt bedre på, samt at det er litt behagelig å slippe å stresse med å sette seg inn i nye opplegg støtt, ja.
Bra blir det sikkert uansett...
Quote:
Kråkedekk...
Skal smådryppe litt framover, ser jeg. Holder det med kråkedekk...?
Sykla med The Crow sist gang det var ritt på Gullhaug. Det rulla bra, men jeg punga. Denne gangen blir det Racing Ralph tenker jeg! Værmeldingen sier jo at det kan bli litt vått også.
Sykla med The Crow sist gang det var ritt på Gullhaug. Det rulla bra, men jeg punga. Denne gangen blir det Racing Ralph tenker jeg! Værmeldingen sier jo at det kan bli litt vått også.
ja, og da er jo R.R. et perfekt dekk.
jeg gruer meg til oppoverbakken. den lange hårete.
Jeg ble også hjemsøkt av noen raske skumle grusspøkelser, men jeg klarte å riste av meg et par på det siste stipartiet. Derfor ser jeg helt kokt ut på bildet. Slitsomt
Crow bak var ingen suksess på det sleipe føret igår, men så endret jo værmeldingen (og været) seg etter at jeg gjorde valget og dro på jobb igår...
Både YODA og Ole er på stø kurs mot sammenlagtseier i hver sin klasse bare de plasserer seg greit i de to siste rittene, så her er det bare å kjøre på gutter.
Det blir artig med ny løype og arrangør neste uke. Lurer på om jeg må ut å teste løypa en dag før rittet?
Ja, dette var moro. Sleipt og sølete, og jeg var glad jeg ikke gadd å ta av mine gamle, skråklipte Kenda Karma for å sette på de nye NoTubes Raven. Greit med fullknast i gjørma, gitt...
Gjorde noe så ukonvensjonelt som å gå i bakken, hadde fint driv med en fin linje som gikk midt mot et stort parti med grove røtte. Schvupp, så lå jeg der. Tapte heldigvis ikke mer enn ca 10 sekunder, så ingen skade skjedd annet enn på albuen og leggen.
Yoda hadde gårsdagens peneste rumpe.
Ole.
Re: Nissan Cup 2008 BILDER!
[Re: Ole]
#60039728/08/200809:38
Tryna vilt i går. Et brudd, kjedelig nok på ramma :-S
Har heldigvis fått låne en GF Superfly, så da blir det å skru litt på den for å få den riktig innstilt.
Og hvis noen ser en tulling i elitestartfeltet med en løs arm og et løst kne på venstresiden av kroppen så er det ikke fordi jeg fryser, men fordi jeg ikke får lov til å ha skitt i sårene mine
Joda, det er greit, men prestasjonen blir liksom ikke fullt så imponerende da. Men jeg vet jo ikke, det kan hende adenladen gjorde sitt livs løp for den del.
[Re: -Jan]
#60047828/08/200811:01
Nettopp og selvfølgelig hvis vi har en mulighet til å ta litt av glansen bort fra en ung og fremadstormendes syklists prestasjoner så er det jo verdt å benytte en hver mulighet. Folk skal ikke komme her å tro at Anders er noe lizzom
Øyvind Aas Kollisjonsdukke i permisjon
[Re: -Jan]
#60047928/08/200811:02
Resultatlista er misvisende fordi den bare viser de som fullførte, og mange brøt. Slik som forholdene er nå er tekniske problemer, spesielt girtrøbbel, mer regelen enn unntaket. Adenladen f.eks hadde mista masse luft i bakhjulet, så det er nokså irrelevant hvor lite imponert du er oppe i Trondheim. Trur ikke det var mange som gjorde sitt livs løp i går heller, men moro læll
I helga slo jeg en som (når han er i form) er en av Norges beste maraton-syklister.
Ikke det at gleden er sååå stor i og med at jeg passerte ham mens han studerte bakhjulet sitt før han løp de siste kilometerne til mål. Tipper adenladen har omtrent samme følelsen.
Å ha utstyret i orden slik at man kommer i mål under de gjeldene forhold er en del av gamet. Vant du over noen som hadde tekniske problemer, var du litt bedre forberedt. Evt. hadde du litt bedre teknikk, så du unngikk å tryne/knotegire/punge/vrenge dekket/få chainsuck etc.
Ole.
[Re: Ole]
#60052128/08/200811:45
Å ha utstyret i orden slik at man kommer i mål under de gjeldene forhold er en del av gamet. Vant du over noen som hadde tekniske problemer, var du litt bedre forberedt. Evt. hadde du litt bedre teknikk, så du unngikk å tryne/knotegire/punge/vrenge dekket/få chainsuck etc.
Det er en faktor, men langt fra hele forklaringen.