Jeg tok bilde av dette magiske tidspunktet, men det skjedde ikke stort.....
Og ja, jeg kunne selvsagt bare stilt klokka og tatt et bilde, men det gjorde jeg ikke. This is the real thing.
Legg også merke til at det står FRI på klokka mi, men jeg er likevel på kontoret.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Pøh, et sort hull har jeg da laget hjemme på roterommet for lenge siden.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
I går var faktisk en MEGET dramatisk dag i mitt liv. Rett etter kl 08.08.08 logget jeg meg på pc'en, alt tilsynelatende helt OK.
Så....... henter en kopp kaffe, åpner mailboksen (men ignorerer innholdet, åpner nettleseren, ignorerer selvsagt evnt nye beskjeder på intranettet, klikker på favoritter, velger øverste favoritt!
Og HVA skjer?? "FMC has blocked access to this website by the filter "sports". If this site is business critical please contact xxx" osv osv stod det. KRISE!! MEN forretningskritisk?? Nei, jeg turte ikke helt å trykke på den knappen.....
Vill panikk, HVA gjør jeg på jobb nå? Sperret tilgang til terrengsykkel.no? Jævler!
Etter en halvtimes panikk, frustrasjon og undersøkelse så leser jeg endelig eposten (som jeg hadde åpnet for lengst) at all internett tilgang var stengt midlertidig og alt ville gå tilbake til normalen så fort et virus angrep av håndtert. Da roet jeg meg. Fikk overraskende nok gjort en del på jobb en fredag. Tilfeldig? Neppe
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Jeg hadde akkurat samme opplevelse som deg, Håkon. Helt krise! Måtte sjekke gmail på mobil for å se om det var noe som skjedde ute i verden. Har du funnet noen unnskyldning for at terrengsykkel.no er "business critical"?
Jeg hadde akkurat samme opplevelse som deg, Håkon. Helt krise! Måtte sjekke gmail på mobil for å se om det var noe som skjedde ute i verden. Har du funnet noen unnskyldning for at terrengsykkel.no er "business critical"?
nei har visst ikke det Min løsning ble å stille den værste kløen ved å nappe ut nettverkskabelen og koble på med mobil..... ::
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Du lever, bare på vrangen -på andre siden liksom...
Edit Ser ut som vi skal kunne sykle på retta frem til 10 september: CERN
Det blir jo ganske kult, da. For da er det jo sånn at det som tidligere var oppoverbakker blir nedoverbakker og vice versa. Fint for alle som er litt lei av å sykle de samme rundene. Gleder meg til 10 september, da skal jeg sykle ned til bunnen av toppen på Vettakollen for første gang
Men hvis vi vurdere dette litt frem og tilbake, og konkluderer med at dette ville være en fordel for stisykling generellt, burde vi da kanskje starte en støttegruppe og sykle i tog for denne saken?
mvh Knut Tore
Hva behager? Sykle for å trene??? Nei, vi sykler bare for moros skyld! Tirsdagsklubben™
Jeg vet hva som kommer til å skje under dette eksperimentet. Jeg fant det ut en kveld jeg satt og fiklet med teoretisk subpartikkelfysikk for moro skyld.
Det vil åpne seg en port til en alternativ dimensjon, og all (under)verdens helvete vil bryte løs når demoner og skrømt strømmer ut av porten. Bare én mann, en stakkars CERN-tekniker bevepnet med et brekkjern, kan redde menneskeheten fra total utslettelse.
.... nei vent, det var et PC-spill jeg spilte for en stund siden. Min feil.
KO
Bra jeg har forberedt meg grundig ved å spille Team Fortress 2 i noen måneder da, jeg bare bygger en teleport og teleporterer meg tilbake til valgfri sykkelsjappe, hvor jeg rasker med meg noe snacks, for så å dra hjem og montere herlighetene.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Er det noen som har en fjelltopp i nærheten og som evt. kan bekrefte at den fremdeles er en topp og ikke en dalbunn? De har visstnok fyrt opp skikkelig i kjelene, og skutt ut laserstrålene sine idag...
Edit:
Her er forresten et bilde fra Mission Control tatt kl. 13:38:15 idag. alt ser tilsynelatende greit ut her, gjør det ikke det, da? Ingen av disse ser tilsynelatende ut til å være på vrangen eller noe sånt. Litt trøtte, kanskje, men ikke noe mer alvorlige artifakter enn det.
Edit2: Bildelenken er dynamisk så innholdet vil oppdateres sånn etterhvert. Det var jo egentlig kult sånn at vi kan holde et våkent øye med utviklingen
Her er et bilde fra et annet kamera i LHC-komplekset:
KO