Her i Sør-Østerdal dukker i hvertfall bladet opp når det skal, det samme med Fri flyt. På torsdag kom Terrengsykkel og på fredag kom Fri flyt. 2 blad 2 dager på rad. Og det i de 2 siste feriedagene min, i tilegg til inne/lesevær.
Månedens Terrengsykkel er der det skal være. På stuebordet. Der har det vært ei god stund faktisk. Jeg her heldig, ellers kan det være at jeg har god bladdistribusjonskarma.
Jeg ble etter mye trøbbel med levering flyttet over til levering per post for to nummer siden. Etter dette har bladet kommet til rett tid. Eneste ulempe er at du per post får bladet en dag eller to etter de som får det på døra, men før det er i butikken.
Marius
Re: Hvor er månedens Terrengsykkel?
[Re: Ripen]
#59048210/08/200818:26
Hadde vært digg å få bekrefta at bestillingen av deltagerpass til Utflukt + 1 års abonnement på TERRENGSYKKEL har gått i orden. Det eneste jeg har fått til nå er en mail som kom 15/7 med emne Ordre oppdatering.
"Din ordre er endret til følgende status.
Ny status: Sendt"
Informativt? Nja..
Høh? Klokka 07.06 i dag lå bladet på dørmatta vår. Ikke helt i henhold til planen, men jeg har i alle fall masse digg lesestoff å glede meg til.
Så ordren er nok sendt ja, får heller spørre pent om det er mulig med postkasselevering.
Det var nok ikke TERRENGSYKKEL som lå på dørmatta mi fredags morgen, det var Fri Flyt (hadde ikke tid til å pakke ut og sjekke, antok at det var TS), noe som kanskje tyder på at jeg ikke får TERRENGSYKKEL hjem denne gangen..?
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Jeg ble etter mye trøbbel med levering flyttet over til levering per post for to nummer siden. Etter dette har bladet kommet til rett tid. Eneste ulempe er at du per post får bladet en dag eller to etter de som får det på døra, men før det er i butikken.
Aha... Håper det kommer i morra eller tirsdag da.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
[Re: Ripen]
#59049110/08/200818:35
Je fikk mitt på laurdag, postlevering. Nom nom nom
Prøvde først budlevering, det funka ikke. Så post (vel, det var intensjonen), det funka ikke første gangen, men denne gangen gikk det uten purring! Godt mulig andre gangen ble forsøkt med bud for de satte meg på postlevering på nytt når jeg purra.
I din värld kanske.. Jag har också blivit överflyttad till posten på grund av att buden aldrig lyckades leverera tidningen. Första gången med postgång fick jag den ca 2 veckor efter att den fanns i butikk. Samma sak verkar hända med det här numret också.
#59065311/08/200806:44
Mistenker at kidsa i nabolaget rapper alle innsmett i både TS og FF. Fikk FF i går med åpnet plastomslag og kun bladet inni. Var det noe moro der jeg gikk glipp av, eller var det bare reklame?
Aron SK, NBNL
[Re: ToHee]
#59240013/08/200818:28
Etter at jeg flyttet til Skoger i Drammen har jeg ikke fått ett eneste blad. Og det er ikke snakk om å ettersende det i posten heller for det er for dyrt sier'em.
Men det er en fin ting med å bo i gokk. Postmannen leverer CRC-pakkene mine på døra
I dag fikk jeg TERRENGSYKKEL sendt fra Geir Anders, i konvolutt med beklagelse skrevet bakpå. Du/dere er veldig tilgitt! Fikk også 757 klistremerker. Da blir støvsugeren min glad siden jeg er midt i ett dekoreringsprosjekt.
Vi sjekker distribusjonen hele tiden, men opplever fortsatt noen svarte hull i leveringen. De som ikke får bladet som de har bestillt må si i fra for at vi skal vite om det. Da er det beste å sende en e-post til abo@terrengsykkel.no og forklare saken.
Jeg fant ut at det var kjappest å ta en tlf jeg. Da kom faktisk bladet dagen etter i posten. Dette var forrige nummer, det nyeste hsr jeg enda ikke sett noe til. Da blir det nok en tlf på mandag igjen. Heldigvis er dette siste nummeret på abbonementet mitt. Det blir nok ikke fornyet før jeg ser her at andre slutter å klage på at de ikke får blad.