Noen som har bilder av Intense-sykler i fargene Intense Red, Works, Works Red, Works Blue og Black Chrome? Spider FRO eller Spider XVP er spesielt interessante.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Re: Intense Spider - ønsker meg bilder
[Re: oivindg]
#58728204/08/200820:34
Spider XVP; her er den fargen som jeg har likt best og aldri har blitt lei av.. Intense grå med røde dekaler. Dersom dine øyne tåler det, så har jeg også noen bilder av Spider med store hjul?
Redigert av befe; 05/08/200815:16.
Jorden er absolutt ikke flat !
[Re: befe]
#58771605/08/200816:11
Jeg syntes den var flott, jeg. I alle fall etter å ha sett den kun på bilde. Faktisk enda finere enn min tidligere Intense-favorittfarge; "Midnight Blue".
[Re: oivindg]
#58847606/08/200820:46
Det er vel nå jeg er nødt til å komme på banen og flagge pastellfarger. Beibiblå er jo en selvfølge på Intense. Det er synd at de kuttet ut den tøffe gule etter bare et lite år. Rosa hadde heller ikke vært galt. I det hele tatt flere knallfarger. Når man betaler ekstra for spesialfarge er det jo litt kjipt når alt likevel er "shades of grey" som på nye biler...
Men neste gang blir det nok noe litt mer nøytralt likevel... Battleship grey is the new purple
Fortell om hvordan den oppleves! Hvilke alternativer vurderte du? Hva gjorde at du gikk for Spideren? -------------------------------------------------------------- Hadde intet valg egentlig! I dette huset er det opplest at alle stisykler skal begynne på "I"(tilnød også "V"). Dessuten liker jeg å handle med Dogstar. Har i tillegg til den overnevnte gråspider´n også mye erfaring med 5.5. En teori om at store hjul kan kompansere litt for lang fjæring gjorde at jeg derfor gikk inn for Spider 29 da muligheten bød seg. Har aldri angret. De som kjøper 26 nå,kjøper fortid! Thats how I see it. I en kjedelig periode i vinter kjøpte jeg også en brukt 29er Ventana El Padrino av Trond. Denne er også "hell of a bike",men brukes mest til å pøble grusveier med. Satt opp helt anderledes,29-42 krankdrev og Crossmark. 24/34 Q-rings på Spider og Rampage. Leste at en del folk på MBR hadde problemer med at Intense hadde bratt styrevinkel. Gikk på limpinnen og anskaffet både Ventanaspacer og forlenget styrelager. For noen tullinger (MBR)! Her må det være mange amatører. Bort med skramlet og syklen ble perfekt. Intensefolkene er ikke dumme. Hva jeg liker best? Spider banker hardtail ned i støvla i skogen,men fy fadern så fin Padrinoen er til andre ting. Her er forresten den blå.. Fargekoden får ekspertene ta seg av..
Redigert av befe; 06/08/200821:43.
Jorden er absolutt ikke flat !
[Re: befe]
#58851106/08/200821:48
jeg så en works red i levende live igår. bilder gjør ikke finishen rettferd. pulverlakk er ikke i nærheten. vi snakker om den karakteristiske sjattéringen fra works-finishen, med i tillegg et dypt blankt rødskjær..
Det bor en rett over elven ved meg. Men eieren reiste bort en tur i dag.
Det er stor fare for at min neste sykkel skal ha Works Red, det er den deiligste/sykeste/vakreste/stiligste fargen jeg har sett på en sykkelramme så langt.
Ole.
[Re: Grubler]
#58890607/08/200812:44