Kom ikke som en bombe.. Kameraten min hadde en 66 SL 1 ATA '07 som sank sammen 50mm. Først sendte vi den på service, og etter langt om lenge fikk vi den tilbake med nye pakkninger i ATA cartridgen osv. Etter 5 min med kjøring var den som en marzocchi dj1. Da hadde den synket mer enn 50mm. Husker ikke helt hvor mye mer. Det rare denne ganger var at ATA'en bare kunne justeres 20mm. Vi sendte den inn enda en gang og fikk byttet cartridgen. Etter langt om lenge denne gangen siden robert hadde glemt den fikk vi den. Vi har ikke testa den etter det, men den funker nok nå. Denne har jo RC2 cartridge.
Robert er vel på jordomseilas om dagene, så man må vel bare vente. Jeg poffa selv en roco shock under trening til nordisk i utfor og venter.. Regner med NM utfor må avlyses i allefall.
Litt daarlig kotyme aa snakke saa stygt om "sponsoren" sin (trekker slutningen i henhold til nettsiden "din")?
Kjenner til faa andre aktoer i sykkelbransjen her til lands som gaar saa opp i jobben sin og virkelig staar paa for kundene sine som Bob. Et eksempel finner du i denne threaden, nemlig at det tas for gitt at han traaler forumet for aa hjelpe folk med Marzgafler.
Vet ikke hva du du jobber med til daglig, men jeg regner med at du ikke staar paa verkstedet til over midnatt og skrur paa andres gafler. Du jobber vel med noe betraktelig viktigere siden du oeyensynlig ikke unner deg selv eller andre ferie?
Alle kan bli misfornoyd med et produkt. Ja da, jeg har opplevd troebbel med Marzgafler selv. Har ogsaa maatte vente paa ATA-deler (fra Italia). I mellomtiden mekket Bob en noedloesning til meg. Paa eget inititaiv.
Alle kan glemme ting, og det er selvfoelgelig frustrerende at en slik glipp eller ferieavikling kan staa i veien for en god sykkelopplevlse.
Du kan likevel ikke skylde paa en enkelt person for at du ikke faar deltatt paa NM? Kanskje du faar laant deg en shock, eller burde vurdere aa ha med deg en backup paa viktige ritt?
(Back in the day var det vanlig aa ha alle slags reservedeler med paa ritt, inkl. bakdemper. Noen hadde til og med ekstra bakramme. En del av det aa vaere terrengsyklist (i motsetning til roadies) er at vi finner loesninger paa tekinske problemer selv. Trond G. Hansen vant junior-NM i DH med en RSTgaffel med stripset bremsebro. Jepp, den var sprukket.)
Jeg foelger ikke saa noeye med paa DH-racingscenen her til lands lengre, men haaper for din del at du har resultater som staar i forhold til holdningene dine.